• Jep, vandaag komt Michelle Martin (waarschijnlijk) vrij.
    Voor de mensen die haar niet kennen; klik hier dan
    Alleszins; normaal gezien moest ze 30 jaar in de cel door alles wat ze gedaan heeft. Maar nadat ze enkele keren heeft gevraagd om vrij te komen, komt ze dus na 16/17 jaar cel gewoon vrij.
    Ze gaat dan wel naar een klooster ergens in Malonne, maar ik vind het gewoon belachelijk. Al zat ze in één of andere bunker, ik kan er echt niet bij dat ze zo iemand nog vrijlaten.
    België is een apenland.
    Ik hoop serieus dat ze haar één van de komende dagen/weken ergens dood aan de rand van de baan vinden.
    Wat denken jullie hiervan?

    God, dat is vreselijk! Echt afschuwelijk. Sinds wanneer krijgen mensen geen levenslang meer voor zulke dingen?!


    You are beautiful, you are love.

    Audacity schreef:
    Tja, ik vind het lastig te zeggen... Aan de ene kant denk ik niet dat iemand last van d'r zal hebben in dat klooster, aan de andere kant mag hetgene wat zij gedaan heeft niet zomaar vergeven worden. Ik denk dat ze beter in de gevangenis gehouden had moeten worden.


    Tell me about it, stud.

    Tjezus,ze was al een keertje opgepakt en in de gevangenis gegooid. Iedereen verdient een tweede kans,maar zij heeft dat ook vergooid. Wie weet ze nu gaat doen. -_-
    En België is geen apenland. Rotte appels vind je overal.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Cydonia schreef:
    God, dat is vreselijk! Echt afschuwelijk. Sinds wanneer krijgen mensen geen levenslang meer voor zulke dingen?!


    Inderdaad. Laat haar maar wegrotten in de cel. Achterlijk mens dat ze is.


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    (...)

    Inderdaad. Laat haar maar wegrotten in de cel. Achterlijk mens dat ze is.

    Ze zit niet meer in de cel. Sinds eergisteren avond (denk ik juist) is ze vrijgelaten en zit ze in een klooster, maar mevrouw mag wél in alle Belgische provincies komen (buiten Luik en Limburg) dus echt wegrotten in die cel zal ze niet doen. Eerder wegrotten onder de grond, nadat men haar ergens neergeknald vind in de goot. hoop ik

    Translucent schreef:
    (...)
    Ze zit niet meer in de cel. Sinds eergisteren avond (denk ik juist) is ze vrijgelaten en zit ze in een klooster, maar mevrouw mag wél in alle Belgische provincies komen (buiten Luik en Limburg) dus echt wegrotten in die cel zal ze niet doen. Eerder wegrotten onder de grond, nadat men haar ergens neergeknald vind in de goot. hoop ik


    Dat is iets wat ik ook hoop eigenlijk. Ze moeten haar ook geen tweede kans geven! Een oog voor een oog en een tand voor een tand. Dat staat zelfs in de bijbel geloof ik, lol.


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    (...)

    Dat is iets wat ik ook hoop eigenlijk. Ze moeten haar ook geen tweede kans geven! Een oog voor een oog en een tand voor een tand. Dat staat zelfs in de bijbel geloof ik, lol.


    Ze zit al aan der derde kans ._.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ze verdient het klooster niet gewoon martelen in de cel.


    "never let anyone dull your sparkle"

    Rosings schreef:
    (...)

    Ze zit al aan der derde kans ._.


    Ik vind dat elk meisje dat door haar schuld en negeren is doodgegaan een kans is. Ze heeft dus al ik weet niet hoeveel kansen gehad. Ik vind dat ze voor elk meisje een heel aantal jaar moet zitten.


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    (...)

    Ik vind dat elk meisje dat door haar schuld en negeren is doodgegaan een kans is. Ze heeft dus al ik weet niet hoeveel kansen gehad. Ik vind dat ze voor elk meisje een heel aantal jaar moet zitten.


    Ik vind dat ze haar in diezelfde kelder zouden mogen opsluiten en dat iemand dezelfde dingen met haar mag doen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Inderdaad. En geen eten geven. Gewoon negeren, laten verhongeren.


    26 - 02 - '16

    Utlapa schreef:
    Ik vind in ieder geval dat ze haar niet vrij mogen laten. Eigenlijk hoort ze ook gewoon niet meer vrij te komen. Niet dat ik haar dood wens, maar het is gewoon schandalig.


    Life is full of fake people

    ugh, ik las voor school, omdat ik het boek opnieuw wilde lezen het boek dus, en ik moest huilen bij elke bladzij, ik vond het zo vreselijK! terwijl toen ik het in de 1e las ik dat helemaal niet had...


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore