• In the world where secrets don't exist.
    The power to be the best will break hearts and be overwhelming.
    Love is still on the wishlist.
    Paparazzi run the place.
    Everybody knows your face.
    You'll be recognized everywhere you go.
    But the only thing important is that you know:
    Togheter we can do everything.


    One Direction, zoals we hen kenden, bestaat niet meer. Nou, voorlopig even niet. De jongens scheiden hun wegen om op adem te komen van de laatste 2 jaar van spanning en drukte. Ze zoeken rust en ontmoeten nieuwe mensen.. die misschien wel heel bijzonder voor ze gaan worden. Maar de paparazzi zit in de weg en Liam, Harry, Zayn, Niall en Louis worden voordurend gestalkt. Zelfs hun 'nieuwe' leven dreigt uit elkaar te vallen. Is dit het eind van One Direction?

    Rollen:

    One Direction

    Liam Payne - JustMx1D
    Harry Styles - PopRocket
    Zayn Malik - xMHoran
    Niall Horan - IrishStar
    Louis Tomlinson - PopRocket

    Nieuwe/oudere personen in het leven van 1D----
    nieuw vriendinnetje Harry - April Melody Josephs - RememberYoux
    nieuw vriendinnetje Niall - Ravenne Morrow Black - Styx
    nieuw vriendinnetje Liam - Jaymina Dé La Garté - xMHoran
    nieuw vriendinnetje Louis - Spencer Fay Hastings - Phenominial
    nieuw vriendinnetje Zayn - Summer Melody Night - IrishStar
    Zusje Liam - Alexa Lorraine Payne - Styx


    Eerste nieuwsbericht (Let op! Dit is het begin van de RPG!):

    London, 13th of July-The boyband One Direction (who are currently the biggest boyband on the planet) just announced a temporary break-up. They, as Harry Styles, member of the band, said, need some time for their selves because their getting on each others nerves and need to do something about it before they get in a fight and need to get into a real break-up. "We know there will be loads of disappointed fans, but we'll be sure the real 'Directioners' will survive and support us in this very difficult choice we made. We'll come back soon enough and be better than ever!" is what Liam Payne, who's also a member of the band said. After this announcement twitter was spammed with trends like 'We will always support 1D' and 'We will be here when you'll come back 1D'. The redaction of our newspaper was shocked by the news and wishes One Direction a lot of luck in their difficult time.


    -Tussen de RPG door worden nieuwsberichten geplaatsd, dit word niet van te voren aangekondigd maar kan wel beinvloed worden door het gedrag van de personages. Ook kan er een aanvraag voor worden ingediend bij mij (PopRocket).
    -16+ is toegestaan, maar hou het netjes.
    -Max. 3 personages per persoon. Mogen niet in relatie (op welke manier dan ook) staan tot elkaar. Dus geen bf+gf of moeder en zoon.
    -OCC tussen de haakjes.
    -Naamsverandering doorgeven.
    -Laatste in het topic opent een nieuwe.
    -Reservering blijft 2 dagen staan.
    -Boven elk bericht de naam(+relatie tot iemand uit One Direction zo mogelijk) van het personage.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Jaymina Garté
    "En jij! Jij heb hem vermoord! Ze is een vampier jager!", schreeuwt een ander. Ik slik en schiet ontelbare kogels op hem. Edward rukt zijn hoofd eraf en ik zucht opgelucht.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Alexa Lorraine Payne
    Ze hebben veel kleine vampiers meegebracht. Zelfs een aantal leden van de volturi hielpen ons. Ik word door twee vampiers vastgepakt en ik geef ze een trap, ruk hun armen eraf en gooi ze bij de dode vampiers. Iemand pakt me langs achter. 'Aido!' 'Rustig maar popje!' Ik voel hoe iemand Aido te pakken neemt. 'Danku.' 'Alles voor mevrouw Cullen weetje.' Emmett.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Niall Horan

    'Blijkbaar is het daar gezellig' zeg ik en een lach verschijnt op mijn gezicht. 'Liam maak je niet druk en blijf positief denken. Het komt echt wel goed' zeg ik op dezelfde manier zodat zijn ouders het nog steeds niet horen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [@xMHoran zullen wij dat idee van Zayn en Summer ook uitvoeren?]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jaymina Garté
    Ik schiet nog een paar kogels en laad mijn pistolen weer. Één van de 'bazen' , de beste vriend van Kaname rent langs me heen. Hij gaat door het bos heen. "Hij gaat naar Liam en Niall!", schreeuw ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    'Ja sorry, maar ik wil gewoon ook een beetje weten wat er in Wolverhampton gebeurd bij Jay en natuurlijk bij Alex.' Het lijkt of mijn ouders doof zijn geworden en niet meer kunnen praten want ze hebben nog niets maar dan ook niets gezegd. Ik begin zachtjes te zingen, zo voel ik mij altijd beter. You'r insecure, don't do what for. Ik sluit mijn ogen, maar niet zo dat ik in slaap val.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 22:24 ]


    Do what people say you can't.

    Niall Horan

    'Het maakt niet uit. Ik snap heel goed dat je dat wilt en dat eil ik ook heel graag weten, maar we weten beide dat dit beter is en dat het daar niet veilig is'. Ik kijk even uit het raam en zodra ik Liam hoor zingen, zing ik automatisch mee. You're turning heads when you walk through the do-o-or


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alexa Lorraine Payne
    'NIET ALS HET AAN MIJ LICHT!' Ik ren achter hem aan en haal hem neer. 'BLIJF MET JE VIEZE GORE POTEN VAN MIJN BROERS AF!' gil ik in zijn oor. 'Stil maar meisje, je leven is zo voorbij.' Hij pakt mijn keel vast en duwt me tegen een boom. Ik wrik me los en mep hem neer. Ik ruk zijn lichaam aan stukken en gooi het op een vuur. 'DOOD!!!' gil ik.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Liam Payne
    Ik begin vrolijk te klappen, we moesten er toch iets van maken. 'Everyone else in the room can see it, everyone else but you'. Ik begin een beetje te grinniken.


    Do what people say you can't.

    [moet gaan :'( morgen weer online ;)]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Styx schreef:
    [moet gaan :'( morgen weer online ;)]


    {ja ik ook =(}


    Do what people say you can't.

    [(doeg)]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [Doegg :(]

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 22:41 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jaymina Garté
    Ik schiet een paar keer op een vampier en ruk zijn hoofd er dan van af. Ik gooi hem op de brandstapel. Ik zie Seth en Jacob nog een paar vampiers uit elkaar rukken. Ik zucht en laad mijn pistolen weer.
    (Tot morgen (: ik ga denk ik slapen x )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall Horan

    Baby, you light up my world like nobody else, the way that you flip your hair gets me overwhelmed. Mijn humeur slaat toch weer een keer om en begin zacht te lachen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer