• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 18:52 ]


    El Diablo.

    Jayden Ian Archibald

    'Wel oké, voor hoe ver school oké kan zijn.' grinnikte ik even, Blaine had zijn koffie helemaal opgedronken dus het zou zo meteen wel in werking treden. Ik kende dit spul al best goed, dus wist ik wel wanneer het ongeveer zou beginnen met werken. 'Dus Blaine,' zei ik grijnzend waarna ik hem aankeek. 'Hoe is het om seks te hebben met Kurt?' vroeg ik neutraal, alsof het dezelfde vraag was als hij stelde over school.

    Kurt Hummel

    Ik glimlachte zwakjes en hield Blaine's hand ook stevig vast. Ik snapte echt even niet wat Jayden's doel was op dit moment. Maar goed, ik begreep sowieso helemaal niets van die jongen. Ik volgde het gesprek aandacht over school, waarna Jayden het onderwerp veranderde. 'Hoe is het om seks te hebben met Kurt?' vroeg hij neutraal. Ik fronste even omdat ik niet snapte waarom hij dit vroeg, maar keek toch ongemakkelijk de andere kant op. Zoiets vroeg je toch niet zomaar aan iemand?


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik knikte naar Jayden, wat hij over school zei en zuchtte zachtjes. Ik keek eventjes naar buiten en opeens kwam er een waas voor mijn ogen en knipperde ik met mijn ogen. Ik zag opeens een beetje wazig en voelde me suf worden. Ik knipperde nog een keer en keek naar Jayden die een vraag stelde. Zonder het te beseffen wat ik allemaal zei op dit moment, kon het me niet meer zoveel schelen en lachte een beetje. 'Laten we zo zeggen, slecht' beken ik simpel en haalde mijn schouders op. 'Hij is echt slecht in bed' zeg ik normaal en kijk Kurt aan. 'Sorry, Kurt. Ik had gewoon medelijden met je en zei het elke keer dat het goed was' zeg ik normaal, dat het normaalste zaak ter wereld is en lachte een beetje.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Ik knipperde ongelovig met mijn ogen en keek Blaine verbaasd aan, de woorden die hij zei drongen meteen tot me door en leken mijn hart wel te verscheuren. Ik liet meteen Blaines hand kneep uit frustratie in mijn lege koffiebeker. 'Waar heb jij last van?' vroeg ik gepikeerd aan Blaine. Waarom zei hij dat ineens? Hij zei dat ik geweldig en lekker was. Was dat dan echt gelogen? Ik had het gevoel alsof ik aan de grond genageld zat en maakte mijn blik niet meer los van Blaine. 'Waar slaat dat op?' vroeg ik meteen wat bozer. Ik probeerde in zicht van Jayden niet te laten zien hoe dit me kwetste.

    Jayden Ian Archibald

    Ik lachte even en knikte naar Blaine als teken dat ik het begreep. 'Tsja, de waarheid is soms hard.' zei ik toen Kurt gepikeerd reageerde op Blaine. Ik liet mijn gezicht in mijn handen zakken en keek geamuseerd naar de twee. Ik zei toch dat ik gemakkelijk relaties uit elkaar kon halen? Ik had nog nooit een verloving gebroken, dus dit zou dan de eerste keer zijn. 'Toen wij seks hadden was het pas geweldig.' deed ik er nog een schepje bovenop.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Inderdaad, Jayden' zei ik lachend en leunde tegen de stoel en keek Kurt aan. 'Ik had medelijden met je, dus ik loog tegen je, dat je lekker was. Heel eerlijk je neukt als een hond' zeg ik lachend. 'Jayden is echt veel beter' zeg ik gemeend. Mij boeide het allemaal niet meer, het leek dat de woorden niet echt binnen dringen wat ik zeg. Nouja, het boeit mij toch niet. 'Waar ik last van heb, is gewoon dat je slecht bent' zeg ik simpel. 'Weetje, wat ook niet leuk is aan Kurt' zeg ik tegen Jayden en lachte nog even. 'Dat hij veel te snel huilt om dingen, dat hij te snel in paniek raakt, terwijl er meestal niets aan de hand is. En zoent als een kip' zeg ik nu lachend. 'Misschien moet ik maar eens goede seks op zoeken' zeg ik simpel en knipoog naar Jayden.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Ik voelde me nu echt helemaal naar beneden gehaald, ik was al vaak genoeg naar beneden gehaald maar nog nooit zo. 'Misschien moet je dat inderdaad maar eens doen,' zei ik boos en sarcastisch, en schoof mijn verdriet aan de kant. 'Als jij denkt dat je goede seks gaat vinden bij zo' psychoot.' schreeuwde ik woedend naar hem. Ruw duwde ik mijn stoel naar achteren waardoor die met een harde klap op de grond viel en boos liep ik weg. Toen ik uit hun zicht was begonnen de tranen over mijn wangen te stromen en liet ik me tegen de muur aanzakken. Waarom liet ik mezelf ook vanalles wijsmaken door hem? Iedere keer gebruikte hij me, om me vervolgens weer te kwetsen. Waarom was ik zo dom en naïef? Ik was nog steeds in de buurt, zodat ik ze nog gemakkelijk kon zien en horen, maar zij mij niet. Ik voelde me licht gezegd echt gebroken door wat Blaine allemaal zei. Het deed echt onwijs veel pijn.

