• Soof -Iluvia- en ik zijn beide naar Magic Mike geweest. Hmm, heerlijk. Het leek ons dan ook een leuk idee voor een RPG.



    Sinds de Xquisite Strip Club naar Miama verhuisd is, is het ontzettend gegroeid tot een grote, bekende en uiterst populaire Strip Club.
    Helaas wordt iedereen ouder, zo ook de vaste strippers van de club. Tijd voor vervanging.
    Dallas, de voormalige clubeigenaar, gaat met pensioen en er is maar één optie voor zijn vervanging: Mike Lane, beter bekend als Magic Mike.
    Met Mike Lane als clubeigenaar, een hoop nieuwe strippers, nieuwe mensen backstage én natuurlijk nieuwe acts, bloeit de Xquisite Strip Club weer helemaal op. Check it oud, ladies.


    Beschikbare rollen:
    Strippers, allemaal mannelijk:
    - Charles Matthew Alvida (Charming Charlie) | Iluvia
    - Matthew Adam Green (Amazing Adam) | Broadfields
    - Devon Blake Garcia (Captain Blake) | Frey
    - Daniël Emilio MacGreggor (Dangerous Daniël) | WillNotLearn
    - Andrew Cole (Dr. Drew) | quin98
    - Chad Demitri Austin Nidions (Casanova) | Risus
    - Aiden Sylvester Michael Nidions (Mysterious Aiden) | Sirens
    -

    Crew, zeven meisjes, drie jongens:
    - Mary-Lyn Alvida | Iluvia
    - Maxime Emma Nicole Walker (Manusje van alles) | Broadfields
    - Ruby Anastasia Tate (Bar) | Frey/Cocon
    - Erza Scarlet (serveerster) | Vasilios
    - Casey Florence Bennett (Muziek) | Lahey
    - Sky Fields (bar) | Jaimyhoi
    - Felicia Kiara Mancini (bar) | Depay
    - Jongen gereserveerd voor WillNotLearn
    -
    -

    (Vaste) klanten, onbeperkt:
    - Rosali Caeli Romérez | Sirens
    -
    ...


    Regels. LEZEN!
    > RPG Ervaring zou fijn zijn, maar is niet verplicht.
    > Geen kleine post. Minimaal 4 regels, doe je dat niet, kun je echt een waarschuwing verwachten. Wees niet bang, we zullen je niet zomaar uit de RPG gooien.
    > Sluit anderen niet buiten!
    > Alleen Soof - Iluvia - of ik maken nieuwe topics,voor vragen kun je ook bij haar en mij terecht.
    > Een hele lange tijd niet gepost, is eruit. Je personage zal te komen overlijden. Dit is natuurlijk niet het geval als jij je afwezigheid van te voren hebt aangegeven.
    > 16+ is toegestaan, tot in de verste en vieste hoekjes, betreffen deze dingen ook andere personages, dan moet je eerst overleggen met die persoon.
    > Geen perfecte personages!
    > Geen ruzie maken!
    > Speel niet voor andere personages.
    > Je personage mag familie zijn van een ander personage, maar overleg dit eerst met de speler van het andere personage.
    > Je mag maximaal twee personages hebben, het liefst wel van allebei de geslachten één, of in ieder geval niet twee strippers/twee crewleden etc.
    > Meedoen kan altijd! Aanmelden doe je natuurlijk in het rollentopic.


    Most important thing: have fun. A lot of fun!

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 19:15 ]


    everything, in time

    (Oké, people, I'm back finally! Hahaha, and yes, you guys can like the conversation. :Y)
    Even snel weer een geniale Devon-reactie neerschrijven.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Joseph Adam Smith
    Charlie neemt afscheid en ik geef hem nog een klap op zijn schouder. 'Tot later, vriend.'
    Ik richt me weer tot Mary en grinnik als ze stottert bij het eerste woord. Ze is dus zenuwachtig.
    'H-het is apart. In het begin geloofde ik hem niet tot ik het zag. Hij wilde eigenlijk ook niet dat ik hier zou komen werken, maar goed.' Ik knik begrijpend.
    'Dat kan ik me voorstellen, ik zou ook niet willen dat mijn zusje me zou zien strippen. Als ik een zusje zou hebben dan, maar die heb ik niet.' Nogmaals neem ik een slok van mijn biertje en kijk dan van het drankje naar haar.
    'O, wat onbeleefd. Kan ik jou ook iets te drinken aanbieden? Dan kan ik je binnen gelijk een korte rondleiding geven.'


