• Een tijdje geleden hebben wij deze nieuwe regels ingevoerd:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=134989
    Sindsdien zijn verhalen in quizzen niet meer toegestaan.

    Aangezien wij merken dat quizzen nog altijd misbruikt worden om in de top 5 te komen, hebben wij besloten deze regel uit te breiden.
    Dit betekent dat geen enkel iets nog mag, dat beter in een andere creatievorm zou staan.

    Seven minutes in Heaven of andere uitkomsten met een verhaaltje er in, mogen mits er goede en meerdere vragen zijn die slagen op de uitkomsten.

    We hopen dat jullie dit begrijpen. Deze regel gaat over een week in. (:

    [ bericht aangepast door een moderator op 24 aug 2012 - 20:02 ]


    Let the Night embrace you

    (huil)


    Some people are art and do art at the same time

    Serieus?


    If someone handed you a book and you realize that it is the book of your life.....Would you read until the end?

    GaaraxMyself schreef:
    Serieus?

    Zie je toch ;p Quizzen zijn voor quizzen en stories voor stories. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    mogen vragen voor hulp bij cover voor een story of co-auteur enzo eigenlijk in quizzen? Of horen die in het forum?
    voorbeeld


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    katl1 schreef:
    mogen vragen voor hulp bij cover voor een story of co-auteur enzo eigenlijk in quizzen? Of horen die in het forum?
    voorbeeld

    Ik gok dat dat niet mag, want het is geen quiz :Y) Het is een poll, zeker met die vraagstelling.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Levine schreef:
    Vind 't nergens op slaan. Maar goed, het zal wel (: Hoop dat mensen er blij mee zijn.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Ik heb een vampierenquiz gemaakt, en de vragen komen overeen met de antwoorden.
    Ik heb ze niet gemaakt om in de top te komen, maar de Seven minutes in heaven quizzen zijn volgens mij story's in een quiz.
    Mijn quiz heeft alle punten die er genoemd zijn, maar toch heb ik een waarschuwing gekregen.


    Despair into your memories, despair into tomorrow, DESPAIR INTO NOTHINGNESS

    RachelStyles schreef:
    Ik heb een vampierenquiz gemaakt, en de vragen komen overeen met de antwoorden.
    Ik heb ze niet gemaakt om in de top te komen, maar de Seven minutes in heaven quizzen zijn volgens mij story's in een quiz.
    Mijn quiz heeft alle punten die er genoemd zijn, maar toch heb ik een waarschuwing gekregen.
    Ik denk dat het is omdat je maar 3 vragen gebruikt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    RachelStyles schreef:
    Ik heb een vampierenquiz gemaakt, en de vragen komen overeen met de antwoorden.
    Ik heb ze niet gemaakt om in de top te komen, maar de Seven minutes in heaven quizzen zijn volgens mij story's in een quiz.
    Mijn quiz heeft alle punten die er genoemd zijn, maar toch heb ik een waarschuwing gekregen.


    De uitkomst is een verhaal, en dit mag niet.
    Het is iets dat je best wel in een story kan zetten, dus is het overbodig er een quiz van te maken.
    En wanneer je 7miH tegenkomt, mag je deze altijd melden, daar dient de knop voor.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lane schreef:
    (...)

    Als je meerdere serieuze vragen hebt die slaan op de uitkomsten van je quiz, dan niet. Als je dat niet hebt, dan moet je je quiz overzetten naar een story, want daar hoort het eigenlijk thuis.


    Wat zijn 'serieuze vragen' dan, want met seven minutes in heaven hoef je eigenlijk maar 1 vraag te stellen om op de uitslag te komen


    Le distanze ci informano che siamo fragili

    Zou misschien een mod even bij mijn Pirates of the Carribean quizzen willen kijken dan?
    Ik heb namelijk een mod gemailt een tijd geleden al, die zei dat het niet mocht, maar ik heb wel meer dan 3 vragen die van belang zijn voor de uitkomst.
    Het is een soort verhaallijn, maar het is gewoon een soort overlevingsquiz.
    Bvd!


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    en 7 minutes in heaven dan? dat is gewoon een quiz, met een uitkomst, en mensen doen die om meestal weg te kunnen zwijmelen, en er niet een heel verhaal voor te hoeven lezen.'
    Altijd als ik een leuk zwijmelstukje wil lezen zoek ik een 7mih in plaats van een heel verhaal te moeten lezen, net als al mijn vrienden dat zo doen.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    AroonCat schreef:
    en 7 minutes in heaven dan? dat is gewoon een quiz, met een uitkomst, en mensen doen die om meestal weg te kunnen zwijmelen, en er niet een heel verhaal voor te hoeven lezen.'
    Altijd als ik een leuk zwijmelstukje wil lezen zoek ik een 7mih in plaats van een heel verhaal te moeten lezen, net als al mijn vrienden dat zo doen.
    Het verbod is juist door die 'quizzen' gekomen. Het is niet dat de users minstens 5 vragen stellen en aan de hand van die vragen je uitkomst beïnvloed wordt. Ze stellen maar 1 vraag en dan komt het verhaal. Het is dus geen quiz, maar een verhaal dat ze maken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Het verbod is juist door die 'quizzen' gekomen. Het is niet dat de users minstens 5 vragen stellen en aan de hand van die vragen je uitkomst beïnvloed wordt. Ze stellen maar 1 vraag en dan komt het verhaal. Het is dus geen quiz, maar een verhaal dat ze maken.


    Ikzelf heb ook een 7mih quiz, maar ik heb niet een maar 5 vragen (en in iedere vraag minstens 4 keuzes) erin staan, zijn die quizzen wel geaccepteerd dan?


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    AroonCat schreef:
    (...)

    Ikzelf heb ook een 7mih quiz, maar ik heb niet een maar 5 vragen (en in iedere vraag minstens 4 keuzes) erin staan, zijn die quizzen wel geaccepteerd dan?
    Normaal wel, want je vragen beïnvloeden je antwoorden. Maar je vraagt dit voor de zekerheid beter eens aan een moderator.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?