• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Rollentopic


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik reageer traag aangezien ik bezig ben met schoolspullen uitzoeken en ook nog in 2 andere rpg's reageer :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marcell/Man
    "Moet jij niet naar de slaapzaal?" Kaats ik terug. Dat is tenslotte mijn werk nu.

    Julio Martinéz
    "Dat weet ik.. Maar niemand kan of wil het.. Zegmaar.. Verband voor me halen.. Mijn rug ontsmetten.."


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Oke. :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora keek hem aan. "Ik zei net dat ik het wilde halen, maar jij zei nee. Je weet dat ik het graag voor je doe." zei ze terwijl ze wat kleine haartjes uit zijn gezicht haalden. "Of je het nu wil of niet, ik ga verband en ontsmettingsmiddel voor je halen, je hebt het nodig."


    The expert in anything, was once a beginner.

    Sam
    Ze legt haar hand voorzichtig op mijn borst. Om me geen pijn te doen. 'De pijnstillers beginnen,' adem, 'al te werken.' ik lieg. Ik voel nog steeds overal pijn. 'Adrmhalen doet pijn en is moeilijk,' zeg ik zwaar ademend. Ik kijk naar haar. 'Ik wil ook lang wachten.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Julio Martinéz
    "Jij bent een uitzondering" Grijns ik "En ik verbied het je"


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Ik kijk kwaad naar hem, 'Waag het eens,' sis ik hem toe. 'Me naar de slaapzaal brengen is zeker ook hulp hè?' ik kijk hem strak aan. Ik heb echt wel zijn woorden gehoord.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marcell/Man
    "Nee, dat is gewoon mijn werk" Grijns ik zwakjes. "Hulp is eh.. Dat ik mijn werk nu niet doe"


    Stop acting normal. It gets bored.

    Les Day
    Ik kijk kwaad naar hem. 'Alsof jij ooit wel je werk doet,' zeg ik bot. 'Zwakkeling.' en ik kijk weer voor me uit. Ik haal een hand door mijn haar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal

    'Ik wou dat ik iets voor je kan doen, wat dan ook.' zeg ik dan en zucht en kijk hem aan. 'Gelukkig, anders heb je pech, want ik wil je nog heel lang niet kwijt en misschien moet je wat slapen, wat rust hebben en gaat het dan wat beter.' zeg ik dan zacht en glimlach even kort naar hem.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora trok een wenkbrauw op. "Je kan het me niet verbieden" zei ze waarna een zachte grinnik haar mond verliet en ze voorover boog om een kusje op zijn voorhoofd te drukken. "Je hebt het echt nodig Julio" fluisterden ze zachtjes terwijl ze zachtjes door zijn haar streek.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Marcell/Man
    "Fout. Dan was ik namelijk allang ontslagen" Zeg ik bot. "Maar ik ben niet zo zwak dat ik nu ga dreigen met jouw grootste angst om je naar de slaapzaal te krijgen"

    Julio Martinéz
    Eleadora gaat het op mijn gevoel spelen en mijn rug lijkt aan te geven dat ze gelijk heeft. "Dat weet ik.. Maar ik kan het je nog steeds wel verbieden"


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora rolde zachtjes met haar ogen terwijl ze in kleermakerszit op bed ging zitten en Julio aankeek. "En hoe dan?" zei ze terwjil ze eigenwijs haar armen over elkaar heen vouwden. "Als het zo door gaat word het alleen maar erger. Laat me het nou maar gewoon gaan halen"


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Sam? :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    'Dan verbaast het me dat je nog niet ontslagen bent,' zeg ik hem. Ik tril als hij begint over verdoving. Ik spring gelijk op. En doe de kast open. Ik zie een spuit liggen en pak hem eruit. 'Je brengt me op ideeën,' zeg ik bot. 'Wil je lekker gaan slapen?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.