• Jep, vandaag komt Michelle Martin (waarschijnlijk) vrij.
    Voor de mensen die haar niet kennen; klik hier dan
    Alleszins; normaal gezien moest ze 30 jaar in de cel door alles wat ze gedaan heeft. Maar nadat ze enkele keren heeft gevraagd om vrij te komen, komt ze dus na 16/17 jaar cel gewoon vrij.
    Ze gaat dan wel naar een klooster ergens in Malonne, maar ik vind het gewoon belachelijk. Al zat ze in één of andere bunker, ik kan er echt niet bij dat ze zo iemand nog vrijlaten.
    België is een apenland.
    Ik hoop serieus dat ze haar één van de komende dagen/weken ergens dood aan de rand van de baan vinden.
    Wat denken jullie hiervan?

    Zou me niks verbazen als iemand een keer een kogel door haar hoofd gaat (proberen te) jagen. Mensen zijn om minder vermoord.


    No growth of the heart is ever a waste

    Occhi schreef:
    Ik vind het schandalig dat ze vrij komt, ze wist gewoon wat Dutroux deed en heeft gewoon twee meisjes aan hun lot over gelaten waardoor ze uiteindelijk stierven. En die nonnen begrijp ik helemaal niet, iedereen maakt fouten dat begrijp ik maar zo iemand onderdak verlenen is met recht van de zotte.


    -

    Ivan schreef:
    Zou me niks verbazen als iemand een keer een kogel door haar hoofd gaat (proberen te) jagen. Mensen zijn om minder vermoord.

    Dat dacht ik ook al, eerlijk gezegd. Ze is zo gehaat dat het mij echt niet zou verbazen.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Het is niet alleen België. Anders Breivik heeft ook maar 21 jaar voor wat hij gedaan heeft. Het is gewoon de wereld

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 16:44 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Kindermoordernaars horen niet vrij rond te lopen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Negligible schreef:
    Het is niet alleen België. Anders Breivik heeft ook maar 21 jaar voor wat hij gedaan heeft. Het is gewoon de wereld

    Hij krijgt 21 jaar, maar daar kan steeds weer 5 jaar aangeplakt worden.

    Translucent schreef:
    (...)
    Hij krijgt 21 jaar, maar daar kan steeds weer 5 jaar aangeplakt worden.

    Dat kan, maar als hij zich goed gedraagt kan het ook niet. Zo'n mensen moeten gewoon levenslang krijgen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    Het is niet alleen België. Anders Breivik heeft ook maar 21 jaar voor wat hij gedaan heeft. Het is gewoon de wereld

    21 jaar is levenslang in Noorwegen.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 16:50 ]


    Ex astris, sciencia

    Negligible schreef:
    (...)
    Dat kan, maar als hij zich goed gedraagt kan het ook niet. Zo'n mensen moeten gewoon levenslang krijgen

    21 jaar is 'levenslang' in Noorwegen. Ze hebben daar volgens mij geen echt levenslang...


    Deep inside, I've never felt alive

    Negligible schreef:
    (...)
    Dat kan, maar als hij zich goed gedraagt kan het ook niet. Zo'n mensen moeten gewoon levenslang krijgen

    21 jaar is de hoogste straf in Noorwegen. Inderdaad, na 10 jaar kan hij misschien vrijkomen maar ik denk dat ze in Noorwegen niet zo dom zijn om hem ooit nog vrij te laten.

    Ik weet niet hoe dat klooster der uitziet, maar als de gevangenissen lijken op die in Nederland en het klooster een echt sober is dan vind ik het niet eens zo slechte ruil. Echt vrij komt ze niet he, eigenlijk zit ze nog steeds gevangen alleen dan ergens anders.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Utlapa schreef:
    (...)
    21 jaar is levenslang in Noorwegen.


    Ja, dat weet ik wel. Maar ik bedoel dan ook de letterlijke betekenis van het woord levenslang


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Floyd schreef:
    Ik weet niet hoe dat klooster der uitziet, maar als de gevangenissen lijken op die in Nederland en het klooster een echt sober is dan vind ik het niet eens zo slechte ruil. Echt vrij komt ze niet he, eigenlijk zit ze nog steeds gevangen alleen dan ergens anders.

    Het kan me niet schelen of ze nu in dat klooster zit of ergens in een burcht, zij heeft haar zin gekregen én ze is vrij. Dát vind ik er gewoon los over

    -niet persoonlijk naar jou bedoelt

    Negligible schreef:
    (...)

    Ja, dat weet ik wel. Maar ik bedoel dan ook de letterlijke betekenis van het woord levenslang


    Idd. Dat mag die man wel krijgen ja.


    26 - 02 - '16

    Utlapa schreef:
    Ik vind in ieder geval dat ze haar niet vrij mogen laten. Eigenlijk hoort ze ook gewoon niet meer vrij te komen. Niet dat ik haar dood wens, maar het is gewoon schandalig.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.