• Paddo schreef:
    Iedereen kent de films/spellen van Resident Evil wel, of heeft er ooit van gehoord. Deze RPG is deels gebaseerd daar op.



    Story
    Umbrella Corporation heeft de wereld verteld dat er geen zombies meer zijn, ieder is verheugt en loopt weer rustig over straat.
    Dit was in het jaar 2021,
    Wat de mens niet wist was dat Umbrella Corporation gewoon rustig door ging met zijn experimenten met het T-virus.
    Enkele jaren later gebeurde het, het T-virus ontsnapte uit een van de meest bevolkte hives en infecteerde zo iedereen die er was.
    Nu, in het jaar 2025, gebeurt het allemaal opnieuw, de wereld raakt langzaam weer overspoelt met zombies.
    Ieder leeft voor zichzelf, of gaat men toch samen werken?

    Surrounding





    Rulez!!!
    ~Iedereen luistert naar elkaar.
    ~Weet je iets niet? Vraag het!
    ~Geen Over Powered characters. (Tenzij T-Virus Agent, dan kan het soms)
    ~Minstens 3 Regels!
    ~Afwezig? Meld het!
    ~Events worden door mij gedaan en aangegeven in rood!
    ~T-Virus agents hebben max 6 wapens!
    ~Commando's hebben max 4 wapens!
    ~Teenagers hebben max 2 wapens!


    Character Slots

    T-Virus Agents

    ~ Lance Hunter
    ~

    Commando's
    Captain ~
    Tech ~
    Heavy ~

    Teenagers
    ~ Evermore Luce Slive
    ~ Kiara Delisha Everdeen
    ~ Yuri Leith Bishop
    ~ Delya Florence Cardenas
    ~

    Character Creation

    Name:
    Class:
    Character
    Personalitie
    Weapon(s)
    Extra

    Lance Hunter

    Ik grijns even waarna ik de kettingen losmaak via het controlpanel.
    Het beest ramt meteen om zich heen waarna ik erop begin te schieten, ik grijns even als het beest zijn ogen op mij laat gaan.
    Ik spring iets naar achter waarna ik mijn SAF leeg schiet, ik grijns, gooi mijn SAF aan de kant en sprint op het beest af.
    Ik spring in de lucht waarna ik mijn vuist gereed maak om te slaan, net voordat ik bij het beest ben word ik uit de lucht geslagen en ram ik tegen de muur, mijn hoofd komt hard tegen de muur aan waarna het zwart voor mijn ogen word.

    Kiara Delisha Everdeen

    'LANCE' gil ik hard als hij tegen de muur word gesmeten. Ik beweegt niet meer wat me meteen een akelig gevoel bezorgd. Het beest draait zich naar Lance en wil hem gaan pakken. Ik grijp mijn pistool en richt op zijn kop. 'Dit is onmogelijk.' Ik ren de ruimte in richting Lance terwijl ik blijf door schieten. Ik kniel voor hem en zuchteven
    opgelucht als ik nog een hartslag voel. Ik kijk snel om me heen en kom tot de conclusie dat de enige uitweg dezelfde deur is alswaar we door heen zijn gekomen. Het beest is inmiddels al weer dichterbij gekomen. Ik schiet weer op zijn kop en raak een van zijn ogen. Hij begint rare geluiden te maken en te stampen wat mij een kans geeft weg te komen. Ik hijs Lance omhoog en kom slepend met kleine passen voorruit.


    ~

    Lance Hunter

    De zwarte slierten bewegen langzaam door mijn lichaam, een duivels lachje vult mijn gezicht als ik merk dat de dubbele injecties werken.
    Mijn ogen schieten open waarna ik mijzelf omhoog help, ik sprint op het beest af waarna ik grijzend de lucht in spring, de injecties deden er langer over om in werking te gaan maar waren stukke sterker.
    Ik grijns als het beest weer een klap uit wilt delen, zwarte slierten ontsnappen mijn hand waarna die om de arm van het beest draaien, ik swing mijzelf onder de arm door waarna ik op het hoofd beland.
    Ik grijns waarna verschillende slierten uit mijn benen schieten om daarna zichzelf vast te zetten in het hoofd van het beest.
    Een duivels lachje ontsnapt waarna ik mijn vuisten richting het hoofd breng, slierten ontsnappen met volle snelheid uit mijn vuisten waarna die vol het hoofd doorboren van het beest, al snel raken de slierten het midden van het beest waarna ze er voor zorgen dat het beest explodeert.

    Kiara Delisha Everdeen

    Ik verberg me gedeeltelijk achter de deur die toegang gaf tot de kamer waar Lance het beest alweer te lijf ging. Het moet iets wonderlijks ijn geweest die injectie. Ik kijkmet grote ogen toe hoe Lance het beest afmaakt waarna er een explosie volgt. 'LANCE' roep ik hard door het lawaai heen. Ik kijk bang rond n zie niet veel. Voetje voor voetje loop ik zoekend rond.


