• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    Poeh
    Timothy Rhine - Painting
    Ryan Vilian Parker -
    WillNotLearn
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - BlueHope
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Sirens
    Leslie Day -jaimyhoi


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -jaimyhoi

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Painting


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Sirens


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 14:03 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    ( Gheheh Subtielheid komt omhoog.)

    Rachelle 'Rae' Lemmons. || Demon.

    Ik zucht. Het is al laat en ik sta al helemaal klaar in mijn outfit. Een simpel jurkje, mijn Micheal Kors eronder en een envelop tasje. Mijn haar krulde over mijn schouders en ik had mijn lippen rood gestift. Ik glimlachte en liep mijn kamer uit waarna ik de gang oploop. Terwijl ik in gedachte mijn autosleutels zoek bots ik tegen iemand op. 'Auw.' mompel ik droogjes.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jonathan Fields
    Er botst een meisje tegen me op. We waren beiden in gedachten. 'Dat is ook den manier om hallo te zeggen,' zeg ik met een zuinige glimlach. Het meisje ziet eruit alsof ze uitgaat. 'Sorry.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rachelle 'Rae' Lemmons.

    Ik lach zachtjes. 'Hmm, mijn manier van zeggen eh.' zeg ik dan schouderophalend. Ik glimlach even. 'Sorry.' zei ik toen ook en grinnikte. 'Doesn't matter.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    ff overstappen brb


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jonathan Fields
    Ik steek mijn hand uit, 'Aangenaam, Jonathan. Jona. Joon. John. Whatever you want,' zeg ik dan. Ik neem haar ongemerkt helemaal in me op. 'Het ziet eruit alsof je uitgaat.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rachelle 'Rae' Lemmons

    Ik glimlachte even. 'Rachelle. Justin Rae is good. ' zei ik toen.
    'Soort van ja. Ga je mee?' Grinnikte ik. Het was eigenlijk als grap maar hoe zou hij reageren ?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jonathan Fields
    Ze vraagt me mee en ze bedoelt het als grap. 'Ik heb toch niets beters te doen, ' zeg ik dan schouderophalend. Ik ben er voor gekleed en ik slaap toch niet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rachelle 'Rae ' Lemmons

    Ik grijns even. 'Je valt steeds beter in mijn smaak John. ' zeg ik dan en knik. 'Jij rijdt. ' zeg ik dan simpel en werp hem mijn sleutels toe. Ik grijns en loop dan maar heupwiegend langs hem.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jonathan Fields
    Ik vang haar sleutels met gemak. Ik loop achter haar aan, ik weet niet waf haar auto is. Dan kijk ik op de sleutel en zie het merk en loop richting de auto met dat merk. Ik stap in en stop de sleutel in het contact.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rachelle Lemmons

    Ik stap in en kijk hem aan. 'Zo.' Begin ik en kijk hem aan. 'Jij mag me zeggen waar we naartoe gaan.' Zeg ik en gebruik even mijn smelt gave zonder dat hij het ziet.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [War bedoel je precies met smelt gave? (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    ( om het wat warmer te maken. Ik bedoelde hitte sorry met me smelt xd)


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jonathan Fields
    Ik voel het warmer worden in de auto. Demon. Ik laat niets merken. Ik start de auto en rijd weg. Ik rijd op hoge snelheid. Ik ben een Engel, ik heb snelheid nodig. 'Wat een vertrouwen,' zeg ik met een grijns. Ik rijd richting de discotheek. Ik parkeer de auto soepel en stap uit. Dan doe ik de deur voor haar open. 'De uitgaansgelegenheid,' zeg ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rae Lemmons

    Ik glimlachte. 'Dankjewel.' Ik pak de sleutels Van hem over. 'Ach, zonder risico's zou het leven een stuk minder leuk zijn eh.' Zei ik toen en liep richting de deur. De muziek klonk al aardig uitnodigend en ik lachte. Eindelijk. Drinken dansen. Feesten.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jonathan Fields
    Ze pakt de sleutels weer en loopt richting de deur. Ik kijk haar even na en loop haar dan achterna. Ze lacht. Ik ben bij haar en we worden binnen gelaten. 'Tell me, dance or drink?' vraag ik. En ik kijk naar haar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.