• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 18:52 ]


    El Diablo.

    Rachel
    Ik grinnik en bloos even"Ik heb het zelf geschreven ja, dankje maar jij kunt er ook wat van" ik glimlach "ik heb met Finn ook veel duetten gezongen, vooral bij de wedstrijden" glimlach ik.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 7:02 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Huh, Get it right is toch een zelfgeschreven nummer?]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [lolz zover ik weet niet....]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Haha, jawel Get it right is geschreven door Rachel. Lees maar. (: ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik moest lachen maar moest wel blozen om wat hij zei. 'Maak je maar geen zorgen er komt geen stripper' zeg ik geruststellend tegen Kurt en geef hem een kus op zijn wang. 'Mijn verloofde zal wel voor me strippen tijdens de huwelijksnacht' zeg ik zwoel in zijn oor en bijt zachtjes op zijn onderlip. Ik kijk hem ontdeugend aan en streelde nog steeds over zijn geslachtsdeel. 'Maar is goed, dan doen we dat toch een vrijgezellenfeest. Jij met de meiden en ik met de jongens. Zal vast leuk zijn' zeg ik glimlachend. Dan moest ik wel met Finn het bespreken en ik moest hem trouwens ook nog vragen om mijn beste man te zijn, hoe je het bij mij moest noemen. Ik kijk Kurt aan en zoen hem weer zachtjes. 'Emily zal vast prachtig zijn in haar jurkje' zeg ik lief en bij de gedachte. 'En jij zal beeldschoon in je pak zijn' knipoog ik naar hem, waardoor ik gelukkig lach. Ik was echt blij met Kurt en kon echt niet meer wachten op de bruiloft.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik knikte naar Finn en zag hem naar de badkamer lopen. Gelijk werd ik zenuwachtig en stond op om snel mijn kleding te pakken. Gelukkig hoefde ik niet te douchen, dat had ik in de ochtend gedaan. Ik wou gewoon niet dat tijdens het omkleden dat Finn mijn blauweplek zag. Snel kleede ik me om in mijn lievelings jurkje, wat ook Finn's lievelings jurkje was bij mij. Alles was schoon, dus ik stonk niet en deed parfum op en mijn haar netjes. Gelukkig was hij nog in badkamer en was de deur dicht. Dus had hij het niet gezien. Ik wist waar hij net op doelde, maar hij moest dat echt niet zien en ik voelde me hierdoor niet echt op me gemak en ergens was ik bang. Ik probeerde alles op een rijtje te zetten en het werd een leuke avond. Normaal doen, Bella! En ik zeg gewoon dat ik moe ben en er geen zin in heb. Ik glimlachte onzeker naar me spiegelbeeld en wacht tot Finn klaar was.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Ik bloosde nu heviger toen hij over dat strippen begon en zachtjes op mijn onderlip beet. Hij keek me ondeugend aan en streelde nog steeds over mijn geslachtsdeel. Ik voelde nog steeds kriebels in mijn onderbuik daardoor en lachte nerveus. 'We zullen zien.' zei ik mysterieus en trok plagend een wenkbrauw op. Daarna werd ik een beetje verlegen, hoewel ik bijna nooit verlegen werd, tenzij Blaine zoiets zei. 'Ik hoop het maar,' zei ik bescheiden. 'Gelukkig staat wit mij goed. Er zijn veel mensen die er bleker door worden maar gelukkig is dat bij mij niet zo.' zei ik wat opgeluchter. 'Maar goed, er is in ieder geval één ding wat sowieso gaat gebeuren,' zei ik lachend. 'Iedereen gaat er van versteld staan, hoe sexy jij bent in jouw pak.' zei ik zwoel tegen hem.

    Finn Hudson

    Ik draaide na een tijdje de waterkraan uit en droogde me af en trok mijn kleding weer aan. Snel kamde ik mijn haren een beetje in model en liep ik terug naar Bella en glimlachte ik verliefd naar haar. 'Je ziet er bloedmooi uit, net zoals altijd.' complimenteerde ik haar, mijn ogen gleden naar haar jurkje en ik begon weer te glimlachen. 'Vooral in dat jurkje.' zei ik gemeend waarna ik mijn armen om haar heen sloeg en haar tegen me aan drukte. Ik zoende haar hartstochtelijk op haar lippen en streelde vervolgens haar mooie haren. Ik hou zoveel van haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [ Fashionitaa > Paintball. XD]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Kurt, alles staat jou goed. Al heb je een vuilniszak om, ik zou je altijd prachtig vinden' zeg ik verliefd en zoen hem zachtjes. Nu begon ik te blozen toen hij dat zei en ik lachte nerveus. 'Dat moeten we nog wel eens zien' zeg ik bescheiden en kijk hem een beetje onzeker aan. Iedereen vond me knap en wou me. Maar ergens was ik ook onzeker, ik had sowieso geen ego, maar ik zag het niet waarom iedereen verliefd op mij werd. Ik had Kurt zoveel pijn gedaan en nog bleef hij bij me en gaan we later trouwen. Hij bleef gewoon en hield van me, ook al had ik zoveel dingen bij hem gedaan, waardoor hij pijn kreeg. Ik had echt spijt en wou hem geen pijn meer doen en lette goed op mijn doen en late bij hem. En ik probeerde niet meer iets op te kropen en gelijk tegen Kurt te vertellen. Ik kijk hem aan en glimlachte verliefd.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik bloosde om zijn compliment en hij sloeg zijn armen om me heen en zoende me. Ik zoende hem terug en voelde dat hij mijn haren streelde. 'Ik hou van je' zeg ik gemeend en verliefd. Ik kijk hem lief aan en streelde zijn wang. 'Zullen we gaan, ik heb eerlijk gezegd best honger' zeg ik lachend. Het was waar, ik had best honger, maar als we nog meer zouden zoenen en knuffelen. Wou hij meer, het was een jongen, dus die wouden altijd meer. Ik maakte me voorzichtig los en pakte snel mijn tasje en hield vervolgens zijn hand vast. 'Dus waar wil je eten?' zeg ik glimlachend en benieuwd.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Ik glimlachte en sloeg een beetje verlegen mijn ogen neer, ik merkte dat hij zich ook een beetje onzeker voelde, wat nergens voor nodig was. Hij was zo perfect in mijn ogen, zelfs zijn minpunten vond ik nog mooi. Ik liet mijn hoofd op zijn schouder rusten en keek voor me uit. We hadden samen al heel veel meegemaakt. Mooie dingen, maar ook vreselijke dingen die mijn zelfvertrouwen echt beschadigd hebben. Daarom schoot ik altijd snel in de stress als er iets met Blaine was. Maar het kwam niet alleen door de dingen die gebeurt waren, het zat ook al een beetje in me. Gewoon de angst om verlaten te worden door iemand die ik lief had. Ik zuchtte diep en keek Blaine aan. 'Jij bent echt perfect in mijn ogen, Blaine.' zei ik naar waarheid.

    Finn Hudson

    'Breadstix,' vertelde ik glimlachend aan haar. Ik trok haar voorzichtig mee naar mijn auto en liet haar instappen en ging zelf achter het stuur zitten. 'Daar hebben ze echt het lekkerste eten.' zei ik glimlachend tegen haar. Iedereen uit de Glee club kwam er ook altijd vaak om te eten, dus er zaten wel veel herinneringen aan vast. Ik startte de auto en reed naar Breadstix. Ik probeerde me op de weg te concentreren, maar ergens lukte dat niet echt. Bella deed zo anders dan normaal. Ze deed nogal vreemd, ze kapte alles zo snel af alsof ze ergens bang voor was? Volgens mij begon ik nu compleet gek te worden en zag ik nu echt dingen die er niet waren. Misschien zou het slim zijn om vanavond vroeg naar bed te gaan. Ik parkeerde mijn auto bij Breadstix en hielp Bella met uit stappen. 'We zijn er.' glimlachte ik lief naar haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik kijk hem aan en glimlachte zwak en streelde lief zijn wang. De dekens trek ik hoger op onze lichamen en trek hem dichter tegen me aan. 'Jij bent ook in mijn ogen perfect, Kurt. Je moet niet onzeker zijn, je bent fantastisch. Ik kan niet zonder je, je weet niet hoeveel je voor mij betekent. Ik hou zo veel van jou. Mijn hart klopt alleen maar voor jou' zeg ik verliefd en gemeend. Het was de waarheid. Ik was zo verliefd op deze jongen. 'Ik hou van je en ik blijf het zeggen en ik meen het elke keer' zeg ik naar de waarheid. Ik zoende hem harsttochtelijk op zijn lippen. Ik zou deze jongen nooit meer laten gaan, ik wou hem nooit meer kwijt. 'Je bent me alles, jij bent mijn leven Kurt' zeg ik gemeend en zoende hem weer.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik glimlachte en keek naar het restaurant. 'Ja, ik heb honger' zeg ik gemeend en lief en plaats mijn lippen op de zijne, waarnaar ik zijn hand vast pak en samen met hem naar het restaurant loop. Eenmaal binnen gingen we aan een tafel zitten en bestelde we wat te drinken. 'Dit is echt leuk' zeg ik glimlachend en keek even om me heen en kijk weer naar Finn. 'Ik ben benieuwd naar het eten' zeg ik vervolgens, aangezien hij zei dat het lekker was. Ik was benieuwd en zou het vast wel lekker vinden. Ik sloeg onder de tafel mijn benen over elkaar en pakte één van zijn hand en hield het vast. Ik zuchtte tevreden en glimlachte lief naar hem.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    'Blaine,' zei ik ontroerd na onze kus, ik sloeg mijn armen om zijn middel en nestelde me tegen zich aan zodat ik dicht tegen hem aan lag. Soms snapte ik echt niet waarom hij zo lief tegen me was, op één of andere manier wist hij altijd mijn gevoelige snaar te raken met zulke lieve woorden. Ik voelde me dan zo fijn en speciaal. En ergens zelfs zelfverzekerd, ik wilde Blaine echt nooit meer laten gaan. Hij is de liefde van mijn leven. Hij was mijn eerste vriendje en mijn laatste, hij was mijn verloofde en het was niet in woorden uit te drukken hoeveel ik om hem gaf. 'Ik had nooit durven te dromen dat ik ooit zo'n jongen zoals jou zou ontmoeten, Blaine.' zei ik naar waarheid. Nu ik Blaine had, wist ik pas wat echte liefde was. Natuurlijk was ik weleens eerder verliefd geweest, maar nog nooit heb ik zoveel van iemand gehouden als van Blaine.

    Finn Hudson

    Ik nam een slokje van mijn drinken en wreef met mijn duim over de rug van haar hand. 'Je vindt het vast heerlijk,' zei ik gemeend. Na een tijdje kwam de ober de menukaarten brengen. Ik bekeek de menu's en kreeg meteen meer honger, ik had eigenlijk wel zin in spaghetti bolognese. Die was zeker te weten goed hier, want die nam ik bijna altijd. 'Weet je al wat jij gaat nemen?' vroeg ik met een lieve glimlach aan haar. Wat is ze toch mooi.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Kurt' zei ik nu deze keer en kijk hem lief aan. 'Dat heb je verdient en ik zou met heem mijn hart jou proberen om je nog steeds gelukkig te maken en je speciaal te laten voelen. Dat verdien jij en jij bent zo apart en speciaal voor me. Ik hou van je' zeg ik gemeend en verliefd en zoen hem zachtjes. Hij was echt speciaal voor, mijn ware liefde, mijn leven. Ik zou hem nooit kwijt willen. Ik zei dit elke keer tegen mezelf en tegen hem, maar ik bleef het zeggen, omdat ik het meende. Elke keer als ik hem zag, klopt mijn hart sneller. Elke keer als hij kirde van geluk of enthausiasme, doet het mijn glimlachen van blijdschap. Hij was mijn ware en ik wou niemand meer alleen hem. Ik had me zo nog nooit gevoeld bij iemand anders, alleen bij Kurt en ik ben blij dat hij mijn verloofde was en strakjes mijn echtgenoot.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Ik denk dat ik de kipfilet met patat neem en sowieso is er salade erbij' zeg ik glimlachend aan hem en kijk hem lief aan. Ik nam ook een slokje van me drinken en bekeek hem lief. Hij was echt knap, zijn haren waren nu gekamd, maar ik vond het bij hem warrige haren veel leuker staan. Met mijn hand ging ik door zijn haren en maakte het weer warrig. 'Sorry, maar zo ben je veel knapper en sexier' zeg ik lachend en plagend. Ik boog ver naar voren en druk mijn lippen op de zijne en zoen hem zachtjes, waarnaar ik weer goed ging zitten en weer naar het menu keek.

    (Lieverd, ik ga slapen! Slaaplekker en tot morgen! Je mail beantwoord ik morgen! (: )


    One Who Travels A Higher Path.

