• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Rollentopic


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    ALVAST TOPIC 17!

    [Nu ga ik slapen. DoeDoeiX.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Hoe kan het toch sreeds dat ik voor alles wat ik bedenk Leslie erger martel als wat ik wil, zodat Marcell met hangende pootjes terug moet komen? Gemeeen... XD

    Mwhahaha, heb ik nodig :Y)]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Naomia schreef:
    Naomi Micheal

    Ik schrik als ik hem zo hoor en zie at hij veel pijn heeft en als we op een bed liggen blijf ik een beetje bij hem vandaan, bang om hem nog meer pijn te doen en kijk naar het plafon en zucht weer en mijn ademhaling word zwaarder, geen idee hoe het kan, ik lig gewoon op het bed en doe niks, maar negeer het weer net zoals de pijn en sluit me weer af, iets wat ik vaker doe als ik veel pijn of iets heb, je vergeet dan gewoon even alles en ook de pijn.


    Ian Silvas

    Ik draai mijn hoofd en kijk haar aan. 'Kom je,' breng ik uit en pak voorzichtig haar hand. Ondanks het pijn deed moest ok haar naast me voelen. Ik had haar nodig. Ik kruip voozichrig naar haar toe en trek haar tegen me aan. Pijn ging door me heen, maar ok negeerde het. Ik druk een kus op Naomi's lippen en sluit mijn ogen. Ik laat mijn hoofd op het kussen risten en glimlach zwakjes.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Gheheh, ik weer gewoon hoe ik Marcell moet bespelen :Y) en daarbij wist je ook de reden niet waarom ze telkens wegging dus kon je het ook niet weten :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora staarde even afwezig naar de grond terwijl ze wat aan haar nagels frutte en nadacht. Ja, hoe ging het met haar...Fysiek ging het bes goed, maar mentaal ging ze kapot. Het verkrachten had haar vertrouwen in andere mensen aangetast, en de blauwe plekken waarvan het leek alsof ze zich hadden verdubbeld deden zeer bij elke stap die ze zette. Een klein zuchtje verliet haar mond waarna ze Julio aan keek en schamper haar schouders ophaalden. "Weet ik niet..." Fluisterden ze zachtjes. "Fysiek, gaat het wel...Maar mentaal...nee" Zachtjes beet ze op haar onderlip. "Hierbeneden...ik lijk wel een smurf..." Eleadora had haar vingers aan het uiteinde van haar topje gezet die ze een stuk omhoogtrok en haar hele huid blauw leek te zijn.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Ben er weer! :)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Naomi Micheal

    Ik glimlach en blijf dicht tegen Ian aanliggen en leg mijn hoofd dicht bij het zijne op het kussen en kijk hem even aan en sluit dan mijn ogen en negeer de pijn, het was fijn om zo te liggen tegen Ian, maar het deed ook pijn, zijn lichaam tegen de mijne, tegen de blauwe plekken en wonden, maar blijf het negeren, dit voelt gewoon te fijn en maakt alles iets minder, de pijn, gewoon alles.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 16:49 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik sla mijn arm zachtjes om haar heen en druk mijn lippen op haar voorhoofd. 'Naomi...' Ik haL even adem en open mijn ogen. Ik kijk haar recht in haar ogen. 'Ik houd van je.' Ik glimlach even. 'En ik heb je vergeven.' Ik zwijg even. 'Maar laat het niet nog een keer gebeuren, alsjeblieft,' fluister ik zachtjes. Ik kijk haar aan en glimlach zwakjes.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Sam ademt nog steeds niet_O_]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Laat hem ademen, wat moet ik doen, Naomi ligt met Ian op bed.... Zij zijn ook half dood... (zip)]

    Naomi Micheal

    Ik glimlach en kijk hem aan. 'Dankje.' zeg ik dan gemeend. 'Ik beloof het.' zeg ik dan zacht en druk kort mijn lippen op de zijne en pak zijn hand vast en geef er een kneepje in en glimlach weer, opgelucht.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik geef een kneepje terug en glimlach even. Ik sluit mijn ogen en voel dat het ademen steeds beter gaat. Ik zicht opgelucht en open mijn ogen weer. 'We komen er wel boven op,' fluister ik met hese en schorre stem. Die uitspraak was op meerdere dingen gericht. Beter worden en onze relatie. Ik kijk haar aan en glimlach even.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal
    Ik glimlach en druk een kort kusje op zijn lippen en leg dan mijn hoofd in zijn nek en glimlach weer. 'Ik hou zoveel van je.' zeg ik dan zacht en sluit mijn ogen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    'Mm.' Ik bijt op mijn lip om mijn vraag voor me te houden. Maar het lukt me niet. 'Waarom deed ke dat dan?' Ik kijk haar aan. Ik wilde duidelijkheid en die had ok niet. Totaal niet. Ik begreep er gewoon helemaal niks van! Ik klem mijn kaken op elkaar en staar naar het plafond.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal
    Ik zucht en bijt op mijn lip. 'Omdat toen, toen we zoende het goed voelde en ik het niet wilde laten stoppen.' zeg ik dan zacht, niet beters te vertellen, ik weet gewewon niet hoe ik het moet uitleggen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    'Ah dat maakt het veel duidelijker voor mij,' zeg ik sarcastisch. Gelijk bijt ik op mijn tong. 'Sorry,' mompel ik. 'Maar het is gewoon een warboel. Ik begrijp het niet. Ik begrijp het gewoon niet, dit is misschien niet het moment, maar we moeten het er over hebben en de vragen stapelen zich op...' ik zwijg. 'ik wil gewoon duidelijkheid.'


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne