• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 18:52 ]


    El Diablo.

    [essen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    'Ah oké, dat is vervelend,' zuchtte ik. 'Even tussen ons, ik heb weleens een meisje laten schieten voor een vreselijke populaire cheerleader die het helemaal niet waard was om haar te laten gaan. Ik had zo'n spijt, maar dat meisje wilde me niet meer terug. Begrijpelijk natuurlijk. Maar ik snap hoe het voelt als een relatie ten einde loopt.' zei ik naar waarheid.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik kreunde toen hij zachtjes me bereed en ik kijk hem verlangend aan. Mijn ene hand ging naar zijn onderrug om hem ook steun te bieden en de andere hand gleed naar zijn geslachtsdeel en streelde ik zijn eikel zachtjes. Ik boog mijn benen iets, zodat het makkelijker werd voor Kurt om me te berijden. In mijn onderbuik kwam er vlagen van genot en ik kreunde zachtjes naar elke beweging van Kurt. Ik sloot genietend mijn ogen en genoot van hem.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik lachte om zijn woorden en kijk hem plagend aan. Ik at rustig verder en deed of er niets aan de hand was, terwijl ik met mijn voet steeds hoger ging. Ik schuifde dichter naar de tafel toe, zodat ik makkelijker met mijn voet dieper kon gaan langs zijn been. Ik gleed met mijn voet steeds dieper, richting zijn kruis om hem zo meer op te winden en kippenvel te veroorzaken. Ik kijk hem glimlachend aan. Bijna bij zijn kruis, laat ik mijn voet weggaan en sla mijn benen over elkaar en lachte zachtjes. En kijk hem vervolgens plagend aan en eet weer rustig verder.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik knik even "Er was een jongen waar ik dik twee jaar geleden een relatie meer kreeg, toen maakte ik het uit met Finn en ging voorh em. Hij vertelde wie mijn echte moeder was en daarna dumpte hij me. Het was zodat ze info van de wedstrijd kregen. En toen was ik met Finn maar op vakantie dook hij weer op en ik weet niet wat het is maar ik wordt naar hem toegetrokken. Ik liet iedereen vallen, zelfs mijn vrienden en vervolgens toen iedereen boos op me was maakte hij het uit. En Finn ontmoette Isabella en is daar gelukkig mee. Ik mis hem nog elke dag en wou dat ik niet zo snel gekozen had" ik staar even naar Emily


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Ik begon hem iets sneller te berijden en kreunde van genot omdat hij nu mijn eikel zachtjes streelde. Daardoor begon ik nog opgewondener te worden. Hij kon me gewoon snel opgewonden krijgen. Mijn hand die nog bij zijn heup lag liet ik iets naar beneden glijden naar zijn kont en kneep er zachtjes in terwijl ik dit tempo een beetje bleef aanhouden.

    Finn Hudson

    Ik voelde dat ik nog meer kippenvel kreeg, aangezien haar voet steeds hoger ging, ze gleed ook met haar voet richting mijn kruis waardoor er vage kriebels ontstonden in mijn onderbuik. Als ze bijna bij mijn kruis is, haalt ze haar voet snel weg. Ik moest er even van bij komen en at verder alsof er niks gebeurt was. Ik keek haar even nep-boos aan maar schudde daarna lachend mijn hoofd. Ik had nu al zin in vanavond gekregen.

    Logan Hudson

    Ik knikte begrijpend en keek haar meelevend aan. 'Ik snap hoe je je voelt, jouw verhaal lijkt heel erg veel op de mijne. Maar mensen maken gewoon fouten.' zuchtte ik. 'Niemand is perfect.' voegde ik er nog aan toe.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "ik alleen twee keer. En de manier waarop ik het uitmaakte was ook niet fijn voor Finn maar hij dook ineens op uit het niets en zei dat hij echt veranderd was enzo en ik was zo dom om het te geloven" ik zucht even en kijk hem aan "Maar je krijgt vast nog een kans bij dat meisje, ik bedoel wie zou jou kunnen weerstaan?" lachend knipoog ik naar hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [schatjes ik zeg alvast dit weekend ben ik niet veel online. vanaf ga ik om half 8 naar de kermis yes. morgen middag van 1 tot 4 scouting, feestje van half 8 tot 1. of half9 en zondag middag/avond feestje van mijn nichtje en in de avond miss. kermis]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    Ik voelde dat ik lichtelijk begon te blozen door wat ze zei en schudde snel mijn hoofd. 'Nee, maar dat hoeft ook niet meer. Ik ben namelijk al over haar heen.' zei ik naar waarheid.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik glimlach even "Dat is wel makkelijker denk. En iemand op het oog>?" glimlachend kijk ik hem aan. Wel handig dat ik zo makkelijk kon vissen bij hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik kreunde luid en uit genot duwde ik mijn hoofd dieper in het kussen. Ik genoot dit zo erg, met mijn hand die zijn eikel streelde, pakte ik zijn geslachtsdeel vast en begon hem zachtjes af te trekken. Met mijn heupen begon ik mee te bewegen op zijn ritme en ik kreunde zachtjes, na elke stoot in hem. In mijn onderbuik begon het erger te worden en vlagen van genot kwamen sneller achter elkaar. Ik hijgde lichtjes en kijk hem met donkere ogen aan.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik lachte om hem en zag zijn nep-boosheid en glimlachte lief naar hem. Uiteindelijk had ik mijn eten op en dronk ik mijn glas leeg. Ik ging achterover zitten, zodat ik tegen mijn rug tegen de bank leunde en keek hem lief aan. Het was alleen maar plagen, wat ik deed. Als hij er zin in had, kon ik hem wel zeggen dat ik moe was en dat ik een andere keer wou. Ergens was ik best zenuwachtig voor vanavond. Ik wou dat hij het niet zag en ergens was ik bang, maar ik wist niet hoe dat kwam. Kwam dat door Jayden, hoe hij me behandelde toen. Ik had erg veel pijn, ook nu nog. Terwijl het een maand geleden is, misschien moest ik naar de dokter. Maar ik was bang voor de dokter. Ik zuchte en keek weer lief naar Finn. Ik moest niets aan hem laten merken.


    One Who Travels A Higher Path.

    Logan Hudson

    'Niet echt, ik heb het eigenlijk wel een beetje gehad met meisjes.' zei ik. Nou ja, dat wilde niet zeggen dat ik er niet open voor stond, maar ik was niet bepaald op zoek.

    Kurt Hummel

    'Oh Blaine.' kreunde ik toen hij me zachtjes begon af te trekken. Vlagen van hevige genot voelde ik nu in mijn onderbuik en ik begon te kreunen. Ik voelde hem meebewegen op mijn ritme en hem zachtjes kreunen. Ik zag dat hij me met donkere ogen aan keek. Ik kneep iets harder in zijn kont en sloot daarna genietend mijn ogen. Ik kon altijd zo genieten van hem, iedere keer was het weer hemels.

    Finn Hudson

    Na een tijdje hadden we allebei onze eten en drinken op, het smaakte heerlijk en ik glimlachte lief naar Bella die me lief aankeek. Ze was ook zo geweldig en lekker. Ik zou het liefst nu naar huis gaan en naar bed gaan met haar. Maar het zou vreemd zijn om nu ineens weg te gaan. 'Wil je nog een toetje?' vroeg ik lief aan haar, hopend dat ze nee zou zeggen zodat we snel naar huis toe konden gaan.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik grinnik even "daar heb ik dus ook last van" ik glimlach even.


    [yeeey zo naar kermis](yeah)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    'Dan hebben we in elk geval veel met elkaar gemeen.' zei ik lachend. We hadden sowieso wel veel met elkaar gemeen, het was best wel grappig eigenlijk.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    Ik grinnik "inderdaad, alhoewel jij vast beter kunt dansen" ik grinnik eweer even.

    [bye]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Door zijn kneep in mijn bil, stootte ik perongeluk best hard in Kurt, waardoor het bij mij het heviger aanvoelde en begon meer te hijgen en te kreunen. Ik begon nu best sneller te bewegen en hield met mijn ene hand zijn heup vast. Met mijn andere hand ging ik ook sneller aftrekken bij hem en kneep er af en toe in om hem gek te maken. Vlagen van genot kwamen nu achter elkaar en ik voelde dat ik bijna kwam. Ik sloot ook mijn ogen en genoot van hem. 'Ik hou van je' kreunde ik en had mijn ogen nog steeds dicht van het genot.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik schudde mijn hoofd en leg mijn handen op mijn buik. 'Ik zit echt vol en ik ben moe. Dus het is beter als we naar huis gaan' zeg ik zwak glimlachend en gaap een beetje. Dit deed ik om hem al wijs te maken, dat vanavond dat dus niet gaat worden. Hij mocht het echt niet zien en ik werd nu wel erg zenuwachtig. Het leek dat ik echt bang was en keek Finn lief aan. 'Zullen we dan naar huis gaan' zeg ik een beetje vermoeid.


    One Who Travels A Higher Path.