• Soof -Iluvia- en ik zijn beide naar Magic Mike geweest. Hmm, heerlijk. Het leek ons dan ook een leuk idee voor een RPG.



    Sinds de Xquisite Strip Club naar Miama verhuisd is, is het ontzettend gegroeid tot een grote, bekende en uiterst populaire Strip Club.
    Helaas wordt iedereen ouder, zo ook de vaste strippers van de club. Tijd voor vervanging.
    Dallas, de voormalige clubeigenaar, gaat met pensioen en er is maar één optie voor zijn vervanging: Mike Lane, beter bekend als Magic Mike.
    Met Mike Lane als clubeigenaar, een hoop nieuwe strippers, nieuwe mensen backstage én natuurlijk nieuwe acts, bloeit de Xquisite Strip Club weer helemaal op. Check it oud, ladies.


    Beschikbare rollen:
    Strippers, allemaal mannelijk:
    - Charles Matthew Alvida (Charming Charlie) | Iluvia
    - Matthew Adam Green (Amazing Adam) | Broadfields
    - Devon Blake Garcia (Captain Blake) | Frey
    - Daniël Emilio MacGreggor (Dangerous Daniël) | WillNotLearn
    - Andrew Cole (Dr. Drew) | quin98
    - Chad Demitri Austin Nidions (Casanova) | Risus
    - Aiden Sylvester Michael Nidions (Mysterious Aiden) | Sirens
    -

    Crew, zeven meisjes, drie jongens:
    - Mary-Lyn Alvida | Iluvia
    - Maxime Emma Nicole Walker (Manusje van alles) | Broadfields
    - Ruby Anastasia Tate (Bar) | Frey/Cocon
    - Erza Scarlet (serveerster) | Vasilios
    - Casey Florence Bennett (Muziek) | Lahey
    - Sky Fields (bar) | Jaimyhoi
    - Felicia Kiara Mancini (bar) | Depay
    - Jongen gereserveerd voor WillNotLearn
    -
    -

    (Vaste) klanten, onbeperkt:
    - Rosali Caeli Romérez | Sirens
    -
    ...


    Regels. LEZEN!
    > RPG Ervaring zou fijn zijn, maar is niet verplicht.
    > Geen kleine post. Minimaal 4 regels, doe je dat niet, kun je echt een waarschuwing verwachten. Wees niet bang, we zullen je niet zomaar uit de RPG gooien.
    > Sluit anderen niet buiten!
    > Alleen Soof - Iluvia - of ik maken nieuwe topics,voor vragen kun je ook bij haar en mij terecht.
    > Een hele lange tijd niet gepost, is eruit. Je personage zal te komen overlijden. Dit is natuurlijk niet het geval als jij je afwezigheid van te voren hebt aangegeven.
    > 16+ is toegestaan, tot in de verste en vieste hoekjes, betreffen deze dingen ook andere personages, dan moet je eerst overleggen met die persoon.
    > Geen perfecte personages!
    > Geen ruzie maken!
    > Speel niet voor andere personages.
    > Je personage mag familie zijn van een ander personage, maar overleg dit eerst met de speler van het andere personage.
    > Je mag maximaal twee personages hebben, het liefst wel van allebei de geslachten één, of in ieder geval niet twee strippers/twee crewleden etc.
    > Meedoen kan altijd! Aanmelden doe je natuurlijk in het rollentopic.


    Most important thing: have fun. A lot of fun!

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 19:15 ]


    everything, in time

    Chad Demitri Austin Nidions.

    "Jongens, jullie waren weer ge-wel-dig" Lacht Maxime, wanneer ze de kleedkamer binnenkomt en steekt haar armen uit voor een knuffel.
    De zoveelste show was weer voorbij en zoals altijd komt Maxime dan de kleedkamer binnen om ons nog eens mee te delen dat onze show 'geweldig', 'fantastisch' of 'waanzinnig' was. We horen het niet alleen van Maxime. Ook van de mensen in de zaal, als je het waagt om er te komen. De meeste hangen meteen aan je lip, iets wat soms heel fijn kan zijn, maar het irriteert je op een gegeven moment wel.
    Devon grijnst en steekt zijn armen uit richting Maxime om haar vervolgens in een knuffel te trekken.“I know, right? Care to sail on the boat with Captain Blake?”
    "Wanneer zijn we dat niet, Maxime?" Ik lach even, terwijl ik mijn licht blauwe shirt over mijn hoofd trek en naar haar toeloop om haar, nadat Devon haar heeft losgelaten, een knuffel te geven. "Ik waag me tussen de menigte en ga een drankje halen, nog iemand?" Vraag ik en kijk ze allemaal even aan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Andrew
    De zoveelste show is afgelopen en zoals altijd komt Maxime even de kleedkamer binnen.Ze verteld ons dat de show weer geweldig was en steekt haar armen uit voor een knuffel. Devon en Chad geven der een knuffel en ik trek gauw mijn shirt over mijn hoofd. Ik sta op en geef der een knuffel. 'Ik ga mee'zeg ik tegen Chad en laat Maxime los.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 19:00 ]

    > Mijn topics.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Maxime Walker
    De eerste die op me afloopt is, hoe kan het ook anders, Devon. Hoewel ik de jongens normaal gesproken nooit bij hun artiestennaam noem, heb ik bij Devon wel altijd de neiging om hem Captain te noemen.
    Ik kan wel om hem en zijn moves lachen. Het is een leuk spelletje zo over en weer.
    Hij trekt me tegen zich aan. Dat de mannen geen shirt aan hebben, ben ik inmiddels al gewend, desondanks laat het me niet altijd even koud. Ze hebben ook allemaal zo'n heerlijk lijf, daar moet je iets bij voelen. Al helemaal nu mijn armen geklemd zaten tussen mijn lichaam en Devons borstkas. Hij kijkt me aan vanonder zijn piraten hoed en ik kijk recht in zijn ogen terug. 'I know right? Care to sail on a boat with Captain Blake?' zegt hij terwijl hij met zijn wenkbrauwen wiebelt. Ik grijns breed.
    'Denk eraan, ik ben degene die ervoor zorgt dat jij je loon krijgt. Ik kan je boot zo laten zinken, Captain,' zeg ik met een brede grijns en tik, zodra hij me losgelaten heeft, even tegen de rand van zijn hoed.
    Dan draai ik me om zodat ik Chad en Andrew ook een knuffel kan geven. Jezus, ik voel me maar klein tussen al die grote mannen.
    'Wanneer zijn we dat niet?' lacht Chad en ik knik. 'Daar zit wat in, jullie zijn altijd geweldig. Maar als ik dat zeg, gaan jullie allemaal naast jullie schoenen lopen,' vervolg ik grinnikend.


    everything, in time

    Sky Fields
    De show is afgelopen en er klinkt een ander soort afspeellijst. Zoals gewoonlijk wordt er weer voor goede muziek gezorgd. Ik blijf met een glimlach alle drankjes mixen en klaarzetten. Bier tappen. En vooral blijven glimlachen. Want zo haal je geld binnen. En dat is het belangrijkste. Die glimlach op mijn gezicht ben ik wel zo ongeveer gewend, en ik krijg hem na afloop er altijd moeilijk vanaf aangezien mijn gezichtspieren dan helemaal in die stand stijf zijn geworden. Ik vraag me af of er vanavond nog jongens zich de zaal in zullen begeven. Als dat gebeurt zal het wel drukker worden. Voor hen tenminste, iedereen wil ze dan aanraken. En aan de bar wordt het dan iets rustiger, niet veel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Naar wie kan ik toe met Casey?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    { naar erza)


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    [Mijn topic wat heb ik gemist?]

    Devon Blake Garcia, stripper.
    Ze grijnst breed op mijn woorden en ik vroeg me af wat haar woorden nu weer voor me in petto hadden, aangezien ze altijd wel iets klaar had staan voor me. Blijkbaar wist ze duidelijk dat ik als eerste naar haar toe zou lopen, maar hoe kan het dan ook? Ik kon me gewoonweg niet inhouden wanneer zij binnenkomt, ze is ook zo schattig en klein.
    Nou ja, ik weet zeker dat als ik deze woorden hardop uitspreek, ik gelijk kan fluiten naar het baantje. Dan sta ik op straat, maar dan kan zij me gezelschap houden, omdat ze het eigenlijk heel zielig voor me vindt… En dan… - Nee, god, waarom denk ik hieraan? Een beetje respect voor de dames, Blake, vervloek ik mezelf en kijk haar dan weer rustig, kalm aan.
    “Denk eraan, ik ben degene die ervoor zorgt dat jij je loon krijgt. Ik kan je boot zo laten zinken, Captain,” zegt ze met een brede grijns en tikt, zodra ik haar losgelaten heb, even tegen de rand van mijn hoed. Ik glimlach enkel mysterieus zo’n lachje als ‘we shall see’ en vervolgens draait zij zich al om, om Chad en Andrew ook een knuffel te geven.
    “Wanneer zijn we dat niet?” lacht Chad en Maxime knikt. “Daar zit wat in, jullie zijn altijd geweldig. Maar als ik dat zeg, gaan jullie allemaal naast jullie schoenen lopen,” zegt ze grinnikend en ik grijns enkel voordat ik weer op haar af kom lopen, mijn armen vanachter om haar heen sla en mijn mond vlakbij haar oor houd. “Ego heb ik toch al, dus kom maar op met die complimentjes,” Grinnik ik, waarna ik vervolg, “En trouwens, maakt dat het allemaal niet wat spannender? Dat betekend dat jij de Queen van de zee bent en dus mijn vriendin,” Grijns ik zachtjes, doelend op wat ze eerder zei over het schip laten zinken.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    (Cheryl, naar Ruby kan je ook.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Chad Demitri Austin Nidions.

    "Daar zit wat in, jullie zijn altijd geweldig. Maar als ik dat zeg, gaan jullie allemaal naast jullie schoenen lopen," Grinnikt ze. Ik maak een 'puh' geluidje en kijk haar met een scheve grijns aan. "Dat zullen we nog wel zien" Ik lach even en richt me dan tot Andrew, aangezien hij voorstelde om mee te gaan en Devon een gesprek begint met Maxime, waar ik niet echt tussen hoef te komen. "Top," Ik kan het niet laten om hem een stomp tegen zijn arm te geven. "Laten we maar gaan dan. We'll be right back" Ik werp nog een laatste blik op de jongens en Maxime, voordat ik de kleedkamer uitloop.
    Zo te zien heeft niemand ons nog opgemerkt en dat is maar goed ook. Ik ga even met mijn hand door mijn haar, terwijl ik mijn ogen door de zaal laat glijden.
    "Ik heb wel een biertje verdient. Niet waar, Ruby?" Ik kijk haar even aan en neem plaats op de barkruk naast Casey, nadat ik mezelf door de menigte heb gesleurd. "Ow, ja, bijna vergeten te zeggen. Casey, wat was je muziek weer geweldig. Ook een drankje?" Ik kijk haar met een vragende blik aan en wacht geduldig op antwoord.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 19:41 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Maxime Walker
    Plotseling schieten er vanachter twee armen om mijn middel en hoor ik een stem, vlakbij mijn oor.
    'Ego heb ik toch al, dus kom maar op met die complimentjes.' Devon weer. Zijn gepraat en gegrinnik in mijn oor bezorgt me kippenvel en ik wens vurig dat hij dat niet doorheeft. Hij zou er alleen maar verkeerde ideeën van krijgen.
    'En trouwens,' vervolgt hij. 'Maakt dat het allemaal niet wat spannender? Dat betekend dat jij de Queen van de zee bent en dus mijn vriendin.' Ik schiet kort in de lach om deze woorden, sla mijn armen over de zijne heen en draai mijn hoofd zodat ik hem weer aan kan kijken.
    'Ah, wat ben je toch weer heerlijk charmant. Maar je vergeet een ding, liefje,' zeg ik met nadruk op dat laatste woord. 'Een echte Captain zinkt altijd met zijn schip naar de bodem van de zee. Totdat het niet meer lager kan zakken.'


    [ Niet veel, Soof. De show is net afgelopen. Een aantal strippers gaan naar boven en Maxime staat beneden, vast in de armen van Devon! ]

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 19:55 ]


    everything, in time

    Casey Florence Bennett
    'Ik heb wel een biertje verdient. Niet waar, Ruby?' hoor ik iemand naast me zeggen. Waarschijnlijk Chad, maar het kan ook Aiden zijn. 'Ow, ja, bijna vergeten te zeggen. Casey, wat was je muziek weer geweldig. Ook een drankje?' Ik kijk op en zie dat het inderdaad Chad is, die met een vragende blik aankijkt.
    'Eigenlijk zou ik niet moeten drinken op het werk,' begin ik grijnzend. 'Maar doe maar een baco, van bier ben ik niet echt een fan,' vervolg ik. 'En Casanova, heb je weer wat vrouwen geld afhandig gemaakt?' grinnik ik dan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Charles Matthew Alvida. Aka Charming Charlie

    De show is afgelopen en ik kleed me zo snel mogelijk om. Vandaag zou ik Mary aan de andere voorstellen aangezien onze styliste opgestapt was en zij een baan nodig had. Ik baan me een weg door de menigte opzoek naar Mary.

    Andrew
    'Top,'zegt Chad en geeft me een stomp tegen mijn arm. 'Laten we maar gaan dan. We'll be right back'Zegt hij en ik loop rustig achter hem aan de zaal in. Gelukkig merken ze ons niet op en kunnen we zo door lopen naar de bar. Chad gaat naast Casey zitten en ik ga aan de andere kant zitten. 'Geef mij ook maar een biertje'zeg ik tegen Ruby en kijk daarna even de zaal door. Er waren nog best veel die even waren blijven hangen. Ik kijk weer naar Ruby en wacht op mijn biertje.