• Een tijdje geleden hebben wij deze nieuwe regels ingevoerd:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=134989
    Sindsdien zijn verhalen in quizzen niet meer toegestaan.

    Aangezien wij merken dat quizzen nog altijd misbruikt worden om in de top 5 te komen, hebben wij besloten deze regel uit te breiden.
    Dit betekent dat geen enkel iets nog mag, dat beter in een andere creatievorm zou staan.

    Seven minutes in Heaven of andere uitkomsten met een verhaaltje er in, mogen mits er goede en meerdere vragen zijn die slagen op de uitkomsten.

    We hopen dat jullie dit begrijpen. Deze regel gaat over een week in. (:

    [ bericht aangepast door een moderator op 24 aug 2012 - 20:02 ]


    Let the Night embrace you

    Bedankt iedereen voor de meldingen!
    Vandaag gaat deze uitbeiding in, dus ik ga van alle meldingen eens werk maken. Het zijn er heel wat! (:


    Let the Night embrace you

    Aragog schreef:
    _O_

    ik dackt eerst verhalen en quizen
    dat zou dus betekenen dat we geen stories meer mochten schrijven
    luky ben ik dat ik het nog eens goed heb overgelezen voordat ik mijn story verwijderde


    Dit is mijn signature

    Is dat de reden waarom mijn twee quizzen steeds op inactief werden gezet? Ik wist niet dat seven minutes in heaven niet mocht, had er een andere draai aangegeven en omdat mensen vroegen om een vervolg, heb ik deze gemaakt. Ik gebruik het niet als middel om in de top te staan of wat en het heeft me redelijk wat tijd gekost om ze te maken, maar ik moet ze dus inactiveren?


    It's okay.

    Bradfordd schreef:
    Is dat de reden waarom mijn twee quizzen steeds op inactief werden gezet? Ik wist niet dat seven minutes in heaven niet mocht, had er een andere draai aangegeven en omdat mensen vroegen om een vervolg, heb ik deze gemaakt. Ik gebruik het niet als middel om in de top te staan of wat en het heeft me redelijk wat tijd gekost om ze te maken, maar ik moet ze dus inactiveren?

    Als ze geïnactiveerd zijn, is het inderdaad de bedoeling dat je ze geïnactiveerd laat ;).


    I am an idiot, I move.

    Gazzaniga schreef:
    (...)
    Als ze geïnactiveerd zijn, is het inderdaad de bedoeling dat je ze geïnactiveerd laat ;).

    Oh, ja ik dacht dat ik dat dus telkens deed op de één of andere manier. Maar goed, dan zal ik ze wel op inactief zetten..


    It's okay.

    Bradfordd schreef:
    (...)
    Oh, ja ik dacht dat ik dat dus telkens deed op de één of andere manier. Maar goed, dan zal ik ze wel op inactief zetten..


    dat is echt lullig! moet dat nou echt bij de regels? :S


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    AroonCat schreef:
    (...)

    dat is echt lullig! moet dat nou echt bij de regels? :S

    De moderators zeggen het, dus ja.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ligt het aan mij, of zijn er sinds die regel precies meer van die onnozele quizzen bij gekomen?

    [ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 20:20 ]

    Nebulae schreef:
    Ligt het aan mij, of zijn er sinds die regel precies meer van die onnozele quizzen bij gekomen?

    Gewoon melden. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Gewoon melden. ^^

    Daar hou ik mij inderdaad mee bezig. Zien jullie dat niet als een last eigenlijk?

    Nebulae schreef:
    (...)
    Daar hou ik mij inderdaad mee bezig. Zien jullie dat niet als een last eigenlijk?

    Wel als je 3x dezelfde quiz meldt. =P
    Anders niet. We aanvaarden iedere melding. Zowel van oude quizzen als nieuwe quizzen. En als het toch een goede quiz zou zijn, dan sluiten we die melding gewoon. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Wel als je 3x dezelfde quiz meldt. =P
    Anders niet. We aanvaarden iedere melding. Zowel van oude quizzen als nieuwe quizzen. En als het toch een goede quiz zou zijn, dan sluiten we die melding gewoon. =)

    Nu vraag ik mij af of ik dat eventueel al eens gedaan heb :x Ok, dan bekijk ik het verder en als ik er tegen kom, meld ik het gewoon c:

    Nebulae schreef:
    (...)
    Nu vraag ik mij af of ik dat eventueel al eens gedaan heb :x Ok, dan bekijk ik het verder en als ik er tegen kom, meld ik het gewoon c:
    Ik heb dat al eens gedaan. Door die navy template had ik gewoon niet door dat ik die al gemeld had. Pas toen ik de quiz nog eens bekeek zag ik het. :'D
    Nee, maar ik merk ook wel dat er tegenwoordig veel zijn, maar het zijn nu ook vaak oude die terug in de top komen, want onlangs was ik er aan het melden van 6 maanden terug.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    (H)


    -