• Soof -Iluvia- en ik zijn beide naar Magic Mike geweest. Hmm, heerlijk. Het leek ons dan ook een leuk idee voor een RPG.



    Sinds de Xquisite Strip Club naar Miama verhuisd is, is het ontzettend gegroeid tot een grote, bekende en uiterst populaire Strip Club.
    Helaas wordt iedereen ouder, zo ook de vaste strippers van de club. Tijd voor vervanging.
    Dallas, de voormalige clubeigenaar, gaat met pensioen en er is maar één optie voor zijn vervanging: Mike Lane, beter bekend als Magic Mike.
    Met Mike Lane als clubeigenaar, een hoop nieuwe strippers, nieuwe mensen backstage én natuurlijk nieuwe acts, bloeit de Xquisite Strip Club weer helemaal op. Check it oud, ladies.


    Beschikbare rollen:
    Strippers, allemaal mannelijk:
    - Charles Matthew Alvida (Charming Charlie) | Iluvia
    - Matthew Adam Green (Amazing Adam) | Broadfields
    - Devon Blake Garcia (Captain Blake) | Frey
    - Daniël Emilio MacGreggor (Dangerous Daniël) | WillNotLearn
    - Andrew Cole (Dr. Drew) | quin98
    - Chad Demitri Austin Nidions (Casanova) | Risus
    - Aiden Sylvester Michael Nidions (Mysterious Aiden) | Sirens
    -

    Crew, zeven meisjes, drie jongens:
    - Mary-Lyn Alvida | Iluvia
    - Maxime Emma Nicole Walker (Manusje van alles) | Broadfields
    - Ruby Anastasia Tate (Bar) | Frey/Cocon
    - Erza Scarlet (serveerster) | Vasilios
    - Casey Florence Bennett (Muziek) | Lahey
    - Sky Fields (bar) | Jaimyhoi
    - Felicia Kiara Mancini (bar) | Depay
    - Jongen gereserveerd voor WillNotLearn
    -
    -

    (Vaste) klanten, onbeperkt:
    - Rosali Caeli Romérez | Sirens
    -
    ...


    Regels. LEZEN!
    > RPG Ervaring zou fijn zijn, maar is niet verplicht.
    > Geen kleine post. Minimaal 4 regels, doe je dat niet, kun je echt een waarschuwing verwachten. Wees niet bang, we zullen je niet zomaar uit de RPG gooien.
    > Sluit anderen niet buiten!
    > Alleen Soof - Iluvia - of ik maken nieuwe topics,voor vragen kun je ook bij haar en mij terecht.
    > Een hele lange tijd niet gepost, is eruit. Je personage zal te komen overlijden. Dit is natuurlijk niet het geval als jij je afwezigheid van te voren hebt aangegeven.
    > 16+ is toegestaan, tot in de verste en vieste hoekjes, betreffen deze dingen ook andere personages, dan moet je eerst overleggen met die persoon.
    > Geen perfecte personages!
    > Geen ruzie maken!
    > Speel niet voor andere personages.
    > Je personage mag familie zijn van een ander personage, maar overleg dit eerst met de speler van het andere personage.
    > Je mag maximaal twee personages hebben, het liefst wel van allebei de geslachten één, of in ieder geval niet twee strippers/twee crewleden etc.
    > Meedoen kan altijd! Aanmelden doe je natuurlijk in het rollentopic.


    Most important thing: have fun. A lot of fun!

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 19:15 ]


    everything, in time

    Ruby Anastasia Tate, Bar.
    Een man had net nog een biertje gevraagd, wanneer ik Casey aan zag komen. Ze ging aan de bar zitten en ik groette haar kort, omdat sommige klanten nogal opdringerig waren… Wanneer ik de man het biertje had gegeven, bedankte hij me, ging weg en toen ik terug kwam keek ik recht in Chad zijn ogen.
    “Ha, Casanova!” groette ik grijnzend, en stond bij hem stil. Hij ging naast Casey zitten, dus hoefde ik me niet druk te maken over het telkens heen en weer lopen, dat zou irritant zijn.
    “Ik heb wel een biertje verdiend. Niet waar, Ruby?” Ik grinnikte en inspecteerde de menigte even, ze hadden nog niet door dat het meneertje hier zat, maar dat kon ieder moment natuurlijk veranderen. En wat hebben de mannen vanavond met bier? En uitgerekend bij mij nog wel! Ik lus die zooi niet eens, stiekem willen ze me ermee pesten.
    “Ja tuurlijk joh, jij wel! Deze is van het huis hoor, meneer de stripper,” Grinnikte ik en liep alweer richting de tap, waarna ik het biertje klaar had, liep ik terug en zette het recht voor zijn neus neer op een onderzetter. “Have fun,” Toen keek ik richting Casey. “Eigenlijk zou ik niet moeten drinken op het werk,” Vertel mij wat, dacht ik bij mezelf, ik heb het zo vaak gedaan, ach ja… De bar hé. “Maar doe maar een baco, van bier ben ik niet echt een fan,” vervolgde ze en ik slaakte een opgeluchte zucht. “Je bent mijn reddende engel, Casey. Ik word gek van die biertjes de hele tijd, ik trek die gasten aan of zo, ik weet het ook niet.” Grinnikte ik en maakte vervolgens een baco voor haar klaar waarna ik deze ook recht voor haar neus neerzette.
    “En Casanova, heb je weer wat vrouwen geld afhandig gemaakt?” Grinnikt ze dan en ik wil net een opmerking maken als Andrew aan komt en ook om een biertje vraagt. Ik schiet een vermoeide blik richting Casey en tapte vervolgens nog een biertje, waarna ik deze ook recht voor hem zette. “Veel plezier ervan hoor, jochie.”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Oh lol, een man in een mannenstripclub hihi]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Matthew Adam Green
    Na de show verdwijn ik al snel naar boven. Ik hou van de aandacht van de dames die ze nog voor me hebben. Ik sta een tijdje met twee vrouwen uit Florida te praten, als ik Charlie zoekend rond zie kijken. Ik excuseer me en loop met mijn biertje naar hem toe.
    'Hey Charlie!' schreeuw ik boven de muziek uit. 'Op zoek naar mooie dames, neem ik aan? Er zijn er zat vanavond. We hebben een prachtshow neergezet en wát een geld!'


    everything, in time

    (Ja jongeh, misschien is die wel gay, weet jij veel? :Y))

    Devon Blake Garcia, stripper.
    Kort schiet ze in de lach wanneer ik klaar ben met praten en slaat haar armen over die van mij heen, waarna ze haar hoofd draait zodat ze me aan kan kijken. Ik kijk terug in haar ogen met een flirterige blik waarvan ik bewust ben, iets dat ik wel vaker doe.
    “Ah, wat ben je toch weer heerlijk charmant. Maar je vergeet een ding, liefje,” zegt ze met nadruk op het laatste woord en ik kan een overwinnende grijns niet onderdrukken, dat wil ik niet eens.
    “Een echte Captain zinkt altijd met zijn schip naar de bodem van de zee. Totdat het niet meer lager kan zakken.” Ik lach kort om haar woorden en sluit mijn armen iets steviger om haar middel heen, waarna er een ondeugende grijns op mijn mond komt.
    “Hey, we kunnen altijd iets nieuws proberen… I know you’re in for that,” Grinnik ik. “Misschien mag je zelfs wel mijn Captain hoed op,” Weer komt die ondeugende grijns op mijn mond.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Charles Matthew Alvida. aka Charming Charlie

    'Op zoek naar mooie dames, neem ik aan? Er zijn er zat vanavond. We hebben een prachtshow neergezet en wát een geld!' Ik steek mijn hand op naar Matthew. 'Hey!' Roep ik terug en lach om zijn opmerking. 'Ik zoek onze nieuwe stylist. Mary-Lynn. Ze zou hier ergens moeten zijn loop je even mee naar buiten?'

    {is iemand's personage vrij? om met erza te praten ^_^}


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    ( Mijn topics )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Maxime Walker
    Devon verstevigt zijn grip en kan haast niet stoppen met grijnzen.
    'Hey, we kunnen altijd iets nieuws proberen.. I know you're in for that. Misschien mag je zelfs wel mijn Captain hoed op.' Ik maak me los van zijn flirterige, maar heerlijke blik en schiet nu echt in de lach. Ik laat mijn hoofd even naar beneden zakken, schud het dan en kijk Devon weer aan.
    'Jij bent een echte volhouder, is het niet? Misschien moet je mij maar loslaten en je prachtige praatjes eens loslaten op een van de vrouwelijke landrotten daarboven. Ik ben te hoog gegrepen voor jou, ventje. Jij mag dan wel de Captain van één klein, zielig bootje zijn, ik ben de koningin van de hele zee.' Ik kras met mijn nagels zachtjes over zijn arm en kan er niets aan doen, maar mijn lichaam wordt gevuld met warmte. Zijn adem in mijn nek bezorgt me nog altijd kippenvel en zelfs mijn hart verhoogt zijn ritme. En dat terwijl ik mijn hart zo vaak vertel dat niet te doen, eigenwijs ding.


