• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    Poeh
    Timothy Rhine - Painting
    Ryan Vilian Parker -
    WillNotLearn
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - BlueHope
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Sirens
    Leslie Day -jaimyhoi


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -jaimyhoi

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Painting


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Sirens


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 14:03 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik kus haar terug en zorg dat we niet verdrinken. Ik streel zachtjes haar rug en ga met mijn hand over haar kont. Ik grijns tegen haar lippen aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik was vergeten te watertrappelen maar Jake zorgt dat we niet verdrinken dus vind ik prima. Zijn hand gaat over mijn kont. En ik voel hem grijnzen. Ik grom zacht speels. Ik ga met mijn hand over zijn borstkas en druk mijn nagels in zijn borstkas dan. Ik speel met mijn vinger bij zijn tepel en dit keer grijns ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik kreun zachtjes gefrustreerd en druk haar nog dichter tegen me aan. 'Misschien kunnen we beter even uit het water want als je me afleid verdrinken we.' grinnik ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik glimlach en zwem uit zijn armen naar de kant en stap de kant op. Ik kijk afwachtend naar Jake.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik zwem haar achterna en sta recht om haar achterna te gaan. Ik zoen haar en leg haar zachtjes op de grond. 'Nu is er geen verdrinkingsgevaar meer.' lach ik


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk hem aan in zijn ogen, 'Behalve in jouw ogen,' zeg ik zacht. Jake heeft me zachtjes neergelegd op de grond. Ik trek hem naar me toe en kus hem weer. Iets ruwer dan normaal. Hongerig. Verlangend. Aangezien Kate ons stoorde eerder deze avond.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LESLIE WANTS TO FUUUUUUCK!
    paybacktime


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jake Sadler
    'Heeft Leslie'tje zin misschien?' plaag ik haar zachtjes en kus haar nek zachtjes. Ik draai rondjes met mijn tong en plaats mijn lippen dan weer op de hare.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [kan van het weekend niet sturen want ik ben niet thuis. Ik kom zondagavond terug.]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [STFUUUUUU MICHELLE!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    'Je bent gemeen,' zeg ik zacht en kreun ook even als ik zijn tong over mijn huid voel gaan. Hij kust me weer en dan draai ik ons om. Ik blijf hem kussen en ga met mijn hand over zijn borstkas. Ik kras zachtjes over zijn huid. En ga met mijn hand door zijn haar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Ik heb nooit gezegd dat ik dat niet kan zijn.' grinnik ik en laat haar haar hang gaan. Ik geniet er wel van als ze de leiding neemt maar soms frustreerd het me ook. Mijn ademhaling versnelt een beetje als ze over mijn borst zachtjes krast.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Les
    Ik lach zachtjes als ik zijn ademhaling hoor versnellen. 'Neither do I,' zeg ik grijnzend. Ik druk mijn lippen in zijn nek en zak er al snel mee naar beneden. Richting zijn borstkas. Ik ga met mij tong langs zijn tepel. En ook langs de andere.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [...]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jonathan Fields || Engel
    Ik gooi de deur van mijn sportauto dicht. Het is al tegen nacht aan, nu ik aangekomen ben. Maar engelen slapen niet, dus boeit het me niet zo veel. Ik loop de school binnen. Het verbaast me niet dat die nog open is.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.