• Paddo schreef:
    Iedereen kent de films/spellen van Resident Evil wel, of heeft er ooit van gehoord. Deze RPG is deels gebaseerd daar op.



    Story
    Umbrella Corporation heeft de wereld verteld dat er geen zombies meer zijn, ieder is verheugt en loopt weer rustig over straat.
    Dit was in het jaar 2021,
    Wat de mens niet wist was dat Umbrella Corporation gewoon rustig door ging met zijn experimenten met het T-virus.
    Enkele jaren later gebeurde het, het T-virus ontsnapte uit een van de meest bevolkte hives en infecteerde zo iedereen die er was.
    Nu, in het jaar 2025, gebeurt het allemaal opnieuw, de wereld raakt langzaam weer overspoelt met zombies.
    Ieder leeft voor zichzelf, of gaat men toch samen werken?

    Surrounding





    Rulez!!!
    ~Iedereen luistert naar elkaar.
    ~Weet je iets niet? Vraag het!
    ~Geen Over Powered characters. (Tenzij T-Virus Agent, dan kan het soms)
    ~Minstens 3 Regels!
    ~Afwezig? Meld het!
    ~Events worden door mij gedaan en aangegeven in rood!
    ~T-Virus agents hebben max 6 wapens!
    ~Commando's hebben max 4 wapens!
    ~Teenagers hebben max 2 wapens!


    Character Slots

    T-Virus Agents

    ~ Lance Hunter
    ~

    Commando's
    Captain ~
    Tech ~
    Heavy ~

    Teenagers
    ~ Evermore Luce Slive
    ~ Kiara Delisha Everdeen
    ~ Yuri Leith Bishop
    ~ Delya Florence Cardenas
    ~

    Character Creation

    Name:
    Class:
    Character
    Personalitie
    Weapon(s)
    Extra

    Kiara Delisha Everdeen

    Ik werp een blik op de barricade en merk dan op hetzelfde moment als hem het straaltje bloed op. Hij trekt zijn shirt uit en ik merk meteen dat mijn wangen beginnen te gloeien. 'Hoe kom je aan al die littekens?' vraag ik en kijk ernaar. Op zijn arm zit een diepe schram. 'Je moet verzorgd worden voor we verder gaan Rich' zeg ik en loop achter hem aan.


    ~

    Lance Hunter

    Ik leg de Barret rustig op het muurtje waarna ik me naar haar toe draai 'Dat healt vanzelf wel, die littekens zijn iets waar ik liever niet over praat. Verder nog vragen?' zeg ik tegen dr waarna ik naar de andere kant van het dak loop, het was een dak wat niet al te groot was maar ik moest mijn omgeving kennen voordat ik de bom liet vallen.
    Ik kijk even rond waarna ik grijns, de zombies waren flink toegenomen rond om het gebouw en de enige manier om eruit te komen was of ver springen, of vechten voor je leven.
    'Maar dus, die vriend moet hier ergens zijn' zeg ik glimlachend waarna ik mijn pistolen even check en weer terug stop in hun holsters.

    Kiara Delisha Everdeen

    'Oke' zeg ik rustig terwijl ik nog even naar zijn lichaam kijk. Het verbaasd me dat hij er verder geen last van heeft. Ik loop ook naar de rand van het dak en werp een blik over het terrein. 'Heb je verder niks afgesproken, of denk je dat hij zo opeens op duikt?' Ik loop naar hem toe en kijk hem aan. 'Wat is eigenlijk uberhaupt het plan?'


    ~

    Lance Hunter

    Ik grijns even, alleen de normale grijns was anders, hij werd duivels.
    Ik draai mijn hoofd met de duivelse grijns richting haar 'Het plan is dat ik hier weg kom, terwijl jij hier dood valt met de bom die zometeen hier valt' ik kijk dr grijzend aan waarna ik mijn pistool op dr richt.
    Ik hou dr in de gaten terwijl mijn ogen langs de omgeving gaat. De perfecte plek, wij stonden erop.
    Ik klik een knopje in op mijn horloge waarna een stem te horen is.
    "Zeg het maar Hunter"
    'De bom locatie is perfect, de coördinaten zijn waar ik sta'
    "Perfect Hunter, kom maar terug naar Umbrella"
    De stem valt weg waarna ik haar weer aankijk, de duivelse grijns nog grooter.
    'Achja, Umbrella was toch al de boosdoener, dus nog een dooie meer of minder maakt ook niet zoveel uit he' zeg ik met een glimlach.

    Kiara Delisha Everdeen

    'WAAAAT' gil ik en kijk hem aan. Mijn gezichtsuitdrukking veranderd van kwaad naar woest. 'Jij gigantische hufter' schreeuw ik en spring boven op hem. Ik ruk het pistool uit zijn hand en geef hem een dreun in zijn gezicht. Zonder verder na te denken spring ik van hem af en ren naar de beneden. De barricade trek ik opzij met al mijn krachten en stort me midden de zombies. Ik schiet van links naar rechts en maak zo een pad vrij richting mijn auto die een stuk verderop staat. 'KLOOTZAK' schreeuw ik en blijf schieten en rennen.


    ~

    Lance Hunter

    Ik grijns en kom overeind waarna ik naar mijn Barret loop die ik al perfect had klaar liggen om de auto uit te schakkelen.
    Ik pak de Barret op waarna ik op de auto mik en het motorblok met een kogel laat exploderen.
    Ik grijns waarna ik de Barret op mijn rug gooi en vanaf het dak naar beneden spring. De zombies waar ik op land worden verpletterd en ik loop rustig richting haar.
    Ze had een van mijn wapens, en die wilde ik maar al te graag terug.
    Ik grijns als ik zombies langzaam op mij af zie lopen en met een soepele beweging hak ik de meeste hoofden eraf met een zwaard van mijn rug.
    Ik hou het zwaard vast terwijl ik rustig mijn weg door de zombies maak richting Kiara.
    'Dus, je wilde wegrijden, je auto is kapot nu, dus dat word rennen. Hoe wil je dat doen tegen een sniper?' zeg ik grijzend als ik steeds dichterbij kom.
    De kogels had ik ook geteld, ze had het magazijn al leeg geschoten terwijl ze dood de zombies heen rende.

    Kiara Delisha Everdeen

    Ik schrik van mijn auto die ontploft en kort daarna hoor ik de stem van Rich. 'Wat wil je van me?' Vraag ik nijdig en draai me om naar hem. 'Wat heb ik je verdomme aan gedaan wat jou een reden geeft me te vermoorden. Ik kijk hem vol haat en walging aan terwijl ik het lege pistool naar zijn hoofd smijt.


    ~

    Lance Hunter

    Ik grijns even, vang mijn pistool op en stop hem terug in het holster.
    'Het is waar ik voor gemaakt ben' zeg ik grijzend als ik rustig naar dr toe loop.
    'En het enigste waar ik om geef is de extra kracht die Umbrella mij geeft' ik grijns duivels naar dr.
    'Ik ben namelijk net zoals deze zombies hier om je heen' weer grijns ik als ik voor dr sta.

    Kiara Delisha Everdeen

    Ik slik als hij zegt dat hij net als de zombies is. 'Die spuit...' begin ik en kijk hem aan. 'Dankzij die spuit verander je niet in een zombie.' Ik blijf staan op de plek waar ik sta terwijl Rich vlak voor me staat. 'Jij hebt het anti virus en gebruikt het alleen voor jezelf?' vraag ik kalm terwijl ik mijn woede in bedwang probeer te houden. 'Denk je nou echt dat Umbrella iets om je geeft?' vraag ik en kijk hem aan.


    ~

    Lance Hunter

    Ik grijns even, ze dacht dat de spuit het antivirus was.
    'Die spuit zorgt er juist voor dat jij mijn ware ik niet ziet en dat het gevoed word en krachtiger word' ik grijns even en merk dat mijn ogen langzaam roder worden.
    Een zombie grijpt mij vast waarna hij een stuk huid wegbijt, het stuk vlees wat mist in mijn nek groeit binnen een paar seconde weer terug.
    'De spuit is juist het virus' ik kijk dr weer grijzend aan waarna ik het zwaard op dr nek leg 'Dus, nog laatste woorden??' zeg ik grijzend.

    Kiara Delisha Everdeen

    Ik slaak een hoge gil als het stuk huid binnen een paar seconden weer terug groeit. Ik haal diep adem en kijk naar de grijze lucht. 'Ook al loop je in de duisternis, ooit zal je het licht tegemoet gaan' zeg ik zacht en kijk hem dan weer aan. 'Doe wat je moet doen.'


    ~

    Lance Hunter

    Ik kijk dr aan, herrineringen die ik niet ken schieten door mijn hoofd, een jongetje wat samen met een meisje aan het spelen is, een vrouw die dingen roept, mijn naam roept ze...
    Het zwaard valt uit mijn handen waarna meer en meer herrineringen door mijn hoofd heen schieten, ik val op mijn knieen waarna het stopt.
    Tranen glijden over mijn wangen heen waarna ik dr aankijk 'Waar... Heb... Jij... Die... Zin... Gehoord?!' mijn stem is vel, woede klinkt er zelfs in.

    Kiara Delisha Everdeen

    Ik schrik als het zwaart uit zijn hand valt en op de grond klettert. Meteen daarna zakt Rich op zijn knieeën en lopen er tranen over zijn wangen. Als dat niet was gebeurd had ik het op en rennen gezet. Ik slik als hij me vraagt waar ik die zin vaker heb gehoord. 'M..mijn moeder zei dat altijd als ik met mijn broertje aan het spelen was' zeg ik zacht en bang voor zijn reactie.


    ~

    Lance Hunter

    Ik kijk dr aan, sta op en pak het zwaard op 'Ik geef je 20 seconden voorsprong, alleen omdat je mijn zusje bent' zeg ik met een kille stem.
    Ik draai mijzelf om waarna ik de coördinaten doorstuur naar Umbrella.
    Ik krijg een confirmatie dat de bom gelanceerd is waarna ik mijzelf weer omdraai naar haar.
    'Als je nu niet rent ben je zometeen net zoals hun as' ik kijk dr nog even aan waarna ik langzaam het dorp in loop.

    Kiara Delisha Everdeen

    'L..lance?' vraag ik zacht en loop meteen achter hem aan. 'G..ga niet weg alsjeblieft?' Ik slik moeilijk en voel tranen over mijn wangen lopen. 'Je wilt niet weten hoelang ik al naar je opzoek ben.' Ik leg mijn hand op zijn schouder en laat hem zich omdraaien en me aankijken.


    ~