    Jayden Ian Archibald

    Ik gooide nu mijn koffie in één teug achterover en keek lachend Kurt na, dit vond ik echt amusant. Blaine die geen idee had wat hij nu aan het doen was en Kurt die het nooit zou geloven. Kortom, hun relatietje is geruïneerd. Ik moest ook lachen om wat Blaine allemaal zei en keek hem aan. 'Ik ben altijd beschikbaar.' zei ik een beetje flirterig en knipoogde terug naar hem. Ik wist dat er nu niet veel nodig was om Blaine in bed te krijgen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik begon spontaan te lachen toen Kurt dat allemaal zei en boos wegloopt. Ik knipperde weer met mijn ogen en zag nog steeds wazig en alles. Ik hoorde wat Jayden zei en glimlachte flirterig terug en ging rechtop zitten. 'Ik heb je seks echt gemist' zeg ik zachtjes, doelend dat we seks konden hebben en bekeek hem eventjes. 'Ik vond onze seks veel beter dan met Kurt' zeg ik simpel en lachend. 'Kurt, is gewoon niets. Ik weet trouwens niet waarom ik met hem verloofd ben, ik denk dat ik het gewoon uit medelijden heb gedaan' zeg ik lachend en bekijk mijn verlovingsring. Ik deed mijn ring uit en stopte in mijn zak. 'Die hebben we dalijk niet meer nodig' zeg ik schouder ophalend en kijk naar Jayden. Ik wist echt niet wat ik allemaal zei, maar het boeide me gewoon niet en die woorden waren allemaal raadsels voor me.


    One Who Travels A Higher Path.

    (Lieverd, ik moet gaan slapen. D: Slaaplekker en tot morgen! <3 )


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Ik begon te snikken toen hij dat zei en hield mijn handen voor mijn gezicht, Blaine liet nu gewoon zijn ware aard zien, misschien was het altijd al zijn plan geweest om dit allemaal te doen, om mij langzamerhand helemaal kapot te maken. Nou, het werkte want ik had me nog nooit in mijn hele leven zo ellendig gevoeld. Langzaam haalde ik mijn handen weer weg en zag ik dat hij zijn ring af deed en het weg stopte. Ik voelde me echt gesloopt alsof ik inderdaad helemaal niets was. Die zelfverzekerdheid die ik voelde toen Blaine vanmiddag al die lieve dingen tegen me zei was nergens meer te bekennen. Er was niets van over en het was toch allemaal niet gemeend. Alles wat we hadden gedaan, hadden meegemaakt was allemaal nep. Zonder dat ik het wilde dacht ik terug aan al die dingen. De dag waarop Blaine en ik iets kregen, toen Blaine het romantisch voor me maakte bij hem thuis en vroeg of ik samen wilde wonen met hem, die keren in het bos en alles wat hij beloofde en zei tegen me. Alles was gewoon nep en hij gaf niet om me. Het was óf allemaal een spel of precies zoals hij zei uit medelijden. Het ergste was dat ik gewoon niet zonder hem kon, terwijl het voor hem allemaal niets uitmaakte. Ik wist nu inmiddels wel hoe hij over me dacht. Toen ik Jayden dat hoorde zeggen verstopte ik me snel ergens. Ik moest en zou precies weten wat ze zouden doen. Ik moest het gewoon weten en het kon me op dit moment toch niet meer schelen of het alleen nog maar meer pijn zou doen. Alsof die pijn ooit weg zou gaan.

    Jayden Ian Archibald

    Ik begon met hem mee te lachen en hielp hem overeind waarna ik hem diep in zijn ogen aankeek. Ik vond het geweldig wat hij allemaal zei en deed. Het was allemaal zo makkelijk voor mij om zulke dingen te doen. En het grappigste was dat het gewoon altijd lukte. Bij Isabella en Finn bijvoorbeeld, die waren ook uit elkaar dankzij mij en daar hoefde ik niet eens drugs voor te gebruiken. Oké, bij Blaine wel, maar wat was daar erg aan? Een beetje hulp deed toch geen pijn. 'Zullen we naar jouw huis gaan?' vroeg ik flirterig aan hem waarna ik mijn arm losjes om zijn schouder sloeg. We konden niet naar mijn huis, aangezien Luke daar nog altijd was. 'Dan rijd ik wel.' voegde ik er snel aan toe, als Blaine nu zou rijden met GHB in zijn bloed, zou dat niet goed komen.

    [Oké, welterusten en tot morgen!]

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 0:30 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik glimlach " ik ben ook beter in zingen dan dansen maar muziekinstrumenten gaan ook wel goed af bij mij."
    Ik kijk even naar Emily die wakker werd en in haar oogjes wreef. " onze slaap kopo is wweer wakker" ik grijnsen geef haar een kus


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    Ik glimlachte naar Emily, het was echt ongelofelijk schattig hoe ze in haar oogjes wreef. 'Dan heb jij veel meer geduld dan ik. Ik heb een keer geprobeerd om gitaar te spelen maar na één dag was ik het al zat. Ik vergat telkens die akkoorden.' gaf ik toe.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    ik grinnik "tsja het is niet moeilijk maar als je noten kunt lezen werkt het beter, en Finn heeft me leren drummen en mijn vaders piano spelen" ik grinnik even. Ik zie Emily een glimlach krijgen als ze ons ziet


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'Is goed' zeg ik flirterig terug en zoende hem op zijn lippen. In mijn hersenen waren gewoon kortsluiting, ik wist niet wat ik deed of wat ik zei. Het kwam gewoon niet bij me naar binnen en deed het gewoon. 'Ik heb er zin in' zeg ik nog flirterig, waarnaar we naar zijn auto liepen. Ik bekeek hem eventjes en stapten vervolgens in en Jayden reed naar mijn huis. Onderweg moest ik een paar keer goed knipperen omdat ik zo suf was en alles elke keer zo wazig zag. Met goed knipperen kon ik nog zien en keek naar Jayden. Eenmaal bij mijn huis parkeerde hij en stapten we uit, waarnaar we naar mijn voordeur liepen.


    One Who Travels A Higher Path.

    [eten]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Ik bleef ze bekijken en zag hoe Blaine, Jayden zoende. Een pijnlijke steek ging er door mijn hart wat ervoor zorgde dat er meerdere tranen over mijn wangen stroomden. Ik hield me schuil toen ze vlak langs me liepen maar me niet zagen. Ik zag hoe ze aan het flirten waren met elkaar en dat deed echt pijn. Ik zag ze vertrekken in de auto van Jayden, ik wachtte een paar tellen en ging daarna ook naar mijn auto en reed ze vanaf een afstandje achterna. Ik wachtte even om de hoek als ze uitstapte en naar binnen liepen. Ik parkeerde mijn auto daar gewoon en liep heel zachtjes naar de voordeur en opende het, met de sleutel die ik vanmiddag zelfs nog gekregen had en keek naar de woonkamer, daar waren ze dus niet. Ergens diep in me, wist ik al waar ze waren. Ik trok snel mijn schoenen uit, om geen geluid te maken en liep op mijn tenen de trap op. Ik bleef op de overloop staan en omdat het helemaal donker was konden zij mij niet zien. Maar omdat de lantaarnpaal van buiten naar binnen scheen kon ik wel precies zien wat zij aan het doen waren. Jayden lag bovenop Blaine en ze zoenden. Weer voelde ik een pijnlijke steek door mijn hart en rolden er nieuwere tranen over mijn wangen. Ik kwelde mezelf hier alleen maar mee, om er naar te kijken. Maar misschien zou ik dan niet meer zo naïef zijn de volgende keer. Niet dat er nog een volgende keer zou komen, want ik hoefde helemaal niemand meer. Als iemand mij al wilde, aangezien alles wat Blaine zei de waarheid was.

    Jayden Ian Archibald

    Blaine zoende mij op mijn lippen en ik zoende hem gretig terug, het voelde echt goed, vooral omdat ik wist dat het me weer gelukt was. 'Ik heb er ook zin in, Blaine.' zei ik flirterig waarna ik naar zijn huis reed en we uitstapten en naar de voordeur liepen. Ik herkende zijn huis nog van de vorige keer en wachtte totdat hij me binnen liet. Toen hij dat deed liepen we vrijwel direct naar de slaapkamer toe en duwde ik hem, niet te hard, op bed en zoende ik hem vol op zijn mond.

    Logan Hudson

    'Dat is heel erg knap, dan moet jij heel veel geduld hebben.' zei ik glimlachend tegen haar. Ik had dat dus total niet.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "als ik iets leuk vind boeit het me neit wat ik ervoor moet doen maar dan doe ik het. Als ik voor de opleiding die ik wil doen moet bungee jumpen dan zou ik dat zonder te denken doen" ik grinnik even.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan