• Paddo schreef:
    Iedereen kent de films/spellen van Resident Evil wel, of heeft er ooit van gehoord. Deze RPG is deels gebaseerd daar op.



    Story
    Umbrella Corporation heeft de wereld verteld dat er geen zombies meer zijn, ieder is verheugt en loopt weer rustig over straat.
    Dit was in het jaar 2021,
    Wat de mens niet wist was dat Umbrella Corporation gewoon rustig door ging met zijn experimenten met het T-virus.
    Enkele jaren later gebeurde het, het T-virus ontsnapte uit een van de meest bevolkte hives en infecteerde zo iedereen die er was.
    Nu, in het jaar 2025, gebeurt het allemaal opnieuw, de wereld raakt langzaam weer overspoelt met zombies.
    Ieder leeft voor zichzelf, of gaat men toch samen werken?

    Surrounding





    Rulez!!!
    ~Iedereen luistert naar elkaar.
    ~Weet je iets niet? Vraag het!
    ~Geen Over Powered characters. (Tenzij T-Virus Agent, dan kan het soms)
    ~Minstens 3 Regels!
    ~Afwezig? Meld het!
    ~Events worden door mij gedaan en aangegeven in rood!
    ~T-Virus agents hebben max 6 wapens!
    ~Commando's hebben max 4 wapens!
    ~Teenagers hebben max 2 wapens!


    Character Slots

    T-Virus Agents

    ~ Lance Hunter
    ~

    Commando's
    Captain ~
    Tech ~
    Heavy ~

    Teenagers
    ~ Evermore Luce Slive
    ~ Kiara Delisha Everdeen
    ~ Yuri Leith Bishop
    ~ Delya Florence Cardenas
    ~

    Character Creation

    Name:
    Class:
    Character
    Personalitie
    Weapon(s)
    Extra

    Kiara Delisha Everdeen

    Ik kijk rondmaar blijf steeds dicht bij Lance. 'Hoe groot is dit?' Vraag ik terwijl we ergebs naar beneden lopen. Lance duwt nog een spuit in zijn nek aks dat horloge weer als een dolle begint te piepen. Als we beneden komen zie ik een trein trein staan. 'Gaan we daarmee?' Vraag ik en kijk rond.


    ~

    Lance Hunter

    Ik grijns even 'Elke Hive heeft zijn eigen groote' ik stap de trein in waarna ik hem rustig door loop naar de andere kant.
    'Hiermee gaan we inderdaad naar de andere Hive, maar het kan gevaarlijk zijn daar. Deze Hive doet simpele experimenten, de andere doet de erge experimenten' ik glimlach even waarna ik de trein tot beweging breng.
    Ik ga rustig achterover zitten tot ik wacht dat de trein op zijn bestemming komt.

    Kiara Delisha Everdeen

    Ik ga ook zitten en kijk rond. 'Gaan we nu naar de Hive waar jij ook bent geweest?' Vraag ik en kijk hem aan. Ik vroeg me ook al een tijdje af waar het hoofdgebouw was. Vanuit daar moest Umbrella vernietigd worden. Ik zucht even en kijk naar Lance. 'Merkt niemand dat die trein weg is?'


    ~

    Lance Hunter

    Ik grijns even 'Het is een van de Hives waar ik geweest ben, maar het is niet mijn vaste plek' ik grijns weer.
    'Het hoofdkwartier van Umbrella veranderd om de zoveel tijd, dus mijn huis was overal' ik grijns weer.
    Ik leg mijn voeten op de bank waarna ik Kiara even aankijk 'Natuurlijk merken ze dat de trein weggaat en zullen ze met best wat man klaar staan op het station, maar dat maakt niet zoveel uit' ik grijns weer, het bloed wat zo meteen gaat vloeien gaat heerlijk worden.

    Kiara Delisha Everdeen

    Ik kon me niet voorstellen hoe het hier is geweest. Al die mensen die ze hebben geinfecteerd zijn zonder pardon bij hun familie weggerukt. Ik kijk naar Lance en knik. 'We doen het samen.' Ik hoopte maar dat het straks allemaalweer goed was. 'Hoe kan ooit het virus worden gestopt?' Vraag ik en kijk hem aan. 'Kan het ooit worden gestopt?'


    ~

    Lance Hunter

    Een duivelse glimlach vult mijn gezicht 'Wie weet, het virus is begonnen met iets dus kan vast wel gestopt worden met iets' ik grijns weer waarna de trein tot stil stand komt.
    Mijn ogen schieten meteen op de grote groep soldaten, ik grijns even waarna ik rustig opsta en uit de trein stap "Lance?!" zegt een van de soldaten waarna die uit de groep stapt 'Hallo commandant' zeg ik grijzend waarna ik rustig in de groep stap van soldaten.
    De man kijkt even raar naar mij waarna het zijn wapens alsnog op de trein houdt.
    Ik grijns waarna zwarte slierten uit mijn lichaam schieten en de mensen om mij heen door midden snijden, ik grijns even waarna ik rustig door loop.

    kiara Delisha Everdeen

    Ik hou me schuil en schrik als een vande soldaten Lance herkent. Ik slik moeilijk en kom
    omhoog als ik helemaal niks meer hoor. De soldaten liggen allemaal dood op het perron en Lance staat buiten de trein. Ik pak mijn wapens en rugzak en loop snel naar hem toe. 'Waar ken je hem van? Vraag ik en kijk scherp rond.