    ~

    Lance Hunter

    Ik grijns even als het bloed van het beest over mij heen spat, ik loop uit de rook waarna ik Kiara grijzend tegemoet loop.
    'Zullen we dan maar?' zeg ik grijzend waarna ik mijn vingers aflik.
    Ik loop rustig de deur uit waarna ik mijn weg naar de uitgang zoek.
    Ik grijns even als ik de grote lift zie en stap erop waarna ik rustig wacht op Kiara.

    Kiara Delisha Everdeen

    Ik zucht opgelucht en grijns dan. 'Je bent echt een mafkees Lance.' Ik lach even en stap bij hem in de lift. 'Wat was dat voor beest?' Ik kijk hem aan terwijl ik wacht waar we nu heen zullen gaan.


    ~

    Lance Hunter

    Ik grijns even 'Een experiment wat uit de hand was gelopen' ik grijns even waarna ik mijn zonnebril weer goed zet.
    Als de lift omhoog gaat grijns ik even als het einde in zicht komt.
    Ik stap van de lift af waarna ik in een huisje sta, ik glimlach waarna ik rustig naar buiten loop 'Maar wees gerust, het is niet het enige monster wat Umbrella gemaakt heeft' ik grijns nog even waarna ik het zonlicht tegemoet loop.

    Kiara Delisha Everdeen

    'Dat maakt me niet bepaald gerust' zeg ik lachend en loop achter hem aan. 'Waar wil je nu eigenlijk naar toe gaan?' Ik kijk hem even aan en kijk dan rond naar de omgeving waar we zijn. 'Hoe wil je nu verder zonder vervoer?' Vraag ik en kijk opnieuw rond of ik iets kan ontdekken.


    ~

    Lance Hunter

    Ik haal mijn schouders op 'Overal is goed genoeg' ik grijns even terwijl ik rustig door loop, het huisje stond afgelegen in de woestijn.
    Ik kijk even rond maar zag niet een twee drie een wagen of ander vervoer.
    Dat werd dan maar lopen, ik begin rustig met lopen richting het oosten terwijl ik mijn ogen gericht houdt op de omgeving, voor het zelfde geld komt er opeens een kudde zombies.

    Kiara Delisha Everdeen

    Ik zucht diep en loop achter hem aan. De pijn in mijn heup van het schot komt weer terug. 'Kunnen we misschien zo ook aan verband komen?' Ik ga naast Lance lopen en kijk hem aan. 'Kun je niet een auto van Umbrella krijgen zoals een paar dagen geleden?'


    ~

    Lance Hunter

    Ik grijns even 'We hebben net ingebroken bij een Hive, mensen afgeslacht en een experiment naar de klote geholpen. Denk je nauw werkelijk dat Umbrella mij nog helpt?' ik begin te lachen waarna ik weer rustig door loop.
    Bij een heuveltje stop ik even waarna ik even ga zitten, ik ga deels liggen waarna ik mijn zonnebril even goed zet.

    Kiara Delisha Everdeen

    'Ik denk het niet' zeg ik deels blozend deels lachend. Ik ga naast hem zitten en neem wat drinken. 'Jij ook?' Vraag ik en kijk hem aan. Ik zet de fles bij hem neer en ga ook even liggen. De zon brandde op mijn armen maar voelde toch fijn. 'Dit is de eerste keer sinds ik met jou ben dat de zon weer schijnt' zeg ik lachend.


    ~

    Lance Hunter

    Ik wijs het drinken af en knik even 'Tja, niet alles kan mooi zijn he' zeg ik waarna ik mijn ogen eventjes sluit.
    Ik glimlach, ze had niet door dat ik alsnog voor Umbrella werkte, dat het experiment een uit de hand gelopen beest was geworden en dat die Hives toch al vernietigd moesten worden.
    'We moeten zo weer gaan' zeg ik even voordat ik nog eventjes geniet van de rust.

    Kiara Delisha Everdeen

    Ik zucht diep en stop de fles drinken weer terug in mijn tas. 'Waar moeten we nu heen dan?' Ik sta op en bijt even op mijn tanden twgen de pijn van de wond. 'Moet er nog meer vernietigd worden of komt er zo een horde zombies achter ons aan vanwege aat je net hebt gedaan?' Ik kijk hem even grijnzend aan waarna ik mijn rugzak en wapens weer oppak.


    ~

    Lance Hunter

    Ik glimlach even 'Nee, ik ben alleen mijn SAF vergeten op te pakken' ik lach even waarna ik opsta en weer rustig naar de Hive begin te wandelen, de SAF was nogal belangrijk voor als ik tegen andere moest vechten.
    Als ik de Hive in de verte al zie grijns ik, blijkbaar had Umbrella door dat ik het beest had afgemaakt.
    Ik grijns even terwijl ik rustig richting de Hive loop, de helikopter die er staat is het eerste wat ik onder zwarte slierte gooi.
    Daarna loop ik rustig naar de lift.