• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 18:52 ]


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Ik hoorde wat hij allemaal zei en ik snikte pijnlijk en kon niets meer eruit brengen tegen hem. Opeens voel ik een snijdende pijn in mijn wang en ik keek Kurt ongelovig aan. Hij zelf sloeg zijn handen in zijn gezicht en liep snikkend en schokkend weg naar buiten. Ik was verbaast maar mijn hart brak nu echt. Hij had me geslagen! En nu was ik hem vergoed kwijt. Nog meer tranen rolden over mijn wangen en ik snikte nu. Ik hoorde opeens een stem en keek naar Jayden. Mijn ogen werden donkerder. 'Eruit!' zeg ik woedend en duwde hem hard achteruit. 'Waarom doe je dit?' schreeuw ik woedend. 'Waarom laat je mij en Kurt gewoon niet merrust. Door jou is het voornij tussen ons' zeg ik schreeuwend van woeden en snikte pijnlijk. 'Ga weg!' roep ik boos en duwde hem uit mijn kamer. Ik sla hard mijn deur dicht voor zijn neus en snikkend van de pijn laat ik me tegen de muur aanzaken. Wat had ik gedaan?! Ik was gebroken, nee, mijn hart werd net eruit getrokken. Hij had me geslagen! Ik was zijn ergste fout in zijn leven en iedereen vond me slecht voor hem. Ik kon niet meer leven zonder hem. Ik snikte nu luid en bleef op de grond zitten. Pijn van verdriet.

    (Kill Jayden with FIRE!!!!)


    One Who Travels A Higher Path.

    [bye miss. kom ik nog tussendoor maar las het goed blijven ze een uur omdat het ziekenbezoek is]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    'Het is al goed.' zei ik geruststellend tegen haar. Ik overlegde even iets met een arts die knikte. Ik belde een taxi en hielp Rachel in de taxi terwijl ik Emily ook goed vast had. 'We gaan naar mijn kamer zodat je daar kunt uitrusten.' zei ik tegen haar.

    Kurt Hummel

    Automatisch kwam ik bij het hotel aan van Bella, het was niet eens mijn bedoeling om hier naar toe te rijden. De tranen gleden nog altijd over mijn wangen heen en ik voelde me echt vreselijk. Ik stapte maar uit de auto en liep naar Bella's kamer en klopte aan. Ik hoopte maar dat ik haar niet stoorde. Maar ik kon gewoon nergens heen. Als ik naar huis zou gaan, moest ik mijn vader alles uitleggen en teruggaan naar Blaine wilde ik absoluut niet.

    Jayden Ian Archibald

    Ik liep gewoon weg alsof er niks gebeurt was en grijnsde voldaan, dit voelde best goed. Ik wist wel dat ik dit in me had. En ik hoefde niet eens veel moeite te doen. Ik liep terug naar mijn auto en reed weer terug naar huis. Ik was benieuwd of Luke inmiddels al wakker was.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik schok wakker, omdat ik een klop hoorde op mijn deur en slaperig keek ik naar Finn die nog sliep. Ergens was ik bang dalijk was het een creep, die me meenam ofzo. Ik maakte voor de zekerheid Finn wakker. 'Finn, wordt wakker' zeg ik en duw hem eventjes, zodat hij echt wakker word en ga uit bed. Ik loop naar de deur en deed hem open, waarnaar ik Kurt zag staan. Ik kijk Kurt verbaast aan en zag dat hij huilde en rode ogen had. Gelijk werd ik bezorgd. 'Kurt, wat is er aan de hand?' vroeg ik bezorgd en gelijk trek ik hem in mijn armen en omhels hem stevig.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn Hudson

    Ik kreunde vermoeid en opende mijn ogen. 'Wat is er aan de hand?' vroeg ik slaperig. Ik ging rechtop zitten in bed en wreef vermoeid in mijn ogen. Ik zag ineens Bella met Kurt staan die helemaal overstuur was, dus besloot om maar even wijselijk mijn mond te houden. Ik tastte naar mijn broek op de grond en trok hem even aan.

    Kurt Hummel

    Door de omhelzing met Bella begon ik nog luider te snikken en kreeg ik even geen woord meer uit mijn keel. Ineens hoorde ik nog iemand praten en keek ik achter Bella langs en zag ik Finn. Ik was verbaasd en snapte nu even nergens iets meer van. Maar ik kon echt even niets zeggen. Ik probeerde iets te zeggen, maar het enige wat uit mijn keel kwam was een vaag soort gebrabbel want niemand toch zou kunnen verstaan.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [back ahha]
    rachel
    Logan hielp me de taxi in en ik knikte. Ik voelde mijn tranen branden, dit was al de tweede of derde keer dat ik het maar net overleefd had. Ik pakte Emily van hem aan zodat hij ook kon zitten en begon haar te sussen. Snel sms'te ik naar Finn, misschien kon hij even op haar letten dan konden wij uitrusten. Finn, kan ik Em even brengen. Er is net nogal wat gebeurd miss. weet je het van het nieuws al.sms'te ik snel.

