• In the world where secrets don't exist.
    The power to be the best will break hearts and be overwhelming.
    Love is still on the wishlist.
    Paparazzi run the place.
    Everybody knows your face.
    You'll be recognized everywhere you go.
    But the only thing important is that you know:
    Togheter we can do everything.


    One Direction, zoals we hen kenden, bestaat niet meer. Nou, voorlopig even niet. De jongens scheiden hun wegen om op adem te komen van de laatste 2 jaar van spanning en drukte. Ze zoeken rust en ontmoeten nieuwe mensen.. die misschien wel heel bijzonder voor ze gaan worden. Maar de paparazzi zit in de weg en Liam, Harry, Zayn, Niall en Louis worden voordurend gestalkt. Zelfs hun 'nieuwe' leven dreigt uit elkaar te vallen. Is dit het eind van One Direction?

    Rollen:

    One Direction

    Liam Payne - JustMx1D
    Harry Styles - PopRocket
    Zayn Malik - xMHoran
    Niall Horan - IrishStar
    Louis Tomlinson - PopRocket

    Nieuwe/oudere personen in het leven van 1D----
    nieuw vriendinnetje Harry - April Melody Josephs - RememberYoux
    nieuw vriendinnetje Niall - Ravenne Morrow Black - Styx
    nieuw vriendinnetje Liam - Jaymina Dé La Garté - xMHoran
    nieuw vriendinnetje Louis - Spencer Fay Hastings - Phenominial
    nieuw vriendinnetje Zayn - Summer Melody Night - IrishStar
    Zusje Liam - Alexa Lorraine Payne - Styx


    Eerste nieuwsbericht (Let op! Dit is het begin van de RPG!):

    London, 13th of July-The boyband One Direction (who are currently the biggest boyband on the planet) just announced a temporary break-up. They, as Harry Styles, member of the band, said, need some time for their selves because their getting on each others nerves and need to do something about it before they get in a fight and need to get into a real break-up. "We know there will be loads of disappointed fans, but we'll be sure the real 'Directioners' will survive and support us in this very difficult choice we made. We'll come back soon enough and be better than ever!" is what Liam Payne, who's also a member of the band said. After this announcement twitter was spammed with trends like 'We will always support 1D' and 'We will be here when you'll come back 1D'. The redaction of our newspaper was shocked by the news and wishes One Direction a lot of luck in their difficult time.


    -Tussen de RPG door worden nieuwsberichten geplaatsd, dit word niet van te voren aangekondigd maar kan wel beinvloed worden door het gedrag van de personages. Ook kan er een aanvraag voor worden ingediend bij mij (PopRocket).
    -16+ is toegestaan, maar hou het netjes.
    -Max. 3 personages per persoon. Mogen niet in relatie (op welke manier dan ook) staan tot elkaar. Dus geen bf+gf of moeder en zoon.
    -OCC tussen de haakjes.
    -Naamsverandering doorgeven.
    -Laatste in het topic opent een nieuwe.
    -Reservering blijft 2 dagen staan.
    -Boven elk bericht de naam(+relatie tot iemand uit One Direction zo mogelijk) van het personage.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Alexa Lorraine Payne
    Ik leg Jay op het bankje en begin viool te spelen. De wals. Al snel beginnen Edward en Bella te dansen. Ook Renesmee en Jacob en Esmé en Carlisle volgden. Alice en Daniël kwamen ook en uiteindelijk kreeg Rosalie Emmett mee om te dansen. Ik danste tussen ze door met de viool en de jurk die ik aan had getrokken zwierde om me heen. Plots werd ik vanachter vastgepakt. 'Mag ik deze dans?' vroeg een zachte stem. 'Natuurlijk.' Jasper pakt mijn middel vast en ik speel viool. We dansen tussen de anderen door en toen ik stopte met spelen legde ik de viool weg en trok Jasper me in een wals.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Summer Meloldy Night

    'Oke misschien niet een al te goed plan' zeg ik met een onschuldige glimlach. 'Oke vertel wat is het plan? Zwemmen? Wraak?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles

    'Oh, oke dan ga ik maar.' Stiekem had ik gehoopt dat ik nog niet weg kon. Dan kon ik April wat beter leren kennen. Maarja ik had tenminste haar nummer. 'Heel erg bedankt dat ik hier even mocht schuilen. Zeg dat ook maar tegen je familie. Enne.. ideetje. Als je niet wil dat je zusje mijn nummer kent, dan zet je gewoon de verkeerde naam erbij neer.' Ze knikte instemmend. 'Oke.. doei.' Ik gaf haar een knuffel. Het betekende niks maar ze keek me ineens met supergrote ogen aan. 'Is er iets? Ik wilde je niet afschrikken of zo.'


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    Zayn Malik
    Ik haal mijn schouders op. ''Weet ik niet'', mompel ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Summer Melody Night

    'Zullen we anders eerst ergens wat gaan drinken terwijl we nadenken over een plan?' vraag ik en kijk heel even rond. 'Het is al laat dus er is toch niemand meer. Geen geen problemen zoals vanmiddag'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    Ik knik. ''Is goed''

    [Mijn vader is thuis , ik kom zo weer op mijn mobiel x]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Summer Melody Night

    'Kom dan gaan we opzoek' zeg ik glimlachend. 'Trouwens er zit nog wat zand in je haar' voeg ik eraan toe.

    [Is goed]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    "Ugh..", mompel ik en haal mijn hand een paar keer door mijn haren.
    (Echt inspiratieloos.. )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [ Dat probleem herken ik, maar misschien heb ik nog een klein ideetje]

    Summer Melody Night

    Ik kijk hem aan en schud lachend mijn hoofd. 'Kom dan gaan we'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Humm... Wat? (: )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [ In het café aangekomen blijkt dat dezelfde mensen van vanmiddag er zitten en nemen we de achter ingang. In de keuken vragen we de spullen die we nodig hebben en gaan weer weg naar afgelegen strand. Daar vallen ze uiteindelijk in slaap en worden de volgende ochtend wakker met een verschrikkelijke kater terwijl ze zich niets meer herinneren en verder nog geen idee.

    Is het iets?]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jaymina Garté
    Ik rek me uit en wrijf in mijn ogen. Even kijk ik rond en zie dat het nog donker is. Ik pak mijn telefoon en ik zie dat het pas 2 uur in de nacht is. "Alex? Edward? Carlisle?", fluister ik.

    (Is goed (: )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    April Josephs
    'Nee, het is gewoon...' Ik bloosde. 'Je bent beroemd, en best wel knap.' zei ik stamelend. Ik werd nog roder. Normaal was ik nooit zo. Ik kon goed met iedereen praten, maar bij Harry was dat anders. Het was alsof ik bij Harry moeilijker kon praten, niet uit mijn woorden kon komen. Ik wist niet waar het aan lag. Daisy joelde. 'Fuck off.' mompelde ik. Harry keek teleurgesteld. 'Niet jij! Daisy is gewoon zo irritant.' Ik gaf hem ook een knuffel. 'Just happy we're friends.' zei ik glimlachend. Ik wilde de deur niet open doen. Iets hield me tegen, en dat iets was waarschijnlijk Harry. Ik wilde nog niet dat hij weg ging.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Okee]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alexa Lorraine Payne
    Na de dans gaan we weer trainen. Jacob tegen Edward, Seth tegen Rosalie, Paul tegen Emmett, Jasper tegen Renesmee, Carlisle tegen Esmé, Emmett tegen Alice en ik tegen Bella.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen