• Paddo schreef:
    Iedereen kent de films/spellen van Resident Evil wel, of heeft er ooit van gehoord. Deze RPG is deels gebaseerd daar op.



    Story
    Umbrella Corporation heeft de wereld verteld dat er geen zombies meer zijn, ieder is verheugt en loopt weer rustig over straat.
    Dit was in het jaar 2021,
    Wat de mens niet wist was dat Umbrella Corporation gewoon rustig door ging met zijn experimenten met het T-virus.
    Enkele jaren later gebeurde het, het T-virus ontsnapte uit een van de meest bevolkte hives en infecteerde zo iedereen die er was.
    Nu, in het jaar 2025, gebeurt het allemaal opnieuw, de wereld raakt langzaam weer overspoelt met zombies.
    Ieder leeft voor zichzelf, of gaat men toch samen werken?

    Surrounding





    Rulez!!!
    ~Iedereen luistert naar elkaar.
    ~Weet je iets niet? Vraag het!
    ~Geen Over Powered characters. (Tenzij T-Virus Agent, dan kan het soms)
    ~Minstens 3 Regels!
    ~Afwezig? Meld het!
    ~Events worden door mij gedaan en aangegeven in rood!
    ~T-Virus agents hebben max 6 wapens!
    ~Commando's hebben max 4 wapens!
    ~Teenagers hebben max 2 wapens!


    Character Slots

    T-Virus Agents

    ~ Lance Hunter
    ~

    Commando's
    Captain ~
    Tech ~
    Heavy ~

    Teenagers
    ~ Evermore Luce Slive
    ~ Kiara Delisha Everdeen
    ~ Yuri Leith Bishop
    ~ Delya Florence Cardenas
    ~

    Character Creation

    Name:
    Class:
    Character
    Personalitie
    Weapon(s)
    Extra

    Kiara Delisha Everdeen

    Ik leg mijn wapens weer terug en loop achter Lance naar binnen. 'Leuk huisje' zeg ik en kijkeven rond. Ik zie de keuken waar ik meteen heen loop en de koelkast open trek. 'Eten' roep ik en haal gretig van alles eruit. Ik leg alles op een dienblad en loop er mee naar Lance. Ik plof bij hem op de bank en kijk lief.


    ~

    Lance Hunter

    Ik grijns even 'Eet maar op' zeg ik met een glimlach, ik kijk even de kamer rond waarna ik naar boven loop.
    Ik zet de douche aan waarna ik rustig mijn kleding uittrek en onder de douche stap.
    Het warme water glijd over mijn lichaam waarna ik na een paar minuten eronder vandaan stap.
    Ik droog mijzelf af met een handdoek die ik zie liggen en trek mijn kleding weer aan.
    Ik loop de kamer uit waarna ik wat hoor kraken.
    Ik spring naar beneden waarna ik naar de deur stap, ze waren ons achterna gegaan.
    De tuin stond vol met zombies.
    Ik grijns even, de wapens lagen in de auto en hier in huis was niks om te gebruiken.
    Alleen de zwaarden op mijn rug waren de wapens die we op het moment hadden.

    Kiara Delisha Everdeen

    Terwijl Lance gaat douchen werk ik snel wat eten naar binnen en verpak de rest en doe die in mijn rugzak. Opeens hoor ik iets en slaak een harde gil. Op het zelfde moment staat Lance schoon en aangekleed weer naast me. 'Wat gaan we doen?' Vraag ik en kijk naar de deur waar een paar tegen aanbeuken.


    ~

    Lance Hunter

    Ik grijns, de zwaarden komen te voorschijn 'Klaar om te rennen?' zeg ik grijzend waarna ik de deur open trap en de zombies met een soepele beweging onthoofd.
    Ik sprint door de horde zombies heen terwijl ik mijn oog op Kiara houdt, de zombies die telkens aan willen vallen, vallen ook snel weer neer op de grond zonder hoofd.
    De weg naar de auto is vrij, ik grijns even waarna ik Kiara sein om te gaan rennen naar de auto.

    Kiara Delisha Everdeen

    Zodra Lance me een sein geeft ren zo snel ik kan naar hem toe. Ik gooi de tas in de auto en spring er snel achter aan waarna ik de deur dicht trek en afsluit. 'Schiet op Lance' roep ik hard en kijk naar de zombies die vrij snel dicht bij komen. Lance had gedoucht en gegeten, dus we konden er weer even tegen aan.


    ~

    Lance Hunter

    Ik grijns als ik zie dat ze in de auto zit, ik sprint door de zombies heen naar de auto waarna ik de deur open trek en ga ziten.
    Ik draai de sleutel om waarna ik vol gas geef.
    Ik grijns en begin te rijden.
    De pieper op mijn horloge gaat af waarna ik een injectie in mijn arm duw en in mijn lichaam spuit, de zwarte vloeistof word snel opgenomen waarna mijn aders weer zwart worden.

    Kiara Delisha Everdeen

    Ik kijk naar Lance die weer een injectie in zijn arm spuit. 'Hoevaak moet je dat doen op een dag?' Ik haal mijn mobiel uit mijn zak en kijk even. 'Dus wat is ons plan nu broertje?' Vraag ik en kijk hem grijnzend aan. Ik pak mijn rugzak en haal er een fles drinken uit waar ik een paar slokken van neem.


    ~

    Lance Hunter

    Ik grijns even 'De injecties achterin zijn voor 5 dagen, dus reken maar zelf uit hoeveel ik er in moet spuiten per dag' ik glimlach even waarna ik plank gas geef.
    Mijn horloge begint te piepen "Volgende missie binnen gekomen. Er zijn overlevers gesingaleerd net buiten de gebergte. Ze houden daar nu al twee weken stand tegen de zombies. Schakel ze uit" ik grijns even.
    'Blijkbaar hebben we onze veilige haven gesignaleerd' ik glimlach even naar dr en geef dan plank gas richting de coördinateb die binnen komen via het horloge.

    Kiara Delisha Everdeen

    'Dat is me teveel rekenwerk' zeg ik lachend en kijk naar buiten. Ik schrik op van Lance zijn horloge die opeens begint te praten. Als het ding klaar is kijk ik Lance aan. 'Met veilig bedoel je dat we je die mensen laat leven toch?' vraag ik voorzichtig.


    ~

    Lance Hunter

    Ik grijns even en knik dan 'Ja, het moorden voor Umbrella is afgelopen' ik glimlach even.
    Ik rij nog een stuk door waarna een gebouw te voorschijn komt.
    Ik trap op de rem waarna ik driftend voor het gebouw stop.
    Ik pak mijn wapens waarna ik uitstap 'Blijf in de auto, het glas is kogelvrij' ik glimlach even waarna ik rustig op het gebouw afloop.

    Kiara Delisha Everdeen

    Ik zucht opgelucht en glimlach terug naar Lance. Dan stoppen we abrupt voor een gebouw. Ik knik als hij zegt dat ik moet blijven zitten en het glas kogelvrij is. Ik trek mijn benen op en kijk een beetje rond in de auto terwijl ik wacht op Lance.


    ~

    Lance Hunter

    Ik loop rustig op het gebouw af en zet mijn barret alvast tegen mijn schouder aan voor als ik moet schieten.
    Ik observeer het gebouw waarna ik bij de ramen iets zie bewegen, ik grijns even, er waren inderdaad overlevenden.
    "Leg je wapen op de grond!!!" word er uit het gebouw geroepen, ik grijns even waarna ik de barret iets steviger tegen mijn schouder druk.
    Kogels kaatsen tegen de grond aan waar ik loop en ik grijns weer, ze waren dus bang, ik loop door naar de deur waarna er verschillende wapens door de ramen gestokken worden "Dit is je laatste waarschuwing!!" word er weer vanuit het huis geroepen.
    Ik grijns waarna ik stop met lopen, ik kijk naar de verschillende wapens en grijns dan, geen van de wapens was tegen een Virus-Agent opgewassen. Ik loop weer door naar de deur waarna ze het vuur openen, verschillende plekken worden geraakt op mijn lichaam waarna ik stop met lopen.
    Ik grijns en steek een sigaret op, ik hoor de deur open gaan waarna er een vrouw en twee mannen in de opening staan.

    Kiara Delisha Everdeen

    'Lance' gil ik als ze beginnen te schieten en hij op verschillende plaatsen word geraakt. Ik grijp mijn pistolen en stap uit de auto waarna ik naar hem toe ren. Ik had geen idee waar ik mee bezig was. 'B..ben je oke?' vraag ik en kijk even naar de vrouw en twee mannen die naar ons toe komen lopen. Ik ga dichter bij Lance staan en knijp mijn ogen tot spleetjes.


    ~

    Lance Hunter

    Ik grijns even, hoewel mijn hoofd hangt.
    Ik til mijn hoofd weer omhoog waarna het gat in mijn hoofd langzaam healt.
    De vrouw en twee mannen schrikken waarna ik naar Kiara kijk 'Ja het gaat goed' ik grijns weer even.
    Ik mik de barret op hun waarna ik duivels grijns 'Niet gewend om een mens te zien die zichzelf repareert?' ik grijns weer even waarna ze naar elkaar kijken "Wat wil je van ons!!" vraagt de vrouw waarna ik glimlach 'Alleen een veilige haven, meer niet' ik glimlach weer waarna de vrouw dr hand omhoog doet en dan wuift.
    De wapens gaan terug het gebouw in waarna ze ons wenkt om naar binnen te gaan. Ik volg de vrouw terwijl ik op alles let.

    Kiara Delisha Everdeen

    Ik voel mijn mond open zakken als Lance zijn wond zichzelf heelt. 'Even vergeten dat je wat anders dan anders bent' zeg ik zacht. De vrouw voor ons wuift even en de wapens gaan weg. Ik blijf dicht bij Lance lopen voor het geval dat en kijk rustig om me heen. 'Deze mensen zijn best apart voor een stel dat vecht met de zobies' fluister ik zacht naar Lance en kijk hem aan.


    ~