• Paddo schreef:
    Iedereen kent de films/spellen van Resident Evil wel, of heeft er ooit van gehoord. Deze RPG is deels gebaseerd daar op.



    Story
    Umbrella Corporation heeft de wereld verteld dat er geen zombies meer zijn, ieder is verheugt en loopt weer rustig over straat.
    Dit was in het jaar 2021,
    Wat de mens niet wist was dat Umbrella Corporation gewoon rustig door ging met zijn experimenten met het T-virus.
    Enkele jaren later gebeurde het, het T-virus ontsnapte uit een van de meest bevolkte hives en infecteerde zo iedereen die er was.
    Nu, in het jaar 2025, gebeurt het allemaal opnieuw, de wereld raakt langzaam weer overspoelt met zombies.
    Ieder leeft voor zichzelf, of gaat men toch samen werken?

    Surrounding





    Rulez!!!
    ~Iedereen luistert naar elkaar.
    ~Weet je iets niet? Vraag het!
    ~Geen Over Powered characters. (Tenzij T-Virus Agent, dan kan het soms)
    ~Minstens 3 Regels!
    ~Afwezig? Meld het!
    ~Events worden door mij gedaan en aangegeven in rood!
    ~T-Virus agents hebben max 6 wapens!
    ~Commando's hebben max 4 wapens!
    ~Teenagers hebben max 2 wapens!


    Character Slots

    T-Virus Agents

    ~ Lance Hunter
    ~

    Commando's
    Captain ~
    Tech ~
    Heavy ~

    Teenagers
    ~ Evermore Luce Slive
    ~ Kiara Delisha Everdeen
    ~ Yuri Leith Bishop
    ~ Delya Florence Cardenas
    ~

    Character Creation

    Name:
    Class:
    Character
    Personalitie
    Weapon(s)
    Extra

    Kiara Delisha Everdeen

    Ik glimlach even als Lance ook in de vensterbank komt zitten. 'Wat gaan we doen met die anderen?' vraag ik en kijk rustig naar buiten waar het bijna helemaal donker is. Ik leg mijn hoofd tegen de muur en kijk naar de sterren. 'Heb je eigenlijk ooit een vriendin gehad ofzo?' vraag ik en grijns even.


    ~

    Lance Hunter

    Ik glimlach even 'Nee ik heb nooit echt een vriendin gehad, ik heb wel liefde gekend, maar dat was al snel voorbij toen ik dr vermoord had' ik glimlach even waarna ik mijn ogen weer open.
    Ik kijk even naar het huis waar de andere in zitten en grijns, ze hebben allemaal een auto daar staan en morgen zal er een missen.

    Kiara Delisha Everdeen

    'Juist' zeg ik zacht en weet even niet echt goed hoe ik daarop moet reageren. 'Ik ben in elk geval blij dat je mama's woorden herkende die ze vroeger zei en daardoor mij ook herkende.' Ik glimlach en knijp even in zijn hand.


    ~

    Lance Hunter

    Ik glimlach maar mijn gedachtes blijven erbij dat we snel weg moeten, ik zucht even waarna ik op mijn horloge kijk.
    Het duurde nog wel eventjes voordat de zon op zou komen, ik kijk weer naar het huis waar de mensen in zitten en blijf ze in de gaten houden.
    Als ze weg zouden gaan, dan moest en zou ik een van hun wagens moeten stelen terwijl ze erbij waren.
    Ik pak mijn barret waarna ik door de scope de mensen in het gebouw in de gaten houdt.

    Kiara Delisha Everdeen

    'Wat ben je van plan?' vraag ik grijnzend en kijk hem aan. Ik weet dat hij een plan heeft, aan zijn manier van doen en alles gewoon. Ik loop even naar de koelkast voor een glas fris en een broodje en ga weer in de vensterbank bij Lance zitten.


    ~

    Lance Hunter

    Ik kijk dr even aan 'Niet veel' en glimlach dan, ik blijf de mensen in de gaten houden, ze waren waarschijnlijk doodsbang.
    Ik loop van de vensterbank vandaan waarna ik op de bank ga liggen 'Ik sluit even mijn ogen' zeg ik waarna ik mijn ogen sluit en rustig blijf liggen.
    Hoewel ik nooit veel slaap en ook licht slaap, sliep ik wel eventjes.

