• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 7:25 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Naomi Micheal
    Ik glimlach. 'Dankje.' zeg ik dan en bloos licht, geen idee waarom, het kwam gewoon. 'Ik zou je nu willen zoenen, maar dat gaat moeilijk.' grinnik ik dan. 'Wat kunnen we hier doen, behalve liggen?' vraag ik dan en zucht.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Waarom verbaast ze je? :3

    Kijk eens bij haar karakter :Y)

    Dan verbaast het je niet meer]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ghehe ja me too ^^ Ik dacht, ik stop er eens een flashback in XD]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Luke Moore

    Twee seconden later leek die kaart ontoepasselijk. Ik werd onder bedwang gehouden door twee gespierde mannen. Allessinds gespierder dan mij, en dat wou al wat zeggen. Ze waren met zijn vieren, mischien omdat ik nogal tekeer was gegaan tijdens de ontvoering. Ze gooiden me binnen in een zaal vol jongens en meisjes. De ogen nu allemaal op mijn gericht.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Damnit, Les is niet in de zaal om Luke te verwelkomen :\

    Nu Luke in dansrule zit is hij niet meer zo lucky]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    Ik glimlach en kijk haar aan. Ik kijk even naar Naomi. 'Je kan me ook zoenen,' grijns ik. Ik ga boven haar hangen en druk mijn lippen voorzichtig en zachtjes op de hare. Ik sluit mijn ogen en laat mijn lippen voor de hare hangen, maar zonder ze aan te raken. Ik blijf even adem en open dan langzaam mijn ogen. 'Naomi...' Ik kijk haar aan in haar mooie ogen. 'Laat me nooit meer alleen.' Ik voel een steek in mijn buik en val om. Het doet pijn, maar toch schiet ik in de lach. Enkel door Naomi. Zij alleen al doet me een stuk beter voelen. Ik draai me weer op mijn rug en kijk glimlachend naar het plafond.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Nou, ik bedoel meer dat ze nu wel eerlijk is :Y) Maar die foto past echt supergoed bij hoe ik me haar voorgesteld had..]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ik weet zelf niet eens meer hoe ze eruit ziet terwijl ik her vanochhtend gekeken heb. Even nog wen keer kijken :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    'Je doet je pijn en lacht er zelfs om.' zeg ik dan grijnzend en draai mijn hoofd naar hem toe. 'Ik kan niks doen behalve liggen, daar doet het teveel pijn voor.' zeg ik dan met een pruillipje. 'Ik wil nog een kusje.' zeg ik dan weer met het pruillipje en lach dan even. 'En ik laat je nooit meer alleen.' fluister ik dan in zijn oor en glimlach weer.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Oja :Y)

    Ik vind haar een apart maar wel mooi hoofd hebben c:

    En zo is ze inderdaad zoals ik me voorstel :') en jij dus ook]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    IIlumination schreef:
    Luke Moore

    Twee seconden later leek die kaart ontoepasselijk. Ik werd onder bedwang gehouden door twee gespierde mannen. Allessinds gespierder dan mij, en dat wou al wat zeggen. Ze waren met zijn vieren, mischien omdat ik nogal tekeer was gegaan tijdens de ontvoering. Ze gooiden me binnen in een zaal vol jongens en meisjes. De ogen nu allemaal op mijn gericht.


    Misschien kan hij met Sam praten die half dood aan het gaan is of hij moet stiekem door de gangen gaan dwalen en dan kan hij bij Naomi en Ian uitkomen, als hij niet gepakt wordt.... :Y)


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Sam ademt nog steeds niet :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    'Mmm. Ga ik je nog een kusje geven?' Ik grinnik en ga weer boven haar hangen. 'Tja, kleintje dan.' Ik geef haar een kusje op haar neus en lach. Dan druk ik mijn lippen op de hare en sluit mijn ogen. Ik laat mijn tong de hare vinden en ze een vurig spel spelen. Mijn hard begint te bonzen en ik voel me warm worden.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [En dan gaat hij hem reanimeren zodat hij kan ademen!]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Naomia schreef:
    (...)

    Misschien kan hij met Sam praten die half dood aan het gaan is of hij moet stiekem door de gangen gaan dwalen en dan kan hij bij Naomi en Ian uitkomen, als hij niet gepakt wordt.... :Y)
    [Daar was hij net, en hij is net in de zaal binnengesmeten. Hij is nogal , geweldadig, daarom waren ze met vier]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque