• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    Poeh
    Timothy Rhine - Painting
    Ryan Vilian Parker -
    WillNotLearn
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - BlueHope
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Sirens
    Leslie Day -jaimyhoi


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -jaimyhoi

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Painting


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Sirens


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 14:03 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Jake kleed zich gelijk helemaal uit. Hij springt het water in. Ik sta nog met mijn kleren aan en hij kijkt me afwachtend aan. Ik trek mijn shirt uit, heel langzaam. Dan doe ik snel mijn jeans uit. Mijn bh klik ik los en laat naast me vallen. En doe me slipje uit. Ik kijk Jake glimlachend aan. En dan duik ik het water elegant in.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lily
    Ik keek hem weer aan.
    ''Ik geef om je en daarom ga ik ook niet liegen,'' begon ik, en speelde wat met mijn blonde haren.
    ''Ik wou je niet kwijt, dat is de waarheid. En ik gaf- geef om je, Damon. Het- Het was- voor de lust, merendeels. Toen ik vluchtte besefte ik wat ik miste, en realiseerde me dat je meer voor me betekende dan alleen.. de avonden samen,'' zei ik, en beet nogmaals op mijn onderlip.

    [Tsja, daar kom je snel genoeg achter als je zelf ook een beetje meewerkt ;3]

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 22:06 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jake Sadler
    'Dit hebben we nog niet gedaan.' glimlach ik en zwem naar haar toe als ze weer boven komt. Ik pak haar voorzichtig vast 'En het water maakt je dronken brein wakker.' grinnik ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Damon

    Fijn dat kon er ook nog wel bij, waarom had ik dat gevraagt? Vroeg ik mezelf af waarna het mijn beurt was om mijn gezicht in mijn handen te begrafen.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Moet gaan D:}


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Hij pakt me voorzichtig vast. Ik glimlach naar hem. 'Ik moet nog een keer een award krijgen voor acteertalent,' zeg ik lachend. 'Toen ik tegen de muur leunde was ik al niet meer dronken.' ik knipoog naar Jake. 'Maar het water is inderdaad verhelderen,' en dan ril ik 'En koud.' nu ik weer mens ben heeft de kou vat op me.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jade Sadler
    Ik sluit mijn ogen en zorg dat het water wat warmen geeft. 'Beter?' vraag ik haar en kus haar zachtjes. 'En ok dan moet ik me ook geen zorgen maken dat ik je dronkentoestand misbruikt heb om te skinnydippen.' lach ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lily
    Ik zuchtte, stond op en ging naast hem zitten.
    Voorzichtig legde ik een hand op zijn schouder, en hoopte vurig dat hij dit morgen allemaal vergeten was.
    ''Damon..-'' begon ik, en voelde op de één of andere manier mijn ogen vochtig worden. What the-
    ''Het spijt me. En ik heb je net verteld dat je meer voor me betekende dan dat ik dacht-''


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Leslie Day
    Hij maakt het water warmer en ik glimlach. Daarna lach ik. 'Wilde je daar soms misbruik van maken?' vraag ik grijnzend. En ik duik onder en zwem weg van Jake.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Wil je me nu serieus zeggen dat ik in de beurt van je moet blijven nu je naakt bent?' zeg ik en haal één wenkbrauw op 'want ik vrees dat dat mij niet zal lukken.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kom bovenwater. Ik lach. 'Dan moet je me eerst zien te krijgen,' zeg ik speels. Ik duik weer onder en zwem weer door.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik zwem achter haar aan en steeds als ik haar bijna heb verdwijnt ze weer onder water. Ik grom gefrustreerd als ik haar niet meer zie en zoek naar haar warmteafdruk. Ik glimlach als ik haar vind en duik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ineens duikt Jake naast me op. Ik kom lachend boven. En moet ademhalen maar door het lachen kan ik niet verder zwemmen.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik sla mijn armen om haar heen en druk kusjes op haar schouderblaren. 'Ik heb je.' lach ik zachtjes tegen haar huid aan. 'En ik laat je niet meer los.' glimlach ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij heeft zijn armen om me heen geslagen en drukt kusjes op mijn schouderbladen. 'Ik zou ook niets anders willen,' zeg ik glimlachend. Ik draai me om in zijn armen en sla mijn armen rond zijn nek. Ik druk mijn lippen op die van hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.