    Matthew Adam Green
    'Ik zoek onze nieuwe stylist. Mary - Lynn. Ze zou hier ergens moeten zijn. Loop je even mee naar buiten?' Ik knik en volg Charlie naar buiten. Af en toe blijf ik even bij een vrouw staan dansen en deel hier en daar een kusje uit. Dan ben ik eindelijk buiten. Nu hoef ik mijn stem tenminste niet meer te verheffen.
    'Mary - Lynn dus, hè? Terwijl wij hier van alle dames snoepen, heb jij nu al één iemand voor ogen?'


    everything, in time

    Chad Demitri Austin Nidions.

    “Ha, Casanova!” Groet Ruby me grijnzend, waarna ze knikt als ik zeg dat ik een biertje heb verdiend. “Ja tuurlijk joh, jij wel! Deze is van het huis hoor, meneer de stripper,” Grinnikt ze en loopt richting de tap, terwijl ik even glimlachend mijn hoofd schud. "En bedankt" Zeg ik met een lachje, wanneer er een aantal mensen zich omdraaien en me aan staren. De klanten hier zijn niet altijd even normaal. Ik bedoel, kom naar me toe of kijk weg, maar ga niet staan staren naar iemand die je alleen op het podium hebt gezien, maar niet daad werkelijk kent. Ik weet niet hoe het voor hun voelt, maar voor mij voelt het nogal ongemakkelijk. Zeker als een man me met een vieze grijns aan kijkt, trek ik mijn wenkbrauw even omhoog en richt me weer snel op Casey. "Juist," Mompel ik zacht, waarna er een biertje voor mijn neus word neergezet. "HAve fun" Ik knik even glimlachend, als teken om te bedanken.
    “Eigenlijk zou ik niet moeten drinken op het werk,” - "O, dus jij wilt zeggen dat je een drankje van dé Casanova afwijst?" Ik kijk haar even niet begrijpend aan, maar een lichte grijns komt langzaam rond mijn lippen tevoorschijn. “Maar doe maar een baco, van bier ben ik niet echt een fan,” Vervolgt ze dan. “Je bent mijn reddende engel, Casey. Ik word gek van die biertjes de hele tijd, ik trek die gasten aan of zo, ik weet het ook niet.” Grinnikt Ruby dan en ze maakt vervolgens een baco voor Casey klaar. "Nou, ik kan ook weer weggaan als je wilt?" Ik kijk Ruby aan, terwijl ze de baco van Casey neerzet.
    “En Casanova, heb je weer wat vrouwen geld afhandig gemaakt?” Grinnikt Casey dan. Ik knik even. "Altijd toch?" Ik lach even en neem vervolgens een slok van mijn biertje.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Charles Matthew Alvida aka Charming Charlie

    'Mary - Lynn dus, hè? Terwijl wij hier van alle dames snoepen, heb jij nu al één iemand voor ogen?' Ik trek een wenkbrauw op. 'Mary-Lynn is toevallig wel mijn zusje.' Antwoord ik en zie haar dan staan. Ze droeg haar blonde haar los en stond op hoge hakken aangezien ze nogal klein was. Haar spijkerbroek had scheuren en zat mooi aangesloten. 'Mary!' Roep ik en ze draait zich om. Ik geef haar een korte knuffel en glimlach. 'Mary, dit is Matthew. Matthew dit is mijn zusje Mary.'

    ( Dus een vraagje, hoe beginnen we..? )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Hoe bedoel je, we zijn toch al begonnen? :3 ]


    everything, in time

    Sirens schreef:
    ( Dus een vraagje, hoe beginnen we..? )

    {dat de show was net afgelopen}


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Matthew Adam Green
    Charlie trekt zijn wenkbrauwen verbaasd op. 'Mary - Lynn is toevallig wel mijn zusje,' zegt hij dan. Ik schiet even in de lach.
    'O, dat spijt me, dude. I had no clue.' Zijn zusje komt onze kant op lopen en ik moet me inhouden niet te fluiten. Normaal gesproken fluit ik naar mooie meisjes, maar dat lijkt me nu ietwat ongepast aangezien het Charlies zusje is.
    'Mary, dit is Matthew. Matthew, dit is mijn zusje Mary.' Ik steek mijn hand uit en zij schud deze. 'Aangenaam, zeg maar Matt,' zeg ik met mijn charmanste glimlach.


    everything, in time

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 20:19 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered