• Paddo schreef:
    Iedereen kent de films/spellen van Resident Evil wel, of heeft er ooit van gehoord. Deze RPG is deels gebaseerd daar op.



    Story
    Umbrella Corporation heeft de wereld verteld dat er geen zombies meer zijn, ieder is verheugt en loopt weer rustig over straat.
    Dit was in het jaar 2021,
    Wat de mens niet wist was dat Umbrella Corporation gewoon rustig door ging met zijn experimenten met het T-virus.
    Enkele jaren later gebeurde het, het T-virus ontsnapte uit een van de meest bevolkte hives en infecteerde zo iedereen die er was.
    Nu, in het jaar 2025, gebeurt het allemaal opnieuw, de wereld raakt langzaam weer overspoelt met zombies.
    Ieder leeft voor zichzelf, of gaat men toch samen werken?

    Surrounding





    Rulez!!!
    ~Iedereen luistert naar elkaar.
    ~Weet je iets niet? Vraag het!
    ~Geen Over Powered characters. (Tenzij T-Virus Agent, dan kan het soms)
    ~Minstens 3 Regels!
    ~Afwezig? Meld het!
    ~Events worden door mij gedaan en aangegeven in rood!
    ~T-Virus agents hebben max 6 wapens!
    ~Commando's hebben max 4 wapens!
    ~Teenagers hebben max 2 wapens!


    Character Slots

    T-Virus Agents

    ~ Lance Hunter
    ~

    Commando's
    Captain ~
    Tech ~
    Heavy ~

    Teenagers
    ~ Evermore Luce Slive
    ~ Kiara Delisha Everdeen
    ~ Yuri Leith Bishop
    ~ Delya Florence Cardenas
    ~

    Character Creation

    Name:
    Class:
    Character
    Personalitie
    Weapon(s)
    Extra

    Kiara Delisha Everdeen

    Ik trek een wenkbrauw op en schud mijn hoofd. 'Misschien kunnen we samenwerken' roep ik naar hem. 'Samen ben je altijd sterker dan alleen toch' zeg ik met een knipoog en grijns.


    ~

    Lance Hunter

    Ik grijns even, het was deels gelukt, nu alleen de lift nog en ik kon mijn missie afronden en haar daarna koud maken.
    Ik draai mijzelf om 'Het kan, als jij mij brengt naar het dorp wat bij de berg ligt. Ik moet daar wat doen' ok glimlach even, maar het gevaar van het dorp blijft in mijn achter hoofd, het dorp was volledig overspeolt door verschillende zombies en 7 op de 10 waren al erg geevolueert naar eem sterker soort zombie.

    Kiara Delisha Everdeen

    Ik grijns even. Kon ik hem eigenlijk wel vertrouwen? Ik denk dat ik het er maar gewoon op moet wagen en desnoods kon ik er altijd iets aan doen. Ik kijk hem weer aan. 'Stap in' roep ik en ga zelf weer achter het stuur zitten.


    ~

    Lance Hunter

    Ik grijns even, blijkbaar wist ze niks van het gevaar bij dat dorp.
    Ik loop naar de auto waarna ik instap, ik observeer dr even waarna ik achterover leun en de barret op de achterbank leg en de SAF op mijn schoot hou, de zwaarden voelde ik niks van, het vest was speciaal gemaakt om dr niks van de voelen als ik tegen ze aan leunde.
    'Rijden maar' zeg ik en glimlach even naar dr, dit was nog makkelijker dan ik dacht.
    Een pieper gaat af van mijn horloge waarna ik erop kijk "INJECTIE!!" is wat op het kleine schermpje staat, ik zucht even waarna ik een naald met een zwart serum erin in mijn borst steek waar mijn hart zit, ik spuit de injectie helemaal leeg en ga dan weer normaal zitten.

    [Kan ik zometeen ergens inspringen met Yuri?]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    [Kan ik zometeen ergens inspringen met Yuri?]


    (Ja kan gewoon, wij zitten uin een auto, loop ergens langs de weg ofz ;) pikken we je wel op xD )

    Kiara Delisha Everdeen

    Terwijl ik rustig weg rijd in de richting van het dorp gaat er een pieper af. De jongen waar ik de naam nog niet van weet kijkt op zijn horloge en pakt daarna een naald die hij in zijn borst steekt. 'Vaker last van?' vraag ik nonchalant en trap het gaspedaal in waardoor we al snel richting de 200 gaan.


    ~

    Lance Hunter

    Ik grijns even en knik alleen, ze hoeft niet te weten waar ze voor dienen, alleen dat ik ze vaker moet nemen dan normaal.
    'Ik ben Rich' zeg ik tegen dr, mijn echte naam hoefde ze ook niet te weten, ze was toch een van de zoveelste menselijke prooi voor mij die ik misleid.
    'Wat ik in dat dorpje moet is een vriend helpen, hij is namelijk ingesloten. Als je zelf nu iets hebt van ik wil niet meer mee is het best' zeg ik met een glimlachje.
    Toch heerlijk mensen misleiden, zover ze je niet kennen weten ze ook niet hoe je bent.

    Kiara Delisha Everdeen

    'Ik ben Kiara' stel ik me voor en rij hard door. 'En ik ben nergens meer bang voor Rich' zeg ik met een grijns. Ik trek de onderkant van mijn shirt een stuk omhoog en laat mijn buik en rug zien die beide onder de littekens zit. 'Ik heb al genoeg mee gemaakt en gevochten, dus geloof me dit kan er nog wel even bij.'


    ~

    Lance Hunter

    Ik grijns even, dus ze wilde haar eigen dood in rijden. Eindelijk iemand met pit.
    De injectie begon ook zijn werk te doen, hier en daar heeft mijn lichaam spiertrekkingen waardoor mijn lichaam hier en daar een lichaamsdeel beweegt, mijn adders begonnen ook zwart te worden.
    Ik glimlach alleen maar even, elke injectie was namelijk sterker dan de vorige.
    'Dankje' zeg ik alleen en glimlach even naar dr waarna ik mijn ogen dicht doe, hoewel ik zelf amper slaap nodig heb is het soms wel heerlijk om je ogen dicht te hebben.

    Kiara Delisha Everdeen

    Ik kijk naar hem en knipper even met mijn ogen. 'Waar is die injectie voor?' Ik spring op de rem voor een verlaten tankstation en rij een stukje achteruit zodat ik goed kan parkeren. 'Sorry moet even bij tanken' mompel ik en pak mijn wapens voor ik uitstap. Het doodstil en voorzover ik voel en kan zien is er niemand aanwezig.


    ~

    Lance Hunter

    Ik grijns even, ik stap ook uit en houd de SAF in mijn handen 'De injectie is om normaal te blijven denken' zeg ik terwijl ik rustig naar het tankstation loop, het was verlaten, ik voelde aan mijzelf dat er wel zombies zaten, maar voor dat die buiten waren zouden ze al op de grond liggen.
    Ik stap rustig op de tanks af en checks ze 'Ze zijn leeg' ik zucht even. Als ik de tankstations goed kende was in de kelder altijd nog een voorraad.

    Kiara Delisha Everdeen

    'Ooh op die manier' geef ik als antwoord op zijn injectie reactie. Ik loop ook naar de tanks en zucht diep. 'Ik moet echt tanken anders halen we het dorp niet.' Ik kijk rond en krijg een raar gevoel in mijn lichaam wat betekend dat we hier zeker niet alleen zijn. 'Heb je een idee misschien?' vraag ik en kijk hem met een kleine glimlach aan.


    ~

    Lance Hunter

    Ik glimlach even en kijk dr dan aan 'Ja een idee heb ik zekker' ik loop naar de deur van het tankstation waarna ik hem open trap en mijn SAF naar binnen richt. Een overweldigende stank vult de lucht en ik grijns, blijkbaar waren hier mensen dood gegaan.
    Ik kijk haar even aan waarna ik naar binnen loop, ikz check de gangpaden en glimlach, geen zombie.
    Ik loop naar de deur van de kelder waarna ik mijn oor tegen de deur leg.
    Gekras e gehijg was te horen, ik grijns weer even en klik mijn magazijn eruit.
    Ik klik een ander magazijn erin waarna ik mijn SAF op hoofdhoogte zet en begin te schieten.
    Bloedspetters schieten door de gaten heen die de kogels in de ijzere deur hebben gemaakt, als het magazijn leeg is grijns ik even en trap de deur open. Vijf zombies liggen zonder hoofd onder aan de trap. Ik kijk er lachend naar waarna ik een normaal magazijn weer in mijn SAF doe.

    Kiara Delisha Everdeen

    Zodra ik schoten hoor begeef ik me naar binnen in de richting van het geluid. Ik hou mijn pistool in de aanslag en kijk scherp rond. 'Alles oke?' vraag ik als het stil is. Ik slik krampachtig en reageer op elk geluidje rond om me. Ik kijk om het hoekje en zucht opgelucht. 'Denk je dat er nog meer zijn?' Ik kijk hem aan terwijl ik naar het hoopje onthoofde zombies kijk.


    ~