• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 18:52 ]


    El Diablo.

    Logan Hudson

    'Welke opleiding zou je dan willen doen?' vroeg ik met interesse aan haar. Als ze er zoveel voor over zou hebben dan zou het wel belangrijk zijn voor haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik bloos even "NYADA" ik glimlach even "zingen en acteren beteknd echt alles voor me


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    'Nyada dus.' zei ik knikkend, die school kende ik wel. 'In New York, schijnt een hele goede school te zijn maar heel moeilijk om daar tussen te komen.' zei ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    ik glimlach en knik "daarom zou ik echt alles doen om erop te komen" ik grinnik even. "Ik ben echt een broadway gek"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    'Dat dacht ik al, dat had Kurt weleens verteld. Volgens mij wilde hij ook auditie doen voor Nyada.' zei ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik glimlach "klopt, we zijn beide broadway gekken en houden bijde van zingen en allebei willen we daarheen ja"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    Ik knikte belangstellend, het was altijd leuk dat mensen zulke grote dromen hadden. Ikzelf wist niet precies wat ik wilde in het leven. Misschien iets met dichten of zingen of misschien zelfs wel iets met sport. 'Ik hoop echt dat het jullie lukt.' zei ik gemeend.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel

    Ik glimlach "ik hoop het ook, dankje" Ik kijk weer even naar Emily die wat mormeld.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    Ik keek even naar buiten en zag dat het al donker was. 'Nou misschien kan ik beter w-..' voordat ik mijn zin kon afmaken ging er een alarm af en keek ik geschrokken om me heen. Het klonk als een brandalarm, was er brand?! Ik keek naar Rachel, maar zij lag aan een hartmonitor en alles.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik zuchtte toen Logan het tijd vond om te gaan, hij was bijna klaar toen er ineens een luidruchtige alarm afging. Emily schrok ervan en zette het gelijk op het krijsen. Snel drukte ik haar tegen me aan en wiegde haar heen en weer, maar de alarm bleef doorgaan. Toen pas drong het tot me door. Er was iets aan de hand en ik dacht een brand ofzo. Ik kijk verschrikt naar Logan. En nu? Moest ik gewoon alles eruit trekken? Zouden dokters komen voor hulp?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    Net toen ik op het punt stond om alles eruit te halen hoorden we iets door de luidsprekers. 'Geen paniek alstublieft, er is geen brand het is vals alarm. Blijft u ten alle tijden rustig alstublieft, het alarm zou zo ophouden.' waarna ik opgelucht zuchtte.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik zoende hem gretig terug en met mijn handen ging ik gelijk onder zijn shirt, strelend zijn onderbuik en buik. 'Ik heb je gemist' zeg ik verlangend tegen Jayden, doelend op seks. Alles was zo wazig maar als ik knipperde ging het weer weg en nog steeds was ik zo suf. Ik wist echt niet wat ik deed en zei. Ik voelde me opgewonde worden opeens en ik keek verlangend naar Jayden. Ik trok zijn shirt ruw uit en de mijne. En plaats mijn lippen verlangend in zijn nek en plaatste daar kusjes. 'Ik wil je' zeg ik verlangend erachter na.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik zag dat Logan net besloot om alles er gewoon uitte trekken toen er via luidsprekers omgeroepen werd dat het vals alarm was. Ik zuchte even, deels opgelucht. IK bleef Emily sussen en hoopte vurig dat het snel op hield. "shhh" ik gaf haar een kusje en het alarm stopte ermee.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayden Ian Archibald

    Ik kreunde door zijn strelingen en liet mijn vingers snel naar zijn broek glijden die ik gemakkelijk uittrok, de mijne volgde en ik drukte met mijn onderlichaam tegen de zijne. Ik was al aardig opgewonden geworden door Blaine en zoende hem vol lust op zijn mond. 'En ik heb jou gemist.' zei ik grijnzend tussen onze zoen door. Ik verkende zijn gespierde buik mijn met vingers en streelde hem nu ook.

    Kurt Hummel

    De tranen waren opgehouden en met rode ogen keek ik doelloos naar wat er gebeurde, het was alsof ik weer in shock was maar niet echt. Het was alsof ik een barrière had opgebouwd die mij er van weerhield om te huilen. Alsof ik alles maar half binnen kreeg. Maar toch drong het op één of andere manier wel tot me door. De klap zou later pas komen, dat wist ik nu al. Ik kon gewoon niet vertrekken, ik kon niet stoppen met kijken. Ik keek kil uit mijn ogen naar wat er gebeurde.

    Logan Hudson

    'Nou, en dat was de hartaanval voor vandaag.' mompelde ik een beetje geschrokken, ik was me echt rot gesprokken.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik knik even "zeg dat wel ja" ik glimlach zwak.
    Na een poosje werd Emily weer stil "kun je haar der tutje geven?" ik kijk hem even aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan