• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Rollentopic


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [En Leslie is weer back ^^ Nu hoef ik Marcell niet meer te spelen. Mwoehahah! Ik moet sws zometeen afsluiten, maar kom dan ff op mijn mobiel terug x)]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    "Het is oke, ik wist het al." Ze keek hem weer aan. "Maar het geeft niet, het is niet jou schuld, er zijn vast nog wel andere mensen hier voor ballroom...denk ik" zei ze een tikkeltje afwezig terwijl ze op haar onderlip beet. "Ik weet hoeveel dansen voor je betekend, en ik leef met je mee, echt waar" fluisterden ze maar het was wel verstaanbaar. Een klein en waterig glimlachje speelde op haar lippen terwijl ze de laatste tranen van zijn wangen veegden en een kusje op het puntje van zjin neus drukten. "Wil je dat ik het verder schoonmaak?"


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Ghehe, ze loopt alweer richting de deur om de slaapzaal te verlaten :Y) maar wat wil hij met haar bespreken? :O]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Het is 21:16 en ik loop hier nogsteeds Frans en Duits te leren ._.]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Ian Silvas

    'Ik doe het met liefde,' glimlach ik. 'En ik houd ook van jouw.' Ik bijt even op mijn lip en sluit mijn ogen. Zou ze het menen? Natuurlijk meent ze het! Ik slaak een diepe zucht. Waarom ben ik nou weer zo aan het twijfelen? Omdat ze heeft gelogen over Sam en haar? Deed ze dat juist niet om mij in bescherming te nemen? Om mijn hart niet te breken? Al heeft ze dat wel gedaan. Maar ze heeft voor mij gekozen en dat zegt heel veel. toch? Ik open mijn ogen weer en kijk Naomi aan. De kusjes in mijn nek en haar hand over mijn borstkas helpen niet echt met een heldere aanpak. Ik besluit de zorgen voor later te bewaren en trek haar dichter tegen me aan. Of ik het wilde of niet, ik houd van Naomi.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Jaaaaaa... -wbw-]

    Julio Martinéz
    "Ja.." Zeg ik wat twijfelend. Het zal wel moeten. "Sorry voor dat alles net. Het zit me gewoon vreselijk dwars dat ik niet kan dansen" Ik meen het ook echt. Ik zit er heel erg mee, maar ik kan er niks aan doen. Ik voel me machteloos.. over mijn eigen lichaam. "en dat ik waarschijnlijk niet echt genoeg tijd krijg om helemaal te genezen" Ik glimlach erbij als een boer met kiespijn. Ik haat het zo erg. Straks vermink ik mijn eigen rug.. alleen maar omdat ik dat moest. Dat is toch niet gezond?!

    [Arme jij. Maar ik moet gaan!
    Kom zo terug op mobiel x)
    Xxxx]

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 21:16 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [NAAHHHH JE VERTELT HET NIET ):

    Dan ga ik dreigen met Sam dood laten gaan hoor!

    Tot zo ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eleadora Amora Alonso

    Met een klein zuchtje schudde ze langzaam haar hoofd. "Je hoeft geen spijt te hebben van net Julio, echt niet." zei ze met een klein glimlachje. Ze pakte een schoon en nieuw watje waar ze opnieuw wat ontsmettingsmiddel opdeed, maar voor dat ze deze op Julio zijn rug legden pakte ze zijn hand weer vast als teken dat hij erin mocht knijpen als het zeer deed. Zachtjes en voorzichtig depten ze de rest van zijn wonden schoon, en na enkele minuten zag het er al een stuk beter uit dan dat het was.

    [Tot zo(:]


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Blub, bew ^^

    NEEEEEEEEE JE LAAT SAM NIET DOODGAAN Ik vertel het toch niet
    NEEEEEEEEE JE LAAT SAM NIET DOODGAAN Laat Leslie het maar uitvinden
    NEEEEEEEEE JE LAAT SAM NIET DOODGAAN Zei ik al nee?
    NEEEEEEEEE]

    Julio Martinéz
    Het doet minder pijn als net en kost ook minder moeite om de tranen binnen te houden. Nog voor ik het goed en wel door heb is het al bijna klaar, denk ik, want het prikken neemt af en Eleadora raakt mijn rug minder aan. Haar hand heeft nauwelijks pijn geleden.. Daar ben ik blij om, en de aanraking hielp ook nog. "Hoe erg?" Fluister ik.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Ik loop richting de deuren, zo Bob voorbij. En loop dan de gang weer op en kom er tot mijn opluchting achter dat de mannen van zojuist ook alweer zijn verdwenen. Ik loop de gang verder in en kijk om me heen.

    [JE VRAAGT EROM NOA!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Jeej, das beter als Sam laten overlijden ^^]

    Marcell/Man
    "Verdomme!" Sis ik tegen mezelf als ik Leslie zie lopen. "Waarom haat je het zo om in de slaapzaal te zijn?" Echt, als we het over toeval hebben.. GVD


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Ik kijk achterom, Bob. Ik blijf doorlopen, hem negerend. 'Ze zijn net zoals jij, vervelend, irritant en klootzakken.' en ik loop door. Ik hoop zo voor hem dat hij me niet weer naar de slaapzaal sleept.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eleadora Amora Alonso

    "Het is al een sstuk beter" fluisterde ze terug waarna ze een kusje op zijn lippen drukten. Eleadora gooide de vieze watjes weg waarna ze het verand uit de verpakking haalden en het op maat begon te knippen met het kleine bij behoorende schaartje. "Ik hoop dat het helpt" zei ze terwijl ze zachtjes en voorzichtig het verband aanbracht op Julio zijn rug. Zachtjes streek ze over het verband zodat het beter zou blijven zitten waarna ze een klein kusje op zijn rug drukten en weer voor hem kwam staan. "Klaar" zei ze met een glimlachje op haar lippen.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Leslie is irritant x)]

    Marcell/Man
    "Ik dacht dat je al vrienden had? Je weet wel, die andere drie die we moesten meenemen en martelen.. Eentje was er geloof ik ook verdoofd. Zegt je zeker niks?" Irritant kind. Ze begint echt lastig te worden. Maar ik help haar nog steeds. Want anders.. Nouja. Anders iets.

    Julio Martinéz
    "Dankje" Fluister ik oprecht. "Hoe gaat het eigenlijk met jou? Hoe slecht, bedoel ik dan?" Ze hebben haar verkracht, dat zeker. Maar wat nog meer? En ze voelde zich al niet geweldig. Arme Eleadora. En ze is zo dichtbij.. Maar ik doe niks. Ik ben zelf sowieso kapot, maar met de pijnstillers enzo voel ik me wel weer wat beter. En dat verband. Geestelijk voel ik me heel even wat beter. Maar zij.. Ze komt dan wel zelf dichtbij staan, maar ik blijf een jongen.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Ik draai me met een ruk om. Ik kijk boos naar hem. Ik sla mijn armen over elkaar. 'Ja ik heb vrienden hier, dat kan ik over jou niet zeggen,' zeg ik bot. Ik heb nog steeds die spuit bij me. 'Maar dat betekent niet dat ik niet gestoord wordt van die zaal waar niets gebeurd.' nu deed hij weer anders. 'Ben jij toevallig schizofreen?' vraag ik dan aan hem. Het lijkt verdomme wel alsof hij een gespleten persoonlijkheid heeft.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.