    Luke
    Ik hoorde een deur open en dicht gaan en kreunde luid.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Rustig maar, Kurt' suste ik naar hem, aangezien hij niets uit zijn mond kreeg. Ik keek even naar Finn, die slaperig naar ons kijkt en zuchtte zahctjes. 'Kom' zeg ik tegen Kurt en trek hem zachtjes mee naar bed en laat hem zitten. Ik loop snel even naar de deur en doe hem vervolgens hem dicht en op slot en loop weer naar hun toe. Ik ga naast Kurt zitten en omhels hem weer. Ik zag net zijn verbaasde gezicht en geef hem vervolgens een kus op zijn wang. 'Finn en ik hebben met elkaar gepraat en hebben weer iets met elkaar' legde ik zwak glimlachend uit en wreef over zijn rug. 'Finn, kan je even een glas water pakken?' vraag ik aan Finn en glimlachte zwak naar hem, terwijl ik weer bezig was om Kurt te troosten.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn Hudson

    'Tuurlijk,' zei ik een beetje bezorgd waarna ik een glas pakte en die voelde met water en het aan Kurt gaf. Hij keek me dankbaar aan en begon te drinken. Ik hoorde ineens dat ik een sms'je kreeg en keek op mijn mobiel. Ik las het over en zuchtte even en deed mijn shirt aan. 'Er is iets gebeurt en ik moet op Emily letten. Ik ga haar even ophalen en ik ben zo terug.' zei ik rustig waarna ik Isabella een kusje gaf op haar wang en Kurt een schouderkopje gaf en daarna naar de lobby loop van het hotel. 'Is goed, kunnen jullie haar naar het hotel brengen? Daar ben ik namelijk, ik sta in de lobby. Finn.' sms'te ik terug waarna ik me vermoeid op de bank liet zakken en even gaapte.

    Kurt Hummel

    Ik kreeg een glas water van Finn en keek hem even dankbaar aan waarna ik wat water begon te drinken en zo wat rustiger werd. 'Ik ben blij voor jullie.' zei ik door mijn tranen heen, ondanks hoe rot ik me voelde was ik blij dat alles weer goed kwam voor Bella. Ze verdiende het en was echt zo lief altijd. Ik probeerde om wat rustiger te zijn, zodat ik kon vertellen wat er was gebeurt. 'Hij zei zulke gemene dingen tegen me,' snikte ik meteen weer. 'Ze hadden seks,' zei ik huilend, niet wetend dat ik wartaal uitkraamde en alles door elkaar vertelde. 'Het was allemaal nep en uit medelijden, het was niet echt, Bella.' zei ik waarna ik weer een huilbui voelde opkomen.

    Jayden Ian Archibald

    Luke kreunde luid en ik fronste even, sliep hij serieus nog steeds? Het was al avond. 'Jij bent echt een slaapkop, Luke. Serieus.' zei ik lachend. Ik was nu extra goed in mijn humeur, omdat het me gewoon weer gelukt was.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik knikte naar Finn en zag hem weglopen en ik luisterde naar Kurt. 'Kurt' zeg ik meelevend en verdrietig en omhelsde hem stevig. 'Wie is hij? Blaine?' vroeg ik niet-begrijpend. 'Wie hadden seks?' vraag ik in de war, maar wreef nog steeds over Kurt's rug. 'Rustig maar, Kurt. Ik ben bij je, vertel alles aan me' zeg ik gemeend en liefdevol. 'Ik ben bij je' zeg ik en wiegde hem een beetje heen en weer. Ik snapte er niets van, maar ik was er altijd voor Kurt en hij voor mij. Ik hoopte dat hij gewoon alles tegen me zei, dan snapte ik het en kon ik hem helpen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Ik zuchtte en zette het lege glas op het nachtkastje, ik werd iets rustiger van Bella en sloot even me ogen en besloot om het verhaal vanaf het begin te vertellen. 'Blaine en ik gingen koffie drinken in Starbucks, ineens kwam Jayden bij ons zitten en na een tijdje begon Blaine raar te doen. Jayden vroeg iets aan hem, over mij..' bracht ik gebroken uit. 'Hij vroeg,' deed ik nog een poging waarna mijn stem weer wegstierf. 'Kortom, Jayden vroeg dingen over me en toen begon Blaine me ineens naar beneden te halen. Het komt erop neer dat hij medelijden met mij had, maar hij vond niks goed aan me en kraakte me compleet af tegenover Jayden. Daarna liep ik boos weg maar bleef ik ze afluisteren. Blaine bleef verdergaan over dat ik niets was en dat hij niet snapte waarom hij ja gezegd had op mijn huwelijksaanzoek. Dat hij Jayden had gemist en hem veel beter vond dan ik. En nog veel meer dingen, maar als ik dat allemaal ga opnoemen zijn we nog wel even bezig.' zei ik nog snikkend. 'Vervolgens gingen ze naar Blaines huis en heb ik ze gevolgd. Ze hadden seks samen en ik heb alles gezien en gehoord. Blaine zei dat hij toch gemakkelijk achter mijn rug om kon vreemdgaan met Jayden omdat ik toch dom en naïef was. En nog veel meer dingen.' vertelde ik huilend aan haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik keek hem geschrokken aan toen ik dat allemaal hoorde. 'Omg!' zeg ik geschrokken en kijk hem meelevend aan. Zelf had ik ook tranen in mijn ogen. Hoe kon Blaine dit doen tegen Kurt?! Hij hield toch heel veel van Kurt? 'Ik begrijp het niet, waarom Blaine dit doet tegen je' zeg ik afkeurend en omhelsde hem stevig. 'Kurt' zeg ik en probeerde zijn tranen weg te vegen, wat niet echt lukte, omdat er nieuwe kwamen. 'Je blijft bij me, ja? Je gaat nergens naar toe, ik ben bij je' zeg ik rustig en verdrietig. Ik deed zijn jas uit en zijn schoenen en zette het netjes ergens neer. Ik ging in bed liggen en trok Kurt mee en deed de dekens om ons heen. Ik sloeg mijn armen om hem heen en trooste hem.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    ik lees het smsje van finn. 'hij wacht in de loby' zeg ik tegen logan. Ik kuchte even. Ik zag dat we er al waren.

    )hih bij de overkant wifi


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Ik nestelde me dichter tegen haar aan en kon gewoon niet meer stoppen met huilen, ik was echt mijn hart aan het uithuilen en dat was op zijn zachts uitgedrukt. Ik hoorde Blaine's woorden telkens weer herhalen in mijn hoofd, ze leken maar niet op te houden. Ik begon alles ook te geloven, wat hij gezegd had. Hij was gewoon weer vreemd gegaan. Ik had nog nooit zoveel pijn gehad in mijn hele leven en het liefste wou ik op dit moment in een hele diepe slaap vallen zodat ik niets hoefde te voelen. Het ergste van alles was, dat ik gewoon niet zonder hem kon. Ondanks wat hij allemaal tegen me zei hou ik nog zoveel van hem, maar ik kon dit gewoon niet aan. Ik had nooit iets met hem moeten beginnen, dat had me een hoop ellende bespaard. 'D-dank je,' snikte ik, doelend op dat ik mocht blijven bij haar. Ik wist echt niet waar ik anders naar toe moest. 'Ik moet mijn spullen nog ophalen.' herinnerde ik me ineens hardop. 'Ik wil niet meer naar hem toe, ik wil hem gewoon niet meer zien.' snikte ik.

    Finn Hudson

    Toen ik Logan en Rachel zag aankomen, besloot ik om snel te handelen, ik had nogal haast aangezien ik me zorgen maakte om Kurt. 'Ik vraag later wel wat er is, ik moet nu even snel naar Kurt.' zei ik gehaast waarna ik met Emily snel terug liep naar de hotelkamer en eerst maar even aanklopte en Bella even wenkte, aangezien ik wilde weten wat er was gebeurt.

    Logan Hudson

    'Wow, hij had blijkbaar haast.' zei ik een beetje verontwaardigd. Ik nam Rachel uiteindelijk mee naar mijn kamer en legde haar op bed. 'Als je iets nodig hebt, moet je maar een gil geven.' zei ik.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 17:36 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik grinnik even vermoeid "is goed Finn" ik glimlach zwak. Logan neemt me mee naar zijn kamer en legt me op zijn bed. ik grinnik kort en knik. Al snel val ik in een lichtte slaap.
    \
    Luke
    Ik zucht even "ugh anders heb ik ochtend humeur straks" mompel ik grinnikend "en wat heb je gedaan?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    Ik zag dat ze in slaap gevallen was en was opgelucht dat ze weer sliep. Ik ging nu even douchen, om de brandlucht een beetje van me af te krijgen.

    Jayden Ian Archibald

    Ik schoot in de lach om Luke. 'Een ochtendhumeur? Het is avond.' zei ik lachend waarna ik het briefje wat ik voor hem geschreven had verscheurde. 'Laten we zo zeggen, dat er nu geen verloving meer is.' zei ik trots.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.