    everything, in time

    Mary-Lynn Alvida

    'O, wat onbeleefd. Kan ik jou ook iets te drinken aanbieden? Dan kan ik je binnen gelijk een korte rondleiding geven.' Ik bijt twijfelend op mijn onderlip. Ach wat zal het. 'Dat klinkt leuk.' Stem ik dan toe en loop met hem mee.

    [No offence, maar je moest toch minimaal 4 regels schrijven :3 ?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lahey schreef:
    [No offence, maar je moest toch minimaal 4 regels schrijven :3 ?]


    Ruby Anastasia Tate, bar.
    “Wat heb je toch weer een zwaar leven,” zegt zij met een klein lachje en ik knik. “Inderdaad,” beaam ik grinnikend.
    “Nou, ik kan ook weer weggaan als je wilt?” Hij kijkt mij aan, terwijl ik de baco voor Casey neerzet en dat levert een grijnsje bij mij op. Als ik niet beter wist, wilde hij horen dat ik hem niet weg wil hebben. Wat dus niet gaat gebeuren, want een beetje mysterie op zijn tijd kan wel.
    Ik zeg er dan ook niets op en grijns even lichtjes wanneer Casey haar hoofd schud. “We zouden niet willen dat dé Casanova weggaat,” zegt ze sarcastisch. Ik zal maar mijn opmerkingen binnenhouden, want dit leidt ertoe dat ik graag een spelletje speel en juist tegenstribbel.
    Hij knikt naar Casey. “Altijd toch?” Hij lacht even en neemt vervolgens een slok van zijn biertje. Ik help een jonge vrouw aan haar drankje en zucht dan even diep waarna ik terug naar Chad en Casey loop. “No offence, Casanova, maar dit is van het huis. Ze krijgt praktisch gezien dus eigenlijk geen drankje van je,” Grinnik ik, waarna ik vervolg, “Maar van mij.” Plagerig steek ik mijn tong naar hem uit.

    Devon Blake Garcia, stripper.
    “Pardon?” Ik moet eerlijk waar mijn lach inhouden wanneer ik haar één opgetrokken wenkbrauw zie, wat gelukkig lukt, aangezien ik anders echt op straat kon staan. “Beetje dimmen graag, meneertje. Anders ben jij dadelijk Captain van de straat.” Ik grinnik en bijt charmant op mijn onderlip wanneer ik weer naar haar kijk.
    “Een echte Captain moet toch eerst diep zinken?” Antwoord ik terug, maar schud dan even mijn hoofd en haal een hand door mijn al verwarde zwarte haar.
    Te ver gaan was geen optie, Blake, en zeker niet bij deze dame. Houdt je in of anders sta je straks echt op straat.
    Door deze gedachte zucht ik diep en doe mijn handen in mijn broekzakken. “Een drankje klinkt goed, maar alleen omdat jij betaalt,” voegt ze er met een scheef lachje aan toe en ik haal nonchalant mijn schouders op. “Goed, aangezien –” Ik slik gelijk in wat ik eigenlijk had willen zeggen: ‘aangezien ik toch fooi kan krijgen bij de dames straks.’ Om de een of andere reden denk ik dat ze dan al helemaal zou flippen.
    Ik schud mijn hoofd, doe de deur open en gebaar dat zij als eerste mag gaan met een charmante grijns op mijn gezicht. “Gaat u eerst, Madame.”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Matthew Adam Green
    Mary twijfelt even, maar stemt dan toch toe. Ik leid haar naar binnen en ga haar voor door de drukke menigte. Regelmatig kijk ik achterom om te zien of ze nog achter me aanloopt en ik haar niet ben kwijt geraakt. Dat zal Charlie waarschijnlijk niet zo leuk vinden. Uiteindelijk zijn we bij de bar en ik leun iets naar voren, zodat ze me kan verstaan.
    'Wat wil je drinken? Kies maar, ik betaal!'


    Maxime Walker
    'Een echte Captain moet toch eerst diep zinken?' Ik grinnik, met die opmerking van net is hij anders al een aardig eind gezonken, maar dat zeg ik hem niet. Devon schudt zijn hoofd en haalt een hand door zijn warrige haar. Een prima tijd om hetzelfde te doen. Althans, een hand door mijn haar halen, het schudden laat ik achterwege, dan glijden mijn krullen eruit en dat moeten we niet hebben.
    'Goed, aangezien-' reageert hij op mijn woorden en ik kijk hem afwachtend aan, maar Devon maakt zijn zin anders af dan gepland. Ik haat het als mensen dat doen.
    'Aangezien ik toch fooi kan krijgen bij de dames straks,' maakt hij de rest van de zin af. Vervolgens houdt hij de deur open en gebaart dat ik eerst mag. Normaal gesproken zou ik hem dwingen om zijn eerste zin af te maken, maar ik ben in een goede bui en zie het deze keer door de vingers. In plaats daarvan wandel ik door de deur en werp een blik over mijn schouders, naar Devon.
    'O, wat bof ik toch vreselijk. Die dames moeten voor je betalen en ik kan je geheel gratis van je uiterlijk genieten en je zelfs gratis aanraken. Ik hou van mijn baan,' zeg ik uitdagend en wandel dan voor hem uit naar de bar.


    everything, in time

    Mary-Lynn Alvida

    'Wat wil je drinken? Kies maar, ik betaal!' Vraagt Matthew terwijl hij naar me toe leunt. Hij is zo dichtbij dat ik zijn aftershave of parfum kan ruiken die echt heel erg lekker is. Ik moet me even concentreren voor ik antwoord. 'Een cola-light.' Glimlach ik en leun een beetje op de bar. Waarom wilde ik ookal weer zo graag hier werken? hoe zou ik me ooit kunnen concentreren met allemaal mooie mannen om me heen? Ik wiebel op mijn hakken en probeer zo rustig en zelfverzekerd mogelijk over te komen.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 21:55 ]

    (Oh. Eigenlijk had Devon dat niet gezegd, dat dacht hij haha. Ach ja, ik schrijf wel een reactie.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    (Mijn topics^^ Al staat Saphire er nog niet bij.....)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Devon Blake Garcia, stripper.
    Ze wandelt door de deur en werpt een blik over haar schouders, naar mij toe. “O, wat bof ik toch vreselijk.” Vermakelijk trek ik een wenkbrauw op en kijk richting Maxime terwijl ik de deur dichtdoe en naar haar toe loop.
    “Die dames moeten voor je betalen en ik kan je geheel gratis van je uiterlijk genieten en je zelfs aanraken. Ik hou van mijn baan,” zegt ze uitdagend en wandelt voor me uit naar de bar, waardoor ik even met een aangenaam, verraste blik op mijn gezicht blijf staan.
    Snel loop ik richting haar, haal haar in en stop net voordat we de bar bereiken. Hopelijk zou geen enkel meisje ons storen, want ik wilde nog een spelletje met Maxime spelen voordat iemand me ook maar in de gaten had.
    “Dat kan, maar de enige die het tot nu toe doet, ben ik bij jou en voor zover ik weet heb jij mij nog niet aangeraakt,” Grijns ik met een zacht fluisterende, maar verleidelijke stem. Hard genoeg voor haar om te horen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [ oh sorry, verkeerd gelezen! Ik kan het ook aanpassen als je wilt?(:

    Is er een barvrouw vrij voor Mary en Matthew?:3]


    everything, in time

    [Ik ben een film aan het kijken. Reageer morgen weer.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    (Nee hoor hoeft niet, ik heb nu al gepost haha.
    En eh, je kunt altijd nog Ruby lastig vallen? Die staat wel bij Chad en Casey maar ze is toch druk met van alles, dus je kunt haar wel roepen.
    Ik moet alleen wel zo rond kwart voor elf even weg, dus dan ben ik er rond kwart over weer.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    ( Ik had eigenlijk Aiden bij chad en de rest gevoegd maar ik zal nu toch even niet reageren sorry. )


    The duty of youth, is to challenge corruption.