• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 7:25 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    'Mmm, vampier Ian klinkt wel goed,' grinnik ik plagerig en druk nog een kusje op haar lippen. 'Dat doe ik morgen oké? Nu blijf ik hier ook even liggen. Ik heb echt geen kracht om op mijn benen te staan.' Ik glimlach even zwakjes en kijk haar dan aan. 'Ik ga dit bed dus echt niet missen. Als we hieruit zijn mis ik niks, het enige wat ik overlaat is woedde, verminkte rug en een super leuk vriendinnetje.' Ik grinnik. 'Ik ben er nog niet over uit of dat laatste een pluspunt of een minpunt is,' zeg ik plagerig.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Xanthe wil je even reageen met Harry bij andere topic?? :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Naomi Micheal
    Ik kijk hem verdrietig aan en doe dan net of ik moet huilen. 'Hoe kun je dat zeggen, je betekent zoveel voor me.' zeg ik dan "snikkend" en sla mijn handen voor mijn ogen en blijf doorgaan, maar eienlijk heb ik moete mijn lach in te houden.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ben even weg tandenpoetsen, enz, tot zo. :) Ben 5min weg..]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    IIlumination schreef:
    Luke Moore
    "Yeah, ik ben Luke Moore. Heb jij ook zin om die vier te slaan? Ik best wel," en dan maar ontsnappen zodra je kan,dacht ik bij mezelf. De jongen voor me keek me aan
    " die bewakers zijn niet leuk," zeurde ik. "Nu ik erover nadenk hoe heet jij eigenlijk."


    Sam Jason Night
    'Sam Jason Night,' stel ik mezelf voor. Hij heet dus Luke. Ik zal het proberen te onthouden. 'Ik ben zojuist half dood gegaan, dus ik houd me rustig,' zeg ik dan. Ademhalen doet nog steeds pijn. De zweepslagen doen nog steeds pijn. En af en toe tril ik nog dor de stroom die ze vanochtend als marteling hebben gebruikt. Ik kijk Luke aan. 'In je eentje kan je niets beginnen tegen ze,' zeg ik dan. 'En zelfs met meerdere is het amper mogelijk.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    Ik lach. Ik wist dat het nep was, maar toch vond ik het niet leuk om haar zo te zien. Nogal raar, maar ja, dat was ik. Ik sla mijn armen om haar heen en trek haar dicht tegen me aan. 'het is een pluspunt,' fluister ik in haar oor en glimlach even. Ik sluit mijn ogen en open ze weer om haar een kus te geven.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal
    'Ik kan volgensmij echt niet acteren is het niet.' zeg ik dan lachend. 'Dankje, jij bent ook mijn pluspunt.' zeg ik dan glimlachend en druk nu ook mijn lippen op de zijne.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Sam Jason Night
    'Sam Jason Night,' stel ik mezelf voor. Hij heet dus Luke. Ik zal het proberen te onthouden. 'Ik ben zojuist half dood gegaan, dus ik houd me rustig,' zeg ik dan. Ademhalen doet nog steeds pijn. De zweepslagen doen ng steeds pijn. En af en toe tril ik nog dor de stroom die ze vanochtend als marteling hebben gebruikt. Ik kijk Luke aan. 'In je eentje kan je niets beginnen tegen ze,' zeg ik dan. 'En zelfs met meerdere is het amper mogelijk.'

    Luke Moore.

    "yeah right, ook dat nog als jullie ooit besluiten te rebelleren im always in. Hebben ze jou ook verdoofd en vastgebonden?" praatte ik ronduit. Ik had mijn snapback afgenomen. Hij heette Tom Junior.
    "Waarom ben ik hier eigenlijk?" vroeg ik


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Sam Jason Night
    'Ik zal het onthouden,' zeg ik tegen hem. 'en als je het niet er vindt ga ik er even bi zitten.' ik loop met een beetje moeite naar mijn bed. 'Je wordt in de meeste gevallen vast gebonden aan een tafel. En verdoofd in principe niet. Je wordt alleen verdoofd als ze de situatie niet aankunnen en er teveel leerlingen zijn die ze tegenwerken.' ik kijk even naar Luke maar kijk fan dr zaal door. 'Een vraagje, kan je heel goed dansen?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Luke moore

    way dacht je dan. I'm Bfab." zei ik. "maar ik bedoelde tijdens de onvoering. Ik was geblindoekt, verdoofd en vastgebonden. Maar dat komt misschien door mijn agressie."


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ian Silvas

    Ik lach. 'Nou je bent niet zo heel slecht, misschien ken ik je gewoon te goed,' grinnik ik en kijk haar lachend aan. 'Nee maar ik had je wel door ja.' Ik grijns en geef haar een kus. Ik kijk haar aan en strijk een plukje haar achter haar oor. Ik glimlach en blijf haar aankijken.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [NVM]

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 22:37 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Born from à boombox:) ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Wst ooit is bfab? XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [JE BENT ENG DEMI XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.