• TH kopieert?
    Was aan het rondkijken en ik zie een Anti TH site. Hier stond het filmpje op. Ik ging kijken.. en het klopt. Tis allemaal hetzelfde.
    http://www.youtube.com/watch?v=EzA5QUvuQac&feature=related
    Of is hier een logische verklaring voor? [Please, word niet boos xD]

    -Ik ben er geen fan van, maar ik heb niks tegen hun. (Iedereen andere smaak) En ja, er bestaan wel meer dezelfde liedjes. Maar TH heeft er wel meer dan 1 dezelfde, dat vind ik wel wat toevallig.


    I live for the applause, you will die for it.

    Sommige dingen zijn te ver gezocht =|

    Er lijkt lijk maar 1 liedje op en das nog nie het zelfde en bij da liedje IRIS ofzo kan je zeggen dat Avril Lavigne dat ook heeft gekopieert hé! dus das Bullshit!!

    The Rasmus - Not like the other girls en TH - Spring nicht lijkt gewoon té veel op elkaar


    Life is hard and then we die

    ach
    zoveel maakt het niet uit toch ?
    zolang ze maar leuke liedjes maken ^^.
    ben zelf geen fan meer
    maar ik vind het wel vergezocht die van de clips xD


    -

    Naah,
    Ze heeft ergens wel gelijk, maar alle artiesten doen het, dus is het niet nodig om er een drama van te maken x)


    Never run out of reasons to smile...

    Nja...ze blijven gwn mega goed of ze nu kopieren ofnii .. x')


    A. ikmisje.

    njaah .. tegenwoordig kopieert iedereen elkaar. En ze zullen het echt niet met opzet gedaan hebben .. iedereen weet dat TH<3 n eigen stijl heeft heajj (A) .. xxx

    OMG, ik vind dit eng...héél eng:|


    Live for something or die for nothing

    Weetje, alle liedjes die in dat filmpje getoond worde, luister ik ook de hele tijd in het is me echt nog nooit opgevalle...
    Njaa...iedereen doet het duzz,, who cares?


    Live for something or die for nothing

    Owkééj, ik haat normaal gezien mensen die beginnen zagen over th enzow. Maar dat vind ik toch wel tamelijk erg. Ik wist dat ze dingen hadden gekopieerd van greenday, maar van zoveel anderen? Ik vind het een beetje te veel gelijkenissen om echt toeval te zijn --" Maar ik vind ze nog altijd even goed (A) En toch vind ik het wel erg! ><


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    kijk naar dat ene lisje van lady gaga en wir schlissen uns ein das tog ook hetselfde intro beginnetje?!
    nou dan wat maakt het uit als de tekst maar niet hetselfde is... misgien hebben ze wel gevraagd om de selfde melodie te gebruiken wie weet. xd


    My Foughts You Can't Decode

    njaah .. tegenwoordig kopieert iedereen elkaar. En ze zullen het echt niet met opzet gedaan hebben .. iedereen weet dat TH<3 n eigen stijl heeft heajj (A) .. xxx

    Ik denk niet dat iedereen elkaar kopieert hoowr. Omdat (en ja ook artiesten) daar boetes voor kunne krijgen, als ze elkaar aanklagen tenminste. ><


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    sommige lijken echt wel ofzo
    maar bijvoorbeeld die eerste klopt helemaal niet
    de muziek komt eredelijk overheen een klein stukje
    maar het gevoel en de teksten enzo zijn zooo anders
    en ik snap niet hoe je erop komt ( als maker van het filmpje) the rasmus met tokio hotel te vergelijken
    ze zijn echt ánders
    maar die melodie van de googoodolls was best wel heel erg hetzelfde
    anyways, het gaat alsnog om het gevoel en de dingen die je er voor jezelf als artiest instopt
    we kopieren allemaal van elkaar
    niet alleen met muziek
    we worden geinspireerd door andersmans situaties
    we worden geinspireerd door andermans muziek
    en het is niet alleen bij tokio hotel dat er wat dingetjes overeen komen
    ik vind dat je er niet zoveel aandacht aan moet besteden
    vooral omdat je niet fan bent ofzo...

    tegenwoordig kán je bijna geen orgineel liedje meer maken, dus is het logisch dat sommige dingen gekopieert lijken.


    Protège moi de mes désirs.