• Hallo lieve kaboutertjes,

    Dit is het topic waar ik het in de quote over had. Hierkunnen jullie je woord achterlaten als we in de top staan.En dan bedoel ik niet alleen vandaag, maar élke keer als we in de top staan. Lees nog wel even de spelregels.


    # Alleen een woord achterlaten als we in de top staan
    # Zodra we in de top staan heb je een uur om het woord ihier neer te zetten, daarna ga ik het hoofdstuk schrijven.
    # Dit geld natuurlijk niet elke keer, want ik kan natuurlijk ook nog op school zitten en even weg zijn.
    # Het moet een Nederlands woord zijn
    # Het woord mag niet langer dan twaalf letters zijn


    Verder heb ik rollen nodig voor de klasgenoten van Lessie. Ze zit gewoon op een normale school, dus ik ga ervan uit dat de klasgenoten geen handicap hebben.

    Naam:
    Vriend/Vijand:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Familie:
    Uiterlijk:


    Alvast allemaal bedankt,
    X.


    The greatest thing you'll ever learn, is just to love and be loved in return

    Naam: Roos Tallika

    Vriend/Vijand: ´vriendin´ , tot ze erachter komt dat Lessie 1D heeft ontmoet , en ze uit jaloersheid de meest rare roddels is gaan verspreiden over Lessie.
    Leeftijd: zestien

    Karakter: redelijk onzeker, maar die onzekerheid bedekt ze met een masker van make-up & merkkleding .
    Voor haar vriendinnen is ze aardig , over Lessie roddelt ze alleen maar .

    Familie: Haar ouders behandelen haar alsof ze een stuk smerig oud vuil is , mede daarom is ze anderen gaan pesten en onzeker over zichzelf geworden. Ter compensatie geven de ouders haar elke maand 1000 euro . 'als goedmakertje, het spijt ons zóooo erg ! '

    Uiterlijk: Veel make-up , merkkleding . Ze heeft donkerbruin/kastanjebruin haar , en groene ogen.


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Naam: Denise Wister
    Vriend/Vijand: frenemy, ze vondt Lessie eerst altijd vervelend en een "aandachttrekker". Als ze er achter komt dat Lesse 1D kent, gaat ze ineens héél aardig en slijmerig doen.
    Leeftijd: 17
    Karakter: Denise is een nogal egoistisch meisje en doet alles vantuit eigen belang. Ze kan erg hard en gemeen zijn. En dan ineens weer erg lief en slijmerig, zodra ze iets van je wil. Ze is sluw en kan een spelletje slim spelen.
    Familie: Denise haar ouders werken veel, dus is Denise zo'n beetje grootgebracht door haar zes jaar oudere zus, Tiffany. Tiffany was net zo egoistisch als Denise en was altijd met zichzelf bezig. Denise kreeg dus nooit aandacht of wat dan ook van haar, dus zo heeft ze het kattige- en aan de andere kant slijmerige gedrag geleerd. De slijmerige kant gebruikte ze om te krijgen wat ze wilde van Tiffany en als dat niet werkte ging ze kattig en gemeen doen.
    Uiterlijk:


    To live is to fight ~ Shinku

    woord: Aardappel


    ´Even the darkest night will end and the sun will rise,´- Victor Hugo, Les Misérables.

    Naam: Dakota Evelyn Raven Montgommery
    Vriend/Vijand: Vriendin
    Leeftijd: 16
    Karakter: Dakota is een enorme pessimist. Ze ziet alles van te voren al negatief in, waardoor dingen haar niet snel verbazen. Erg spontaan is ze ook niet. Ze wordt niet vrolijk van verjaardagscadeautjes of kerstmis. Men dacht dat ze depressief was, maar het blijkt gewoon te zijn hoe Dakota is. Dakota vindt het zelf niet erg dat ze zo negatief is. Ze vindt het soms zelfs grappig dat ze zo droogjes reageert op dingen. Het maakt haar dan ook niets uit hoe anderen over haar denken of praten. Ze vindt het reclame voor zichzelf en is blij hoe ze is.
    Anderen vinden dat ze emo is door haar extreme uiterlijk. Ze verft haar haren in felle kleuren is daar apetrots op.
    Familie: Een paar liefhebbende ouders die Vera en Harry heten. Ze heeft een zusje en een broertje die beiden tegen haar op kijken en willen worden zoals zij. Maar of haar ouders daar nou zo blij mee zijn...
    Uiterlijk: Dakota heeft een tattoo aan de binnenkant van haar lip en verscheidene piercings in het gezicht. Haar haren zijn op dit moment donker rood geverfd en ze maakt haar ogen vrij zwart op.


    26 - 02 - '16