    ~

    Lance Hunter

    Ik glimlach even 'Ik ken hem van vroeger, hij was mijn leraar in de vechtkunst' ik grijns even waarna ik rustig door loop.
    'Maar wees maar gerust, ik gaf toch niks om hem' ik grijns weer even waarna ik het bloed van mijn vingers aflik.
    Ik loop de hal door waarna ik rustig om mij heen kijk, blijkbaar waren ze nog vol met experimenten bezig.
    Ik loop een lab binnen waarna ik een kogel door het hoofd van de laborant schiet.
    Ik grijns even en loop naar een van de glazen kasten, ik grijns als ik zie dat die vol staat met spuiten.
    Ik pak een tas waarna ik de spuiten erin gooi, ik grijns als de tas bijna vol zit en loop dan rustig weer weg.

    Kiara Delisha Everdeen

    Ik moet bijna rennen om Lance bij te houden en tijd om even rustig ron te kijken heb ik niet. We konden zoveel kappt maken hier maar blijkbaar had Lance een ander doel voor ogen. 'Wat als we gepakt worden?' Vraag ik en ga naast hem lopen. 'Of pakken ze hun eigen mensen niet ondanks dat die iedereen vermoord?' Ik grijns even
    en kijk hem aan.


    ~

    Lance Hunter

    Ik glimlach even 'Als ze komen dan doen ze dat wel op een andere manier' ik grijns weer even waarna ik een hoek omloop.
    Ik loop een kamer in waarna ik ga zitten achter een computer en mijn vingers over het toetsenbord laat vliegen.
    Al snel komt er een formule op een bord te staan en ik grijns, ik tik nog wat andere dingen in waarna ik de tas met injecties op een tafel zet.
    Ik zet alle injecties in een houder waarna ik ze onder een apparaat zet.
    Ik loop terug naar de computer waarna ik ENTER in druk en de machine begint te werken.
    Als de machine klaar is gaat de klep weer open en hebben de injecties een andere kleur, ik grijns even waarna ik er twee tegelijk in mijn nek duw.

    Kiara Delisha Everdeen

    'Lance wat doe je nou?' Roep ik en ren naar hem toe. 'Weet je wel waar je mee bezig bent?' Ik kijk hem
    lichtelijk geschrokken aan. 'Straks is het hartstikle verkeerd.' Ik kijk naar de lege spuiten en schud mijn hoofd. 'Je kunt toch niet zomaar dat in je spuiten?'


    ~

    Lance Hunter

    Ik grijns duivels waarna ik dr aankijk 'Ik heb de verschillende formules bestudeerd Kiara, ik weet dus wel wat ik doe als ik mijn eigen formule maak' ik grijns weer even waarna ik de rest van de spuiten in de riem doe.
    Ik kijk even rond waarna ik de deur open ram en de gang in loop 'Het is tijd om te vertrekken' zeg ik grijzend waarna verschillende kogels mijn lichaam raken.
    Ik grijns als een paar secondes later de kogels uit mijn lichaam geduwd worden en op de grond vallen, ik kijk de mannen even aan waarna zwarte slierten met volle kracht uit mijn armen schieten en de mensen die staan te schieten uit elkaar gerukt worden, het bloed spat alle kanten op waarna ik er rustig langs loop.

    Kiara Delisha Everdeen

    Ik bleef dicht achter Lance lopen omdat ik wist dat ik dan veilig was. Kogels suizen om ons heen en het volgende moment is het weer stil. 'Zijn ze dood?' Vraag ik zonder te kijken. Ik begon alles nu toch wel een beetje eng te vinden. De zombies gingen nog maar dit was net een spook hol. Net op het moment dat ik iets wil vragen voel ik een kogel langs mijn heup suizen. Het laat een grote wond achter die vreselijk pijn doet. 'Lance wacht' mompel ik. Ik schiet de persoon neer en zak dan op de grond.


    ~

    Lance Hunter

    Ik draai mijzelf om waarna ik dr aankijk 'Mensen die andere afremmen hebben niet echt het recht om te leven' ik draai mijzelf om waarna ik rustig door loop. De missie die ik had was om het experiment hier stop te zetten, Umbrella vond het een project wat waardeloos was.
    Ik loop een deur door waarna een gigantisch beest vast geketend zit. Ik grijns waarna ik mijn SAF pak en rustig naar het controlpanel loop.

    Kiara Delisha Everdeen

    'W..wat?' Vraag ik zacht en voel een traan over mijn wang rollen. Ik was er nu wel zeker van dat ze heb kapot hadden gemaakt. Moeizaam sta ik op en scheur een stuk van het gordijn af wat naast de deur hangt. Ik bind het strak om mijn heup en ga achter Lance aan. 'Hole fuck' roep ik geschrokken en kijk naar het grote beest.


    ~