    Kiara Delisha Everdeen

    Ik glimlach even en leg een deken over hem heen en druke een zachte kus op zijn voorhoofd. 'Slaaplekker.' Met een prettig gevoel loop ik terug naar de vensterbank en kijk naar het andere groepje mensen. Ik vroeg me af wat hun plan was en wat ze wilden doen. Ik neem een slokje van mijn drinken en leg mijn hoofd tegen het raam.


    ~

    Lance Hunter

    Onbewust houd ik alles in de gaten, de kus op mijn voorhoofd, de geluiden, alles wat maar om mij heen gebeurd.
    Ik grijns even en wacht rustig af tot ik in actie kan komen, ik wacht af tot ik de mensen die verder op zit kan bestelen en naar de Hive kan gaan.
    Ik wacht rustig, zoals een beest doet voordat die zijn prooi bespringt.

    Kiara Delisha Everdeen

    Blijkbaar was ik gedeeltelijk in slaap gevallen want toen ik mijn ogen opende begon het buiten alweer een beetje licht te worden. Ik kijk even naar Lance die nog steeds op de bank ligt. Ik glimlach even en loop naar hem toe. 'Lance het begint licht te worden' zeg ik zacht en schud hem rustig heen en weer. Dan loop ik door naar de keuken en pak een glas drinken en een broodje waarna ik terug loop.


    ~

    Lance Hunter

    Ik grijns waarna ik meteen omhoog kom, als ze de keuken in loopt spring ik door het raam waarna ik sprint naar de wagens.
    Als ik de hoek om ga grijns ik als ik een perfecte wagen zie.
    Ik trek de lamborghini open waarna ik check of de sleutels er in liggen, jammer genoeg was dat niet t geval.
    Ik leg mijn vinger op t slot waarna ik een sliert naar binnen laat glijden en t slot laat omdraaien.
    Ik grijns als de lamborghini aan gaat en rij dan snel richting Kiara, ik slip en stop voor de deur waarna ik naar boven ren 'We moeten weg' zeg ik grijzend, pak mijn wapens en spring weer het raam uit waarna ik naast de auto land, ik stap in terwijl ik wacht op Kiara.

    Kiara Delisha Everdeen

    In een seconde staat Lance op en verdwijnt door de deur om kort daarna weer binnen te vallen. 'Kom er aan' roep ik en pak mijn tas en wapens. Ik werp een korte blik uit het raam en ren dan naar beneden waar ik snel instap. 'Hoe kom je hier nou weer aan?' Vraag ik lachend en doe mijn gordel vast.


    ~

    Lance Hunter

    Ik grijns waarna ik plank gas geef, het zou twee dagen duren voordat we bij de Hive zouden komen.
    'Geleend' zeg ik alleen waarna ik rustig maar met een goeie snelheid door rij.
    Als mijn horloge na een uurtje afgaat pak ik een injectie uit de riem waarna ik die in mijn nek steek, ik rij rustig verder terwijl de injectie zijn werk doet.

    Kiara Delisha Everdeen

    Ik grijns even. 'Geleend zonder te vragen zeker?' Ik steek mijn tong uit en leg mijn voeten tegen het dashboard zodat ik wat beter kan zitten. 'Wel een mooie auto in elk geval.' Ik kijk naar alance die een injectie neemt en rustig verder gaat.


    ~

    Lance Hunter

    Ik grijns even'Laten we het houden op geleend' ik grijns weer even waarna ik door wat autos heen slip die midden op de weg staan.
    Als ik een groep zombies verder op zie grijns ik, ik pak een pistool uit zijn holster waarna ik iets uit het raam leun, ik schiet een gat vrij om door heen te rijden waarna ik de rest van het groepje achter ons laat.
    Ik stop het pistool terug waarna ik rustig door rij.

    Kiara Delisha Everdeen

    'Je bent echt van alle markten thuis of niet' zeg ik grijnzend en kijk om me heen. Ik vroeg me af wat Lance zijn plan was en of we ooit dit hele gedoe konden stoppen. Mam en pap waren ook zombies geworden, dus ik had nu alleen Lance nog.


    ~