• Jep, vandaag komt Michelle Martin (waarschijnlijk) vrij.
    Voor de mensen die haar niet kennen; klik hier dan
    Alleszins; normaal gezien moest ze 30 jaar in de cel door alles wat ze gedaan heeft. Maar nadat ze enkele keren heeft gevraagd om vrij te komen, komt ze dus na 16/17 jaar cel gewoon vrij.
    Ze gaat dan wel naar een klooster ergens in Malonne, maar ik vind het gewoon belachelijk. Al zat ze in één of andere bunker, ik kan er echt niet bij dat ze zo iemand nog vrijlaten.
    België is een apenland.
    Ik hoop serieus dat ze haar één van de komende dagen/weken ergens dood aan de rand van de baan vinden.
    Wat denken jullie hiervan?

    En zeggen dat we dat mens gewoon zouden kunnen tegenkomen. Die mag gewoon vrij rondlopen. En nu, nu gaan ze de wet veranderen nu het te laat is. ._.


    België =.=


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik vind het echt vreselijk, vooral voor de ouders van de slachtoffers.
    Iedereen maakt zich druk over haar en wat ze gedaan heeft, maar het zijn vooral de ouders die eronder lijden. Zij heeft haar 'vrijheid' terug, maar die kinderen zijn voor altijd gevangen en komen nooit meer terug, dankzij haar.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rosings schreef:
    En zeggen dat we dat mens gewoon zouden kunnen tegenkomen. Die mag gewoon vrij rondlopen. En nu, nu gaan ze de wet veranderen nu het te laat is. ._.


    België =.=

    Ik verfoei België voor dit. Ik ben zelf een Belg, maar ik krijg meer en meer een bloedhekel aan dit kutland.
    En inderdaad: ze mag enkel niet in Luik en Limburg komen, voor de rest mag ze overal in België rondlopen.

    Tja. Wat kan ik daarop zeggen?
    Typisch België. Dit is gewoon te erg voor woorden. Het gaat meer achteruit met dat land, bah.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik vind het echt... ugh... *geen woorden voor*
    Ze zou moeten blijven verder rotten in de cel. Vrijkomen, in een klooster, ik weet niet hoe ze eigenlijk heeft klaargespeeld - de wet aan haar zijde krijgen. Het is gewoon fout. Fout. Fout.
    Dan weigert ze nog bekentenis af te leggen, vragen te beantwoorden -.-


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Occhi schreef:
    Ik vind het schandalig dat ze vrij komt, ze wist gewoon wat Dutroux deed en heeft gewoon twee meisjes aan hun lot over gelaten waardoor ze uiteindelijk stierven. En die nonnen begrijp ik helemaal niet, iedereen maakt fouten dat begrijp ik maar zo iemand onderdak verlenen is met recht van de zotte.


    Ik denk wel meer dan twee. Je bent trouwens ook niet goed dat je al zoiets toelaat van je man. Als ik het me goed herinner heeft ze zelfs nooit die meisjes eten of drinken gegeven terwijl ze donderdsgoed wist dat ze er zaten. Voor mij hoeft ze ook de bak niet uit, kon ze zelf een beetje mee maken wat ze andere heeft aangedaan. (Ondanks dat zij wel eten en drinken krijgt)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Bohemian schreef:
    Stiekem hoop ik dat er iemand dat klooster binnendringt en haar eens goed martelt.

    Inderdaad, ze had levenslang moeten krijgen. Op de beelden dat ze tonen van haar proces, zit ze gewoon te grijnzen! Ze hadden haar moeten opsluiten en de sleutel weg moeten gooien!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sorry, deze man is mijn nieuwe idool :Y)

    Jurgen Verstrepen

    Translucent schreef:
    Sorry, deze man is mijn nieuwe idool :Y)

    Jurgen Verstrepen


    Nvm ^^

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 19:37 ]


    26 - 02 - '16

    Utlapa schreef:
    Ik vind in ieder geval dat ze haar niet vrij mogen laten. Eigenlijk hoort ze ook gewoon niet meer vrij te komen. Niet dat ik haar dood wens, maar het is gewoon schandalig.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Penelopy schreef:
    (...)

    Ik denk wel meer dan twee. Je bent trouwens ook niet goed dat je al zoiets toelaat van je man. Als ik het me goed herinner heeft ze zelfs nooit die meisjes eten of drinken gegeven terwijl ze donderdsgoed wist dat ze er zaten. Voor mij hoeft ze ook de bak niet uit, kon ze zelf een beetje mee maken wat ze andere heeft aangedaan. (Ondanks dat zij wel eten en drinken krijgt)

    ik haal uit de krant:
    haar jeugd, hoe ze Dutroux leerde kennen
    "Martin gaat blind mee in de waanzin van Dutroux. (...) stelen, nadien ontvoeringen, later verkrachtingen, in 1986 worden ze voor het eerst gearresteerd... In het gevang trouwen ze... Ze krijgen drie kinders. De zes kinderen worden ontvoerd door Dutroux. Martin gaat niet mee op rooftocht, maar ze weet het wel. Zij schildert de gruwelkooi in de kelder, wast de kleren van de meisjes en doet boodschappen voor hen. '95: Dutroux wordt opgepakt, Martin weigert Julie en Mélissa eten te geven - die sterven aan hongerdood D:"
    ect... En dan nog hoe ze opgepakt wordt, ontbonden huwelijk, assisen, vrijlating,...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Audacity schreef:
    Tja, ik vind het lastig te zeggen... Aan de ene kant denk ik niet dat iemand last van d'r zal hebben in dat klooster, aan de andere kant mag hetgene wat zij gedaan heeft niet zomaar vergeven worden. Ik denk dat ze beter in de gevangenis gehouden had moeten worden.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    ...

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 15:03 ]

    xMissMarije schreef:
    (...)


    Wat hier 1 de boven staat.

    Ik denk wel dat ze haar ooit iets aan gaan doen, tenminste dat wens ik haar toe.
    Wat ze deed was gewoon slecht, en in mijn ogen is 30 jaar nog steeds 30 jaar en geen 16.

    Ik zou er nog niet van verschieten als de bevolking zelf stappen zou ondernemen, je bent immers toch sneller vrij dan verwacht.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.