    [ow hahah ik verander het ff ik daht dat het niet geschreven was]
    [owja vanaaf ben ik er wel maar tot kwarat over zeven want daarna ga ik met mijn vriendin naar de kermis. curros tetenxDdie staat op het fietspad waar ik elke dag langsmoet(yeah)

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 7:02 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    'Het is in ieder geval echt een mooi liedje en ik vind het knap dat je het zelf geschreven hebt.' zei ik naar waarheid. Zoiets bewonderde ik echt in mensen, helemaal omdat ik zelf gedichten schreef. 'En Finn had dat inderdaad verteld de laatste keer, hij en Kurt hebben me al veel dingen verteld over de Glee club. Glimlachte ik.

    Kurt Hummel

    Ik wist echt even helemaal niets meer uit te brengen, wat Blaine zei raakte me zoals altijd en gaf me het gevoel alsof ik de hele wereld aan kon. Jammer genoeg was dat gevoel nooit blijvend, maar voor nu voelde het zo fijn. Ik zuchtte ontroerd en keek hem aan met vochtige ogen. 'Ik hou zoveel van je, betekent alles voor me.' zei ik waarna ik glimlachte naar hem. Hij was echt zo lief voor mij en iedere keer ontroerde hij me en wist ik helemaal niets meer om terug te zeggen. Ik zoende hem hartstochtelijk en sloeg mijn armen om zijn hals heen. Ik voelde me zo ongelofelijk gelukkig op dit moment dat het gewoon niet in woorden uit te drukken was. Onze liefde was gewoon speciaal, niemand kon dat begrijpen. Blaine was de enige die me gelukkig kon maken in de liefde. Hij was echt alles voor mij en mocht er ooit iets met hem gebeuren, dan zou ik dat echt niet kunnen verdragen. Ik hou zielsveel van hem.

    Finn Hudson

    Ik schoot in de lach door Bella, omdat ze mijn haren warrig gemaakt had. 'In dat geval moet ik het dan maar nooit meer kammen.' lachte ik. Ik besteedde nooit veel tijd aan mijn haar om eerlijk te zijn. Ik kamde het gewoon een beetje en dat was het wel zo ongeveer. Ik glimlachte lief naar haar en aaide nog steeds met mijn duim over de rug van haar hand. Ik was zo blij dat het weer goed was tussen ons. Ik had haar echt gemist en dat was de grootste reden waarom ik zo uit mijn humeur was de laatste tijd. Maar gelukkig was alles nu weer goed.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik kijk hem lief aan en streelde zijn beide wangetjes. 'Niet huilen' zeg ik toen ik zijn waterige ogen zag en kijk hem glimlachend aan, waarnaar ik hem teder zoende. 'Ik kan niet wachten om met jou te trouwen, dan kan ik eindelijk zeggen dat je mijn lieve, prachtige echtgenoot bent' zeg ik verliefd en zoen hem weer, waarnaar ik op hem ging liggen. Ik streelde zachtjes zijn onderbuik en spreid zijn benen, waarnaar ik met mijn onderlichaam tegen de zijne aandruk. 'Ik kan je gewoon niet weerstaan en van je afblijven. Je bent toch zo lekker en geweldig' zeg ik zwoel in zijn oor om kippenvel te veroorzaken. Ik zoende hem nu hartstochtelijk op zijn lippen en genoot van zijn lichaam en warmte.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik lachte om Finn en knikte als bevestiging. Ik legde de menu weg en keek hem verliefd aan, waarnaar de ober weer langs kwam. We bestelden onze eten en hij knikte vriendelijk, waarnaar hij weer wegloopt. Ik kijk weer naar Finn en nu valt het me op dat hij moe was en walle had. 'Je moet dalijk vroeg naar bed, Finn. Ik zie aan je dat je moe bent' zeg ik bezorgd en streel zijn wang lief. 'Ik hou van je' zeg ik verliefd en kijk hem dromerig aan. Met hem wou ik oud worden en een gezin stichten. Natuurlijk wou ik met hem trouwen, ik had stiekem al wel plannen en Kurt was dan mijn eerste 'Bruidsmeisje/jongen' Hoe je het noemde, maakte niet uit. Kurt moest echt op mijn bruiloft zijn en natuurlijk mijn beste vriendin. 'Ik heb trouwens gehoord van Kurt, dat hij en Blaine gaan trouwen' zeg ik vrolijk en enthausiast.


    One Who Travels A Higher Path.