• Stomme muziek school. Wil ik als tweede instrument saxofoon gaan spelen. Krijgen we telefoon. Hele dag verpest.
    De eerste jaars krijgen sowieso voorrang. Dat begrijp ik nog, maar moet je minstens 85 op je eerste instrument hebben en moet de directeur het ook nog eens goedkeuren.
    Pssh, die man heeft me zien spelen op mijn examen, heeft me mee punten gegeven. En dan volgens mijn leerkracht nog te weinig. Het is best wel dikke nekkerig om te zeggen, ik had 86. En mijn leerkracht zei dat ik zeker 90 had verdient, maar dat ik het niet had gekregen omdat er een meisje was dat een heel snel stuk speelde, zonder er enig gevoel in te leggen, maar gewoon omdat het zo snel was. Terwijl ik een snel, een traag én een opgelegd had. En ik alles met gevoel en zo snel ik kon had gespeeld.
    Pfft, nu maar hopen dat er niet te veel nieuwelingen zijn die saxofoon willen spelen :')


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ahw. Wat stom!

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 21:24 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Aawh, echt kut voor je.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 22:18 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Aaaah, klote zeg. :-(


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Best wel dom. Vooral omdat je 86 hebt gehaald.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dat is raar. Bij ons op de muziekschool kan je gewoon instrumenten leren, zolang je maar betaalt.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 21:59 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Sting schreef:
    Dat is raar. Bij ons op de muziekschool kan je gewoon instrumenten leren, zolang je maar betaalt.


    Bij ons ook, alleen als er teveel vraag is dan zetten ze er een 'stop' op.

    Ontopic: Ik vind het echt balen voor je.


    Let us die young or let us live forever.