• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Rollentopic


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora stopte met het deppen terwijl ze met een bezorgde blik naar Julio keek, ze legde het watje neer en pakte zijn hand vast waarna ze voor hem kwam staan en hem bezorgd aankeek. Toekijkend naar de erge pijn in zijn ogen. Zachtjes plaatsten ze haar hand op zijn wang en streelde deze met haar duim terwijl ze met haar andere hand zijn hand vast had. "Het is oke om te huilen Julio" fluisterden ze zachtjes.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Leslie Day
    Hij begint ook boos te worden. Ik heb hem nog niet echt boos meegemaakt. Misschien is daat wel precies wat ik wil, dat hij boos wordt. Een reactie. Zodat ik kan schelden. 'Nee, je kan me ook gewoon loslaten,' bijt ik hem toe. En ik probeer mezelf weer los te trekken maar dat is zinloos.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 20:24 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ian??? :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Julio Martinéz
    Hoewel ik het echt niet wil kan ik de tranen niet stoppen. De jongen hoort niet te huilen. Niet in verhaaltjes tenminste. Ik heb geen idee waar dat vandaan komt - waarschijnlijk nog de meningen vanuit het leger, waar huilen een zwakte was - maar op de een of andere manier wil ik het volgen. Hoewel ik niet denk dat huilen een zwakte is wil ik gewoon niet toegeven.. wil ik niet dat een meisje de jongen moet troosten. Het meisje hoort zich op te kunnen krullen tegen de jongen, en de jongen mag dan een traantje laten ontsnappen. Maar als de jongen begint te huilen en het meisje moet hem troosten.. Het hoort gewoon niet. Ik wil niet dat Eleadora weet hoeveel pijn ik eigenlijk heb, maar aan de andere kant wil ik eerlijk tegen haar zijn. Eigenlijk heel lastig, maar de tranen zijn niet te stoppen en ik kijk Eleadora met natte ogen aan. "Echt niet?" Mijn verdoemde onderlip trilt zelfs zacht. Meidending. Vol afschuw veeg ik de tranen weer weg en twijfel dan, maar als ik Eleadora weer aankijk komen die verrekte tranen weer opzetten. "Ik wil niet.. niet dat.. je ziet.. hoeveel.. pijn ik heb.. maar.. ik wil wel.. wel eerlijk zijn.."


    Stop acting normal. It gets bored.

    Ian Silvas

    Hoewel ik er niet over wil zeuren lucht het wel op dat ze van me af is. Haar aanrakingen bezorgen me tintelingen. Ik glimlach en streel haar haren. Ik druk een kus op haar kruin en glimlach. Ik sluit mijn ogen en adem in en uit. Pijn gaat door me heen, maar ik kan er nu mee om gaan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Marcell/Man
    "Dat kan ja, als jij dan naar de slaapzaal gaat" Sis ik. Ik laat haar los. Ik heb nog altijd dat verdovingspistooltje in mijn zak, hoewel dat wel zwak is. Maargoed, het verdooft maar zo licht dat ik haar waarschijnlijk alsnog neer zal moeten slaan wil ik haar knockout krijgen.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Hij laat me los. Ik kijk hem even rustig aan. Ik bedenk wat mijn kans is als ik ga rennen. Mijn hiel doet pijn... Toch moet het me wel lukken. En dan duw ik Bob aan de kant en zet het op een rennen. Niet richting de slaapzaal. En ik sla snel de hoek om. Ik hoop dat hij slecht kan richten. Want hij heeft het verdovingspistooltje nog wel. Gewoon blijven rennen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marcell/Man
    "Verdómme!" Ik pak een apparaatje uit mijn zak en hoewel ik het niet wil, roep ik toch versterking in. Ik ben weer zwak, dat klopt, maar ik kan Leslie nu niet laten ontsnappen. Mijn Collega's hebben haar zo ingesloten.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Naomi Micheal

    Ik grijns en blijf zijn borst strelen en geef zacht kusjes in zijn nek en leg dan mijn hoofd terug. ' Ik hou van jou en dankjewel dat je er altijd voor me bent.' Zeg ik dan zacht.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Ik hoor hem verdomme zeggen. Maar ik ren gewoon door. En dan zie ik ineens mannen voor me. Ik rem gelijk af en wil me omdraaien maar zie daar dan al andere mannen komen. 'Klootzak,' roep ik naar Bob toe. En ik weet dat ik me hier niet uit kan vechten. 'Verdomme.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marcell/Man
    Ik bijt mijn kiezen op elkaar. Ik wil haar dit niet aandoen, maarja. Ze geeft me alweer geen keus. "Help me even om haar naar de slaapzaal te krijgen, willen jullie?" Zeg ik heel neutraal. Als Leslie slim is werkt ze niet meer tegen en zijn de mannen gewoon lief voor haar, zo niet heeft ze problemen.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora keek vol medelijde naar Julio, maar was ergens opgelucht dat hij zijn tranen de vrije loop liet gaan. Zachtjes veegden ze met haar duim de tranen van zijn wangen waarna ze haar voorhoofd tegen de zijne plaatsten en hem aankeek. "Echt niet. Het is goed om te huilen Julio, en ik weet hoeveel pijn je hebt" zei ze zachtjes waarna ze een kusje op zijn lippen drukten en zachtjes haar handen op zijn schouders legden terwijl ze hem voorzichtig tegen zich aandrukten. "Het is oke Julio" fluisterden ze.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Leslie Day
    Ik word hardhandig vastgegrepen door de mannen. En ik kijk kwaad naar Bob. In mijn hoofd vervloek ik hem heel vaak. Ik wens hem dood. Ik wens dat ik hem niet geholpen had. Ik zou kunnen zeggen dat ik hem geholpen heb, maar dan zullen ze hem zwak vinden. En ik weet dat hij het zwaar heeft, anders was hij ook niet knockout gegaan. 'Goh, jullie zijn wel met erg veel voor maar 1 meisje,' zeg ik boos. Maar ik loop wel mee.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Julio Martinéz
    "J-jij hebt m-meer pijn" Stotter ik. Ik heb nog nooit gestotterd. Ik dacht echt dat ik het redelijk zwaar had thuis, maar dit is duizend maal erger. Alhoewel ik hier Eleadora terug heb gekregen. Nouja. Ik laat mijn tranen wegvegen door Eleadora - haar duimen lijken haast ruitenwissers. Gewoon alles, alles van de afgelopen jaren, vooral weken, komt eruit. Het was allemaal gewoon zo heftig.. Ik huil in stilte terwijl de tranen snel over mijn wangen lopen en op Eleadoras duimen terecht komen. "Maar ik.. Eleadora, ik denk dat ik de komende tijd niet meer kan dansen" Dat wist ze natuurlijk al, maar het voelt goed.. nouja, eigenlijk slecht, maar het is goed om het gezegd te hebben. "En daar kan ik gewoon.. gewoon niet tegen. Samen met jou dansen was het enige wat ik had om alles kwijt te kunnen"

    Marcell/Man
    Het enige wat ik doe is zwijgen. Ik loop met de groep mee naar de slaapzaal, kijk toe hoe ze haar daar dumpen en loop dan met de Collega's weer weg, na nog een harde blik op Leslie. Een eigen schuld blik. Ik moet echt met Baas overleggen of.. Ik wil het haar niet aandoen, maar misschien moet ik wel. Nee, ik ga moet eerst met Leslie overleggen.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Ik word naar binnengebracht. Ze dumpen me hardhandig en werpen nog een blik op me. Het laat me koud. Ik zie Bob nog. Ik kijk kwaad naar hem en ik sta gelijk weer op en loop richting de deur. Ik blijf hier van me lang zal ze leven niet.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 21:04 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.