• Een tijdje geleden hebben wij deze nieuwe regels ingevoerd:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=134989
    Sindsdien zijn verhalen in quizzen niet meer toegestaan.

    Aangezien wij merken dat quizzen nog altijd misbruikt worden om in de top 5 te komen, hebben wij besloten deze regel uit te breiden.
    Dit betekent dat geen enkel iets nog mag, dat beter in een andere creatievorm zou staan.

    Seven minutes in Heaven of andere uitkomsten met een verhaaltje er in, mogen mits er goede en meerdere vragen zijn die slagen op de uitkomsten.

    We hopen dat jullie dit begrijpen. Deze regel gaat over een week in. (:

    [ bericht aangepast door een moderator op 24 aug 2012 - 20:02 ]


    Let the Night embrace you

    Good job! _O_


    You are beautiful, you are love.

    Yes eindelijk!
    Ik had zelf ook van die quizzen maar had ze al verwijderd bij de eerste topic.Ik vindt een quiz ook veel leuker met meer vragen:)
    xxx


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Gisteren dit topic gezien, daarnet toevallig drie van dat soort quizzen na elkaar gezien (Nou ja, de titels vielen me op) Even gemeld dus... Ik meld niet vaak iets, maar goed, dit vind ik écht wel een goeie regel


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Amused schreef:
    (...)
    Ik heb de fout aangepast, dankje voor het melden!

    Geen probleem, dat is mijn plicht ;-)

    Ja! Eindelijk! Geweldige regel ;D!

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 15:49 ]


    Define "good".

    _O_


    ''You need to take his heart'' - anonymous

    Kunnen jullie of Rutger geen pb naar iedereen versturen, met deze melding in, want iedere dag komen er nog steeds nieuwe quizzen bij zoals deze. Het is natuurlijk maar een voorstel en ik weet natuurlijk niet of dat lukt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Another question...
    Mag je quizzen waarin om kudo's en reacties gevraagd worden melden? :3


    Destroy what destroys you.

    Chuggaa schreef:
    Another question...
    Mag je quizzen waarin om kudo's en reacties gevraagd worden melden? :3

    In de regels staat dat je in je eigen creaties daarom mag vragen (als ik het goed gelezen heb), dus ik denk het niet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    In de regels staat dat je in je eigen creaties daarom mag vragen (als ik het goed gelezen heb), dus ik denk het niet.
    Best dom, want die vragen zijn verschrikkelijk vervelend. Dat het in de inleiding staat, tot daar, maar toch niet als vraag. Die motherfuckers die!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pyromancer schreef:
    (...)Best dom, want die vragen zijn verschrikkelijk vervelend. Dat het in de inleiding staat, tot daar, maar toch niet als vraag. Die motherfuckers die!

    I totally agree. Ik vind het ook heel vervelend.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    I totally agree. Ik vind het ook heel vervelend.


    Daarom vroeg ik het ook, ik vind het ook belachelijk.


    Destroy what destroys you.

    Het enige wat in de regels staat is:
    - Het is niet toegestaan om anderen te vragen om jou kudo’s te geven voor je story.
    En ik gok dat dat niet telt als je het in je eigen creatie vraagt, maar ik kan het fout hebben hoor.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Het enige wat in de regels staat is:
    - Het is niet toegestaan om anderen te vragen om jou kudo’s te geven voor je story.
    En ik gok dat dat niet telt als je het in je eigen creatie vraagt, maar ik kan het fout hebben hoor.
    Yoda zei een maand terug dat het mocht, want ik had daar een topic over geopend. Ze ging de regels aanpassen. Is blijkbaar nog niet gebeurd.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Goéééééééééééd! _O_


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please