• In the world where secrets don't exist.
    The power to be the best will break hearts and be overwhelming.
    Love is still on the wishlist.
    Paparazzi run the place.
    Everybody knows your face.
    You'll be recognized everywhere you go.
    But the only thing important is that you know:
    Togheter we can do everything.


    One Direction, zoals we hen kenden, bestaat niet meer. Nou, voorlopig even niet. De jongens scheiden hun wegen om op adem te komen van de laatste 2 jaar van spanning en drukte. Ze zoeken rust en ontmoeten nieuwe mensen.. die misschien wel heel bijzonder voor ze gaan worden. Maar de paparazzi zit in de weg en Liam, Harry, Zayn, Niall en Louis worden voordurend gestalkt. Zelfs hun 'nieuwe' leven dreigt uit elkaar te vallen. Is dit het eind van One Direction?

    Rollen:

    One Direction

    Liam Payne - JustMx1D
    Harry Styles - PopRocket
    Zayn Malik - xMHoran
    Niall Horan - IrishStar
    Louis Tomlinson - PopRocket

    Nieuwe/oudere personen in het leven van 1D----
    nieuw vriendinnetje Harry - April Melody Josephs - RememberYoux
    nieuw vriendinnetje Niall - Ravenne Morrow Black - Styx
    nieuw vriendinnetje Liam - Jaymina Dé La Garté - xMHoran
    nieuw vriendinnetje Louis - Spencer Fay Hastings - Phenominial
    nieuw vriendinnetje Zayn - Summer Melody Night - IrishStar
    Zusje Liam - Alexa Lorraine Payne - Styx


    Eerste nieuwsbericht (Let op! Dit is het begin van de RPG!):

    London, 13th of July-The boyband One Direction (who are currently the biggest boyband on the planet) just announced a temporary break-up. They, as Harry Styles, member of the band, said, need some time for their selves because their getting on each others nerves and need to do something about it before they get in a fight and need to get into a real break-up. "We know there will be loads of disappointed fans, but we'll be sure the real 'Directioners' will survive and support us in this very difficult choice we made. We'll come back soon enough and be better than ever!" is what Liam Payne, who's also a member of the band said. After this announcement twitter was spammed with trends like 'We will always support 1D' and 'We will be here when you'll come back 1D'. The redaction of our newspaper was shocked by the news and wishes One Direction a lot of luck in their difficult time.


    -Tussen de RPG door worden nieuwsberichten geplaatsd, dit word niet van te voren aangekondigd maar kan wel beinvloed worden door het gedrag van de personages. Ook kan er een aanvraag voor worden ingediend bij mij (PopRocket).
    -16+ is toegestaan, maar hou het netjes.
    -Max. 3 personages per persoon. Mogen niet in relatie (op welke manier dan ook) staan tot elkaar. Dus geen bf+gf of moeder en zoon.
    -OCC tussen de haakjes.
    -Naamsverandering doorgeven.
    -Laatste in het topic opent een nieuwe.
    -Reservering blijft 2 dagen staan.
    -Boven elk bericht de naam(+relatie tot iemand uit One Direction zo mogelijk) van het personage.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Summer Melody Night

    'Klinkt logisch' zeg ik en kijk naar Zayn die ondertussen een aardige voorsprong heeft. Ik sprint achter hem aan en heb al snel het idee dat het onmogelijk is om hem in te halen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    ''Zie je? Het is onmogelijk dat een meisje en jongen verslaat!'', schreeuw ik. ''Ik krijg jou nog wel Malik'', schreeuwt Summer terug. Ik begin bespottelijk te lachen waarvan ik steeds zwakker word. Uiteindelijk val ik neer op het zand en niet veel later komt Summer op mijn buik liggen. ''En wat zei je net?'', zegt ze grijnzend.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Alexa Lorraine Payne
    'Ehm, Training?' zeg ik. Ik kijk naar Jasper en hij knikt. We lopen verder het bos in. 'Vampieren tegen elkaar en Wolven tegen elkaar. Sorry Jaymina. Carlisle en Edward.' Edward vloert Carlisle en draait zijn rug naar hem toe. 'Never turn your back on your enemy.' Edward wordt door Carlisle op de grond getrokken. 'Alice en Rosalie.' Alice springt in de bomen en wint van Rosalie. 'Emmett en Alexa.' Fijn, Emmett. Emmett ramt tegen me aan, ik spring, maak een perfecte salto met gestrekte benen en land. Ik geef hem een klap, duw hem op de grond en druk hem tegen de grond. Na veel gedoe geeft hij het op. 'Je bent een pittig dametje.' 'Goed, Jacob en Seth.' Nadat het hele pack is geweest krijgt Jaymina wat training en gaan we rond een kampvuur zitten. Ik begin te zingen. 'Circles, we going in circles. Dizzy's all it makes us. We know where it takes us, we've been before. Closer, maybe looking closer. There's more to discover. Find out what went wrong without blaming each other.'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Jaymina Garté
    Ik zucht diep. Dit gevecht word wel interessant. Wij , The Cullens en de hele Wolfpack doen mee. Carlisle adviseerde me om de volgende keer zilveren pijlen mee te nemen met een boog. Ik had ze wel ergens liggen , maar ik weet niet meer waar. ''Hoe lang is het nog voordat ze hier zijn?'', vraag ik aan Alice. Zulke dingen kan ik namelijk niet voorspellen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Alexa Lorraine Payne
    'Nog drie dagen,' zeg ik tegelijk met Alice. We kijken elkaar aan en beginnen te lachen. Ik haal mijn electrische viool en begin een zelfgecomponeerd stuk te spelen. Erg snel, maar toch best wel triest.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Jaymina Dé La Garté
    Ik zucht weer. Dat worden drie dagen hard trainen. Ik kijk op mijn horloge en zie dat het al aardig laat is en begin automatisch te gapen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Summer Melody Night

    'Want ik onder andere zie is dat je net toch echt bent verslagen door een meisje' zeg ik nog steeds grijnzend en kijk hem aan. 'Dus volgens mij kloppen je woorden ondertussen ookal niet helemaal meer'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    ''Ah just shut up'', zeg ik grijnzend. ''Mag ik trouwens opstaan , want je plet mijn maag'', zeg ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Alexa Lorraine Payne
    'Oja, Jay moet nog slapen.' Ik grinnik. Ik ga tegen Jasper aanzitten en hij slaat zijn arm om me heen. 'Jay, hier.' Ik geef haar mijn jas en klop naast me. Ze komt naast me zitten en ik zeg dat ze tegen mij mag slapen.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Jaymina Dé La Garté
    Ik glimlach dankbaar. Ik leg mijn hoofd tegen haar schouder aan. ''Jullie hoeven niet te slapen. Ik ben nog mens'', mompel ik. ''Ze is schattig als ze slaapt'', zegt iemand. Ik weet niet wie , maar al snel van ik in slaap.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Summer Melody Night

    'Mhm oke, maar alleen als je een goede reden geef' zeg ik grijnzend en sta dan op. 'Tuurlijk mag dat' vervolg ik en steek mijn hand naar hem uit.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    ''Dank je'' Ik klop voor de tweede keer mijn kleren af. Ik glimlach een beetje sarcastisch naar Summer.

    [Geen inspiratie..]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [ Ik ga even eten]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ ik ook :Y) één pannenkoek of twee , ik kom zo terug. ]

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 17:53 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [ben der weer .. Ik zit nu te eten :Y) ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.