• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Rollentopic


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Hmmm.... ik wacht nog even met hem te laten ademen :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Deem is off...... Nu kan ik niks doen en laat Sam ademen, Naomi is nu ook al half aan het stikken..)


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Nou en :P ik laat hem nog niet ademen ^^ En Noa, ik weet niet of je het gezien hebt, maar mijn reactie is onderaan de vorige pagina belandt ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Julio Martinéz
    "Ja" Zeg ik net zo zacht. Ik heb bijna geen stem meer - het lijkt wel alsof ze vanalles bij mijn keel gedaan hebben. Maar dat is gelukkig niet zo, ik heb gewoon een tijdje niet tot zacht gepraat en dan heb ik dat. En ja, het verdriet wat ik probeer in te houden helpt inderdaad ook niet echt mee. Maar ik wil gewoon niet het zwakke jongetje zijn.. Ik heb het mijn hele leven al zonder mijn vader gered, mijn hele leven zonder een moeder om bij uit te huilen. Mijn hele leven in de ellende van anderen. Met Eleadora om het van me af te dansen. En nu heb ik Eleadora, maar geen dans. Geen bewegingen waar ik mijn emoties in kan uiten. Enkel een heel lief meisje waar ik het aan kan vertellen, maar waar ik mijn zwakte niet aan wil laten zien, gewoon puur omdat ze zich dan schuldig gaat voelen. Want ik zou het haar zo toevertrouwen. En daarom is het ook zo moeilijk om me in te houden.

    Marcell/Man
    "Jou globaal kennen" Zeg ik bot, waarna ik haar bij haar armen vastpak en de gang op dwing. Ze kan eigenlijk geen andere kant op dan mij volgen, want ik ga haar gewoon weer slepen als ze zich laat vallen. "En werk nu verdomme mee, want ik heb nog wat hulpmiddeltjes" Zeg ik streng in haar oor, waarna ik haar gewoon echt richting de slaapzaal dwíng. Anders zetten we haar op dat ene kamertje neer.. Die..


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ja dus XD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Hij pakt me stevig bij mijn armen beet en dwingt me te lopen. In eerste instantie loop ik mee. Wanneer hij woorden in mijn oor zegt loopt er een rilling over mijn rug. 'Laat me verdomme los,' schreeuw ik kwaad. En ik probeer mezelf weer los te rukken. Ik had hem serieus niet moeten helpen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Deem je bent er weer!!!)


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Naomia schreef:
    Naomi Micheal
    Ik kijk naar de schim, maar mijn zicht word nog steeds niet beter. 'Ian?' Vraag ik dan zacht en laat mijn vingers over zijn kaak glijden en glimlach even kort en kijk om me heen, maar alles blijft wazig. 'Ik kan niet goed zien.' zeg ik dan zacht en leg mijn hoofd op zijn schouder en kuch dan even en haal weer diep adem. 'En ik heb het gevoel dat ik al een tijd niet meer hebt geademd, mijn longen doen zo'n pijn.' Zeg ik, maar het klinkt weer als gepiep en ik blijf zwaar ademen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Eleadora Amora Alonso

    Een glimlachje speelde op haar lippen terwijl ze et dopje van het flesje met de ontsmettingsmiddel openden. Ze voelde, néé ze wist dat Julio zich inhield ze wist hoe hij zijn tranen tegen hield er voor vocht om ze niet te laten rollen over zijn wangen. Maar ze zei niets. "Dit kan even pijn doen" zei ze zachtjes, waarna ze wat ontsmettingsmiddel op een watje deed en zachtjes en voorzichtig de wonden schoon begon te deppen.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [ja was eten]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian Silvas

    'Sluit je ogen maar. Je hoeft nu even niet te kijken. Ik ben hier en blijf hier.' Ik glimlach em geef haar een kus. 'Mijn longen doen pijn, maar dat kunnen we ecen niet veranderen.' Ik streel over haar haren en druk een kus op haar kruin.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Marcell/Man
    "Loop nou mee!" Sis ik. Ik wil haar gewoon niet dwingen, maar zij dwingt mij weer tot haar dwingen. Ze werkt het zelf tegen.. Zichzelf. Ze werkt zichzelf tegen. En dat snapt ze maar niet.

    Julio Martinéz
    Het ontsmettingsmiddel en het deppen doen pijn. Heel veel pijn. Op mijn bovenrug (raar woord) voel ik de kneuzingen en schiet er een bepaald soort pijn door me heen, op mijn onderrug de open wonden. Die pijn is heel erg fel maar kort, en schiet hard door me heen. Omdat ik geen geluid wil maken komen de tranen sinds weet ik hoelang weer omhoog, en ik gebruik het prikken maar als excuus om te mogen huilen. Het is gewoon ongelofelijk pijnlijk, en daarbij komt de geestelijke pijn over het dansen, Eleadora, haar schuldgevoel, haar pijn, en alles bij elkaar.. Gewoon alle stress en gebeurtenissen sinds de ontvoering komen eruit. En zelfs dat van ervoor. Gewoon al dat gedoe met Eleadora, de veranderingen tussen ons, de pijn, het gemis, alles..

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 20:10 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Naomi Micheal

    Ik glimlach kort ga dan een beetje van hem af woordoor ik niet met mijn hele gewicht op hem leun en ik op de grond lig en leg dan mijn hoofd op zijn borst en sluit mijn ogen en laat mijn vinger zacht en pijnloos over zijn borst glijden en glimlach weer.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 20:12 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Hij blijft me dwingen om door te lopen. Ik begin te trappen naar achteren. Mijn hak doet nog steeds pijn, en dat is zijn schuld aangezien hij me ineens liet vallen voordat hij zelf knockout ging. 'Nee, ik loop niet mee,' zeg ik kwaad en ik blijf tegen werken. 'Wat wil je er aan doen?' zeg ik boos.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marcell/Man
    "Moet ik dat nou echt uitleggen?" Zeg ik boos. Ze is echt van plan om me tot wanhoop te drijven, maar dan moet ik dus precies die emotieloze man zijn en haar gewoon knock-out slaan.


    Stop acting normal. It gets bored.