• Een tijdje geleden hebben wij deze nieuwe regels ingevoerd:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=134989
    Sindsdien zijn verhalen in quizzen niet meer toegestaan.

    Aangezien wij merken dat quizzen nog altijd misbruikt worden om in de top 5 te komen, hebben wij besloten deze regel uit te breiden.
    Dit betekent dat geen enkel iets nog mag, dat beter in een andere creatievorm zou staan.

    Seven minutes in Heaven of andere uitkomsten met een verhaaltje er in, mogen mits er goede en meerdere vragen zijn die slagen op de uitkomsten.

    We hopen dat jullie dit begrijpen. Deze regel gaat over een week in. (:

    [ bericht aangepast door een moderator op 24 aug 2012 - 20:02 ]


    Let the Night embrace you

    Hele goede regel! :')


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Vind 't nergens op slaan. Maar goed, het zal wel (: Hoop dat mensen er blij mee zijn.


    To infinity and beyond •

    Aragog schreef:
    _O_


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    AroonCat schreef:
    maar... ik heb ook een seven minutes in heaven?! ik heb die alleen maar gemaakt voor fans als ik, moet ik die nu echt verwijderen??? :S :O


    Je hoeft het niet te verwijderen als je gewoon meedere vragen erbij doet. Maar dan van die echte vragen en dan bedoel ik niet die vragen over kudo's of reacties.


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Goed gedaan:D


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    YOSH!


    | Reality is for people that lack imagination |

    Houd dat ook in dat de quizzen met één uitkomst ook niet meer mogen, omdat er dan staat dat ´iedereen perfect is´? Hell yeah, ik werd er gek van. :´) Maar quizzen die gaan over of je op jezelf lijkt, slaan die er ook op? Je had het er ook over, als ik goed begreep, dat uitslagen ergens toe moeten leiden of is dat alleen voor quizzen als seven minutes in heaven?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    _O__O__O__O__O__O__O_


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik snap de regel en de bedoeling, maar ik vind het wel een beetje bot overkomen. :')


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Ik niet :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    He, nu heb ik niks meer te doen als ik geen quizzen meer kan melden =( Nee hoor grapje, ik vind het een hele goede uitbreiding, hopelijk zal het helpen!


    “Love is a contradiction.”

    Disick schreef:
    Vind 't nergens op slaan. Maar goed, het zal wel (: Hoop dat mensen er blij mee zijn.

    Ik ben er blij mee. (:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Deze regel is heilig. Amen.

    En hoe zit het dan met story's die je gebruikt om al je gedichten bij elkaar te houden? Dat vind ik gewoon veel handiger dan losse gedichten persoonlijk, zeker als het een reeks is.
    Was net van plan er zo een aan te maken...


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Kimmx schreef:
    Ik snap de regel en de bedoeling, maar ik vind het wel een beetje bot overkomen. :')

    Waarom komt het bot over?
    Verhalen horen bij stories, gedichten bij gedichten, teksten bij blogs, quizzen bij quizzen... Dus het is toch logisch dat ze juist moeten staan?


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn