• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Rollentopic


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ben er weer pieps en ik hoorde ergens dreigen met Sam dood te laten gaan, hoe durf je Jaim!!!! En wat heb ik gemist en ben zo weer 5min weg, maar daarna weer terug....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Helloooo, ehm.. Marcell sprak over iets met zijn baas bespreken over Les, maar toen dacht hij toch dat hij het eerst met Les moest bespreken.


    Enneh... Noa wil niet vertellen wat.

    DUS DREIGDE IK :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marcell/Man
    "Nee.. Maar je weet helemaal niks van me. Niks! Dus hou gewoon je kop en loop naar die slaapzaal!"

    [:Y)]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Nooaaaapoaaaahh? :3

    Leslie heeft zin om Marcell te slaan ^^

    Wat zouden de consequenties dan voor haar zijn? :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Mmmm... Eens denken... Dat hij haar met ruw geweld naar de slaapzaal sleurt, ofzo?

    ANDER IDEE!! Die ga ik alleen niet zeggen :Y)]

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 22:53 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [IK WAAG HET EROP :')]

    Leslie Day
    Ik loop tot vlak voor hem. Ik ben kwaad. 'Beveel me niet,' zeg ik kwaad. En dan voordat ik weet wat ik doe sla ik hem keihard tegen zijn schouder. [gezicht vond ik te zielig.] Ik moet mijn frustratie kwijt. En dan besef ik wat ik gedaan heb. En ik ren weg.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik ben gewoon bang naar het plan van Marcell :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ben er weer nu echt, dus nu echt HOOOOOI! (doeg)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Oke, ik lig hier dus zwaar mijn lach in te houden om niet betrapt te worden :Y)

    HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIIIIIIIIII!]

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 23:12 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Damnit Noa, schrijf die reactie met Marcell XD

    HOI NAOOMBOOM ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Fijn nu ben ik een boom.... :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [In een ander rpg zit ik in zó'n ongemakkelijke situatie.

    Dawn is op Mason. Mason is op Alice (mijn personage). Alice is waarschijnlijk op Jake. En Jake is op Alice. Alleen Alice zit tussen Jake en Mason in. En nu komt Dawn er ook nog bij zitten. En Jake en Mason zijn jaloers op elkaar aangezien ze van elkaar dus denken dat ze verliefd zijn op Alice wat ook zo is :') alleen ze denken ook beiden dat Alice iets met de ander heeft :') en Alice is een verlegen persoon XD

    Ingewikkeld :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Dit is pas een deel van mijn plan :Y)
    Ingewikkeld ja XD]

    Marcell/Man
    Hoewel het nu op tikkertje lijkt ren ik achter Leslie aan. Ik kan normaal gesproken goed rennen, maar ik kan ook goed pijn wegbijten. Door de zware conditietrainingen op tijd ben ik een goede renner geworden en met op elkaar geklemde kaken ren ik achter Leslie aan. Door mijn schoenen heb ik een voordeel - en daarbij ken ík de weg hier. Ik heb echt de neiging om vanalles naar haar toe te schreeuwen.. In plaats daar van gebruik ik mijn woede om mezelf harder vooruit te stuwen, en al heel snel ben ik dicht bij Leslie. Laat ik haar struikelen. Pak haar bij haar armen, dwing haar met woede-kracht en houtgrepen mee te komen. Ja, wat ik hier geleerd heb is soms wel handig. Af en toe komt het in mijn voordeel uit.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 23:21 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Ik ren zo hard als ik kan, maar ik ben niet op mijn best. Ondanks dat de wonden op mijn rug niet echt pijn meer doen zitten ze er nog wel. Ik ren nog steeds en dan struikel ik ineens hard, door Bob. Ik val vloekend neer. En gelijk pakt hij me bij mijn armen en ik kan echt geen kant meer op. Hij dwingt me mee te komen, en ik heb serieus geen idee waarheen. Ik probeer tegen te stribbelen, hem te schoppen en te bijten. 'Klootzak,' sis ik kwaad naar hem en blijf proberen te schoppen. Ik ben niet bang voor wat hij gaat doen. Hem kennende blijft hij slap. Hij kan wel verdomd hard rennen en het struikelen deed echt pijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Demi1309 schreef:
    Ian Silvas

    'Ik doe het met liefde,' glimlach ik. 'En ik houd ook van jouw.' Ik bijt even op mijn lip en sluit mijn ogen. Zou ze het menen? Natuurlijk meent ze het! Ik slaak een diepe zucht. Waarom ben ik nou weer zo aan het twijfelen? Omdat ze heeft gelogen over Sam en haar? Deed ze dat juist niet om mij in bescherming te nemen? Om mijn hart niet te breken? Al heeft ze dat wel gedaan. Maar ze heeft voor mij gekozen en dat zegt heel veel. toch? Ik open mijn ogen weer en kijk Naomi aan. De kusjes in mijn nek en haar hand over mijn borstkas helpen niet echt met een heldere aanpak. Ik besluit de zorgen voor later te bewaren en trek haar dichter tegen me aan. Of ik het wilde of niet, ik houd van Naomi.


    Naomi Micheal

    Ik lig dicht tegen Ian aan wat me een fijn gevoel geeft, maar nog steeds doet alles pijn en als ik zo dicht tegen Ian aan lig doet het ook pijn aan al mijn blauwe plekken en aan mijn buik, die nog steeds hevig bloed en ook nog steeds gaat het ademen zwaar, maar negeerde alle pijn, omdat het gewoon te goed voelt en omdat ik het erg koud begin te krijgen van de koude vloer en Ian me ook wat warmte geeft en kruip dus dicht tegen hem aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp