• Paddo schreef:
    Iedereen kent de films/spellen van Resident Evil wel, of heeft er ooit van gehoord. Deze RPG is deels gebaseerd daar op.



    Story
    Umbrella Corporation heeft de wereld verteld dat er geen zombies meer zijn, ieder is verheugt en loopt weer rustig over straat.
    Dit was in het jaar 2021,
    Wat de mens niet wist was dat Umbrella Corporation gewoon rustig door ging met zijn experimenten met het T-virus.
    Enkele jaren later gebeurde het, het T-virus ontsnapte uit een van de meest bevolkte hives en infecteerde zo iedereen die er was.
    Nu, in het jaar 2025, gebeurt het allemaal opnieuw, de wereld raakt langzaam weer overspoelt met zombies.
    Ieder leeft voor zichzelf, of gaat men toch samen werken?

    Surrounding





    Rulez!!!
    ~Iedereen luistert naar elkaar.
    ~Weet je iets niet? Vraag het!
    ~Geen Over Powered characters. (Tenzij T-Virus Agent, dan kan het soms)
    ~Minstens 3 Regels!
    ~Afwezig? Meld het!
    ~Events worden door mij gedaan en aangegeven in rood!
    ~T-Virus agents hebben max 6 wapens!
    ~Commando's hebben max 4 wapens!
    ~Teenagers hebben max 2 wapens!


    Character Slots

    T-Virus Agents

    ~ Lance Hunter
    ~

    Commando's
    Captain ~
    Tech ~
    Heavy ~

    Teenagers
    ~ Evermore Luce Slive
    ~ Kiara Delisha Everdeen
    ~ Yuri Leith Bishop
    ~ Delya Florence Cardenas
    ~

    Character Creation

    Name:
    Class:
    Character
    Personalitie
    Weapon(s)
    Extra

    Kiara Delisha Everdeen

    'LANCE' gil ik en kijk bang naar hem. Ik word hard tegen de muur gedrukt en probeer met al mijn kracht los te komen. 'Lance laat me los' roep ik en blijf spartelen terwijl ik naar hem kijk. 'Kom op Lance verzet je' roep ik terwijl ik naar hem blijf kijken. Dit was niet mijn broer. Wat hadden ze met hem gedaan!!


    ~

    Lance Hunter

    De duivelse lach blijft terwijl slierten langzaam over Kiara kruipen, ik loop langzaam naar dr toe waarna ik stil ga staan naast dr bij haar strot vast houd 'Jij bent mijn eerste maal' een duivelse stem verlaat mijn mond waarna ik een lik over Kiara dr wang geef 'Jong en vers, lekkerder is er niet' ik grijns duivels.

    Kiara Delisha Everdeen

    'GA WEG'gil ik en duw hem van me af. Ik krijg rillingen van de slierten die me proberen vast te houden maar probeer bij de kast te komen. 'Lance los' roep ik en duw hem weer waardoor hij me los laat. Hij valt achterover op de grond. Ik trek de deur van de kast open. Ik grijp een spuit, spring boven op hem en duw de spuit in zijn hals. 'Het is klaar nu' zeg ik en voel even aan mijn hals.


    ~

    Lance Hunter

    Als de spuit mijn hals raakt verdwijnnde slierten weer terug mijn lichaam in, ik zucht even waarna ik even aan mijn hoofd zit, blijkbaar moest ik deze spuiten vaker nemen dan de andere.
    Ik verrander de timer op mijn horloge waarna ik Kiara even aankijk en glimlach 'Sorry, verloor de controllen' ik loop even naar het raam waarna ik de omgeving bekijk.
    Zombies waren op de geur van dood afgekomen.
    Ik zucht even waarna ik naar de verdieping beneden loop en banken voor de deur zet, al snel heb ik een barricade sterk genoeg om een dag of twee uit te houden gemaakt.
    Ik loop weer naar boven waarna ik mijn wapens pak 'Misschien is het beter als we uit elkaar gaan, ik ben een gevaar voor de mensheid' ik glimlach even waarna ik naar het dak loop en mijzelf gereed maak om naar beneden te springen en mijn eigen weg te volgen.

    Kiara Delisha Everdeen

    'Nee dat is niet beter' roep ik en ren hem achterna. Ik trek hem terug bij de rand weg en kijk hem aan. 'Ik wil niet alleen verder en je zult me heus niet meteen vermoorden.' 'We gaan samen verder en daar mee uit Lance.' Ik trek hem aan zijn shirt terug naar binnen en sluit de deur. 'Je hebt die timer toch anders gezet nu, dus het niet gevaarlijk, bovendien weet ik wat ik de volgende keer moet doen.' Ik kijk hem aan en grijns even. 'Ook ik ben niet meer het lieve schattige meisje van vroeger.'


    ~

    Lance Hunter

    Ik ga op de bank zitten waarna ik dr aankijk 'Heb je er bij stil gestaan wat er gebeurt als de spuiten opzijn?' ik kijk dr even aan waarna ik opsta en naar de kast loop.
    Ik trek de la open waarna ik naar de paar spuiten die er inliggen kijk 'Als die spuiten opzijn dan ben ik het gevaar en niet die zombies' ik kijk dr even aan waarna ikbde laatste 6 spuiten in mijn riem doe.
    Ik loop naar het raam waarna ik de mensen van de caravan naar de ramen zie lopen, ze hebben de zombies ook door.
    Ij grijns even als ik schoten hoor, hoe wil je meer zombies aantrekken.

    Kiara Delisha Everdeen

    Ik zucht diep en knik even. 'Dat risico ben ik bereid te lopen Lance.' 'Ik heb zo lang naar je gezocht en dit gaat het niet verpesten.' Ik sta ook op en ga bij hem voor het raam staan. 'Je kunt toch vragen om meer spuiten?' Ik werp een blik naar de zombies en zucht. 'Hoe dom zijn ze daar?'


    ~

    Lance Hunter

    Ik grijns even 'Ik vecht tegen Umbrella, hoe wil ik dan meer spuiten vragen' ik glimlach waarna ik weer naar de zombies kijk 'Ze willen overleven, dan doe je alles wat mogelijk is. Hoe dom het ook is' ik glimlach waarna ik een raam omhoog zet en mijn barret er door heen steek en door de scope kijk.
    Ik grijns en schiet een paar zombies door hun hoofd.
    'Ik ben zo terug' zeg ik tegen Kiara waarna ik de barret neer leg en door het raam spring om daarna richting de zombies te rennen.

    Yuri Leith Bishop

    Ik ren hevig ademend door de straten heen als ik besef dat de zombies er toch zijn gekomen. Zo snel, zo onverwacht... Ik ren zo hard ik kan, mijn capuchon wapperd af. Ondertussen kijk ik om me heen en probeer ik een veilige plek te vinden om me te verstoppen. Ik spring over een muurtje heen, struikel en kom languit op de grond terecht. Vloekend krabbel ik overeind en begin ik verder te rennen.


    Your make-up is terrible

    Kiara Delisha Everdeen

    'Nou ze willen hun agent toch houden?' Vraag ik en kijk hem aan terwijl ik in de vensterbank ga zitten. 'Ze sturen je nu ook steeds van die spuiten zodat je niet dood gaat ofzo.' Ik glimlach even en geef hem een stompje tegen zijn arm. Opeens springt hij door het raam. 'Tot zo' roep ik hem nog na en kijk naar beneden.


    ~

    Lance Hunter

    Ik sprint naar de groep zombies toe waarna ik grijns, ik pak de zwaarden van mijn rug waarna slierten ze bedekken.
    Ik merk al snel dat er een groep zombies langzaam door de deur beukt, ik grijns waarna ik de zwaarden in de grond duw en slierten in een radius van 15 meter uit de grond schieten en zombies uit een trekken.
    Ik trek de zwaarden weer uit de grond waarna ik de groep langzaam maar zeker begin te verkleinen, de snelheid die het geüpgrade virus mij heeft gegeven is nu hartstikke handig. Binnen enkele minuten is de grote groep zombies helemaal weg.
    Ik glimlach even waarna ik de zwaarden weer terug doe in hun schede en terug loop richting Kiara.

    Kiara Delisha Everdeen

    Ik hang half uit het raam van de woning en kijk met grote ogen naar Lance die als een maniak de helft van de groep zombies uitroeit. 'Wow' fluister ik en blijf kijken. Ik voelde me trots maar toch ook vaag. Het was mijn broer die zo gemaakt is door Umbrella en nu tegen ze vecht. Hun wapen vecht tegen hun zelf.


    ~

    Lance Hunter

    Ik loop naar boven waarna ik in de deur opening blijf staan 'Zo te zien heb jij genoten van het spektakel' ik grijns even waarna ik door loop naar Kiara en dr een kus op dr wang geef 'Wees maar niet bang, zolang ik de injecties heb komt t goed' ik glimlach maar wist dat na de injecties die ik nog heb ik op een verwoestend pad ga.
    Ik tik wat in op het horloge, maar zorg er voor dat Kiara niet mee kan kijken, ik moest weten waar ze de injecties maakte, dan zou ik zoveel mogelijk inspuiten zodat ik niet meer hoefde.
    Ik grijns als ik de Hive vind waar ze het doen en bereken meteen de route, het zou een paar dagen duren, ik vloek van binnen en probeer een snellere weg te vinden, helaas was die er niet.
    Dat betekende dat ik een dag op mijzelf moest staan en er tegen moest vechten.

    Kiara Delisha Everdeen

    Ik glimlach even. 'Ja het was een behoorlijk spektakel hoor.' Ik werp nog een blik naar buiten en grijns. 'Dus het is nu weer even rustig of moet je zo nog wat werkjes opknappen, want dan wil ik graag nog even wat popcorn en cola pakken.' Ik ga in de vensterbank zitten en kijk naar hem. 'Je bent een behoorlijke vechtmachine geworden broertje' zeg ik lachend.


    ~

    Lance Hunter

    Ik glimlach even maar wist dat er weinig tijd was, als we het wilde halen naar de Hive moesten we morgen meteen weg in de ochtend en moesten we een auto hebben.
    'Ik heb maar een klusje, maar je kan gewoon rustig genieten van de avond hoor. Ik hoef het pas in de ochtend te doen' ik glimlach even.
    Ik kijk naar de horizon waarna ik rustig in de venster bank ga zitten, ik sluit mijn ogen even, wat niet te zien was dankzij mijn zonnebril.
    Wachtend tot de zon opkomt om weg te gaan.