• Een tijdje geleden hebben wij deze nieuwe regels ingevoerd:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=134989
    Sindsdien zijn verhalen in quizzen niet meer toegestaan.

    Aangezien wij merken dat quizzen nog altijd misbruikt worden om in de top 5 te komen, hebben wij besloten deze regel uit te breiden.
    Dit betekent dat geen enkel iets nog mag, dat beter in een andere creatievorm zou staan.

    Seven minutes in Heaven of andere uitkomsten met een verhaaltje er in, mogen mits er goede en meerdere vragen zijn die slagen op de uitkomsten.

    We hopen dat jullie dit begrijpen. Deze regel gaat over een week in. (:

    [ bericht aangepast door een moderator op 24 aug 2012 - 20:02 ]


    Let the Night embrace you

    Ik begrijp het nog steeds niet helemaal.
    Mag ik quizen met één vraag of uitkomst melden?

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 23:07 ]


    Destroy what destroys you.

    Chuggaa schreef:
    Ik begrijp het nog steeds niet helemaal.
    Mag ik quizen met één vraag of uitkomst melden?

    Ja, dat mag je melden. ^^

    katl1 schreef:
    En hoe zit het dan met story's die je gebruikt om al je gedichten bij elkaar te houden? Dat vind ik gewoon veel handiger dan losse gedichten persoonlijk, zeker als het een reeks is.
    Was net van plan er zo een aan te maken...

    Hmm, dat mag nog wel. Deze regel slaagt puur op de quizzen, aangezien er gewoonweg pure misbruik van gemaakt wordt om in de top 5 te komen. ^^

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 23:44 ]


    Let the Night embrace you

    Never mind, ik weet het al (:

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 12:19 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Oh gosh, thank you! Soms word ik echt gek van al die storiequizzen in de top. En dan staan er een miljoen schrijffouten in. Niet bot bedoeld tegenover de makers - er gaat sowieso wel werk in gestoken zijn, maar ik vind het echt irritant als er quizzen zoals Seven Minutes in Heaven in de top staan. -.-


    help

    Ah, dat is fijn. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Is reclame maken voor je verhaal en vragen om kudo dan wel toegestaan? Dat zie ik ook heel vaak.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Is reclame maken voor je verhaal en vragen om kudo dan wel toegestaan? Dat zie ik ook heel vaak.

    Je mag alleen in een sub-topic promotie dat soort dingen doen en in je eigen creaties. Anders is het verboden en mag je het melden.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vind dat vragen om kudo's ook wel afgeschaft mag worden.


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    Ik vind dat vragen om kudo's ook wel afgeschaft mag worden.

    Ja, omg. Zo irritant -.-


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Feline schreef:
    Ik vind dat vragen om kudo's ook wel afgeschaft mag worden.


    Ja, ik bedoel, je kan wel de mensen er even aan herinneren. Maar het vragen als belofte.....


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Ja, omg. Zo irritant -.-


    Het enige wat ik als extra vraag bij mijn quiz is of ze het leuk vonden. En die vraag laat ik dan niet eens meetellen :')


    26 - 02 - '16

    Bedankt!


    ars moriendi

    Aragog schreef:
    _O_


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Blomkvist schreef:
    Houd dat ook in dat de quizzen met één uitkomst ook niet meer mogen, omdat er dan staat dat ´iedereen perfect is´? Hell yeah, ik werd er gek van. :´) Maar quizzen die gaan over of je op jezelf lijkt, slaan die er ook op? Je had het er ook over, als ik goed begreep, dat uitslagen ergens toe moeten leiden of is dat alleen voor quizzen als seven minutes in heaven?


    Ik heb ooit een quiz ingevuld met 1 uitkomst op het einde, ook iets in de trant van 'iedereen is perfect' maar ik vond dat absoluut niet storend ofzo. Het was een goede quiz!

    Is dat nu ook verboden?
    In storie vorm ofzo zou het niet beter staan, dus omzette gaat niet...


    Vallen is niet moeilijk, het opstaan wel

    dayxdreamer schreef:
    (...)

    Ik heb ooit een quiz ingevuld met 1 uitkomst op het einde, ook iets in de trant van 'iedereen is perfect' maar ik vond dat absoluut niet storend ofzo. Het was een goede quiz!

    Is dat nu ook verboden?
    In storie vorm ofzo zou het niet beter staan, dus omzette gaat niet...
    Blog?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?