• Paddo schreef:
    Iedereen kent de films/spellen van Resident Evil wel, of heeft er ooit van gehoord. Deze RPG is deels gebaseerd daar op.



    Story
    Umbrella Corporation heeft de wereld verteld dat er geen zombies meer zijn, ieder is verheugt en loopt weer rustig over straat.
    Dit was in het jaar 2021,
    Wat de mens niet wist was dat Umbrella Corporation gewoon rustig door ging met zijn experimenten met het T-virus.
    Enkele jaren later gebeurde het, het T-virus ontsnapte uit een van de meest bevolkte hives en infecteerde zo iedereen die er was.
    Nu, in het jaar 2025, gebeurt het allemaal opnieuw, de wereld raakt langzaam weer overspoelt met zombies.
    Ieder leeft voor zichzelf, of gaat men toch samen werken?

    Surrounding





    Rulez!!!
    ~Iedereen luistert naar elkaar.
    ~Weet je iets niet? Vraag het!
    ~Geen Over Powered characters. (Tenzij T-Virus Agent, dan kan het soms)
    ~Minstens 3 Regels!
    ~Afwezig? Meld het!
    ~Events worden door mij gedaan en aangegeven in rood!
    ~T-Virus agents hebben max 6 wapens!
    ~Commando's hebben max 4 wapens!
    ~Teenagers hebben max 2 wapens!


    Character Slots

    T-Virus Agents

    ~ Lance Hunter
    ~

    Commando's
    Captain ~
    Tech ~
    Heavy ~

    Teenagers
    ~ Evermore Luce Slive
    ~ Kiara Delisha Everdeen
    ~ Yuri Leith Bishop
    ~ Delya Florence Cardenas
    ~

    Character Creation

    Name:
    Class:
    Character
    Personalitie
    Weapon(s)
    Extra

    Lance Hunter

    Ik grijns even 'Ze hebben mij aardig goed getrained ja' ik grijns weer waarna ik door rij, hoewel mijn zocht langzaam begon te minderen, waarschijnlijk het virus wat mij alsnog tot zijn slaaf wilt maken.
    Ik geef vol gas waarna we na een uurtje of 2 bij een stad komen.
    Ik grijns even waarna ik de auto tot stilstand breng 'Blijkbaar moeten we een manier vinden om hier doorheen te komen' ik glimlach even waarna ik om mij heen kijk.

    Kiara Delisha Everdeen

    'Dat is heel goed te merken' zeg ik lachend en kijk even naar hem. Als we na 2 uren bij een stadje aankomen zet Lance de auto aan de kant. 'Hoe bedoel je?' vraag ik en ga meteen recht op zitten. Ergens denk ik dat ik het antwoord wel weet.


    ~

    Lance Hunter

    Ik grijns even 'Elke stad is overspoeld met zombies en is vaak een plek voor Umbrella om experimenten te doen. Als ze dat hier ook doen dan kunnen somige zombies aardig krachtig zijn als we er door heen gaan wandelen' ik grijns weer even waarna mijn ogen vallen op wat oude autos.
    Ik ruk de autos aan stukken waarna ik mijn barret pak en de buitenring van het stadje verken.
    Een garage, mooi, daar moet wel gereedschap in liggen 'Kiara, als jij in die garage elk soort gereedschap haalt wat er maar te vinden is maak ik van de auto een mooi voertuig tegen zombies' ik glimlach even.

    Kiara Delisha Everdeen

    'Goed plan'zeg ik grijnzend en loop op een drafje er heen. Ik kijk om het hoekje en glip dan naar binnen. In de hoek vind ik een kruiwagen waar ik haastig alles wat bruikbaar in stop. Opeens word ik hard aan de kant geslagen. Ik draai me om en schrik als er een zombie voor me staat in de houding om me te bespringen. Ik kruip achter uit en spring dan omhoog. Ik grijp mijn wapen en schiet een paar kogels door zijn hoofd waarna hij neer valt.


    ~

    Lance Hunter

    Ik grijns even als ze wegloopt, ik volg dr met mijn ogen waarna ik mij omdraai als ze uit hoorstand is.
    'Lance Hunter meld zich'
    "Hunter, we dachten even dat we je kwijt waren, welkom terug"
    'Mij raak je niet zo snel kwijt Rich'
    "Mooi Hunter, We zagen dat je vorige missie geslaagd was, waar ben je nu?"
    'Een dorpje wat 1 dag verwijderd ligt van Hive 748, maar ik zal t niet redden daar heen'
    "Wat? Dan ben je vlak bij team Beta. Maar hoezo red je het niet naar de Hive?"
    'De nieuwe injectie werkt perfect, jullie hadden de code ook goed ontcijfert dat de piloot waarschijnlijk dood ging, maar de inkectoe versnelt het proces'
    "Wat?! Dan moet je nieuwe hebben!"
    'Nee, ik red het wel naar de Hive als ik geluk heb, en voor zolang blijf ik de mens te vriend houden'
    "Aaah, je hebt je gemend tussen overlevende"
    'Ja, maar ik moet gaan, we houden contact Rich'
    Ik sluit het gesprek waarna ik snel wat stukken metaal bij de auto neer leg, de timer op mijn horloge gaat waarna ik een injectie in mijn nek duw.
    Als ik het bruikbare metaal bij de auto heb kijk ik weer richting de garage, ik zag dr nog niet.

    Kiara Delisha Everdeen

    Als ik weer een beetje normaal adem kan halen en ik er zeker van ben dat er niet meer zijn loop ik snel terug met kruiwagen vol spullen. 'Sorry er was een zombie' zeg ik en haal de spullen uit de kruiwagen. 'Maar wat wilde je precies gaan maken?' Vraag ik en kijk hem aan. Ik zet een klein glimlach op als ik naar de spullen
    kijk.


    ~

    Lance Hunter

    Ik grijns even waarna ik een brander pak, ik zet de gasfles open waar net genoeg in zit om de auto te modificeren 'Ogen dicht' zeg ik waarna ik de metalen platen op de lamborghini monteer.
    Als ik klaar ben heeft de lamborghini overal stekels zitten waar zombies door gesneden kunnen worden 'Klaar' zeg ik waarna ik naar de wagen kijk.
    Ik grijns even als ik denk aan alle zombies die hier dood door kunnen gaan.

    Kiara Delisha Everdeen

    Ik open mijn ogen weer als Lance zegt dat het klaar is. 'Mooi gedaan' zeg ik glimlachend en loop er even om heen. 'Denk je dat we nog veel van die zombies tegen komen?' Ik bekijk een van de stekels en kan zien dat ze behoorlijk scherp zijn. 'Wat is nu verder het plan?' Vraag ik en Kijk hem aan.


    ~

    Lance Hunter

    Ik grijns even en wijs naar de stad 'Daar dwars door heen scheuren' ik stap in waarna ik het slot omdraai met een sliert en de auto aangaat.
    Ik wacht tot Kiara in de auto stapt en scheur dan vol richting de stad.
    Als we in de stad aankomen volgt mijn voorgevoel meteen, als we de eerste hoek omgaan staat t al meteen vol met zombies.
    Ik rij dr vol door heen en stukken zombie vliegen de lucht door.
    Een duivels lachje ontsnapt mijn mond terwijl ik door de gigantische groep rij.

    Kiara Delisha Everdeen

    'Bah' gil ik en kruip weg in mijn stoel. 'Dit is een stuk ranziger danze gewoon doodschieten weet je.' Ik kijk met een oog toe hoe Lance zonder genade door de groep zombies raced. 'En wat wil je hier doen?' Vraag ik en kijk hem aan terwijl we hard doorrijden. Intussen cotroleer ik mijn wapens en richt me dan weer op de weg.


    ~

    Lance Hunter

    Ik grijns even 'Hier vallen we een Hive binnen, van daar uit kunnen we een trein van in de Hive nemen naar de volgende die er aan gelinkt is omdat ze van elkaar dingen nodig hebben. In die tweede Hive liggen de injecties die ik nodig heb' ik glimlach even waarna mijn horloge steeds erger begint te piepen, we zijn blijkbaar vlak bij de Hive.
    Ik rij met de wagen door een gebouw heen waarna ik hem tot stoppen breng.
    Ik spring uit de auto waarna ik mijn wapens gereed maak om te vuren.
    Ik loop naar een plank in de vloer terwijl ik mijn omgeving in de gaten houdt en til hem omhoog. Onder de plank druk ik op een knop die daarna een stuk van de muur laat verdwijnen en een kleine lift omhoog laat komen.
    'Kom we gaan' ik stap op de lift waarna ik hem naar beneden laat gaan.

    Kiara Delisha Everdeen

    Tijd om na te denken heb ik niet. Ik stap snel de lift in en kijk rond. 'Weet je welwaar we precies moeten zijn of brengt deze lift ons er gewoon zo heen?' Ik kijk rond en vroeg me af wat we hierna gingen doen. Waarschijnlijk meer zombies afmaken en overlevenden zoeken.


    ~

    Lance Hunter

    Ik glimlach even 'Het enige wat hier beneden te vinden is zijn mensen van Umbrella' ik maak mijn wapen gereed en hang mijn barret op mijn rug.
    De SAF houd ik goed vast, waarna de lift de grond raak is de ruimte leeg, zoala gewoonlijk.
    Iedereen is vol aan t werk.
    Ik looo de gang in waarna ik bij de hoofdkamer kom, ik grijns waarna ik mijzelf gereed maak om ieder in die kamer af te knallen.

    Kiara Delisha Everdeen

    Ik bleef dicht bij Lance in de buurt en hield mijn pistool gereed om aan te vallen. Ik kijk Lance aan en ram de deur open waarna ik meteen begin te schieten op iedereen die ik zie.


    ~

    Lance Hunter

    Ik grijns even en loop rustig door, de kamer was toch meer en deels verlaten.
    De paar mensen die er waren, hielden alleen alles in de Hive in de gaten.
    Ik loop naar een computer waarna ik wat codes in type, ik grijns als ik merk dat de trein er nog staat.
    Ik loop de kamer door waarna ik een code in type bij een deur, de deur schiet open en ik loop de kamer door.
    Ik loop naar een deur die een gang laat zien die langzaam naar beneden gaat.
    Ik loop rustig naar beneden waarna de trein voor mijn neus staat, ik grijns en stap erin.
    Mijn horloge begint te piepen waarna ik een injectie in mijn nek duw, het ging sneller dan verwacht, de trein zou ons sneller naar de Hive brengen dan we zouden gaan met de auto.