• National Novel Writing Month is weer begonnen!

    Het doel van NaNoWriMo is om in één maand 50.000 woorden te schrijven. Je krijgt peptalks gestuurd om het vol te houden en het is natuurlijk een hele leuke ervaring. Vooral als je de 50.000 haalt.


    En deze quizletters doen daar dit jaar aan mee (met het erna genoemde verhaal):

    Utlapa (GreyWolfMoon) - William 50K | Zoete wraak, zoute tranen
    Austen(JanaAusten) - Anikita's laatste kans 50K | Flatline 50K
    Lilium (LadyMoirae) - Kiss from a rose 50K
    Frodo (Philyra) - Zomerhitte
    Rosings (Peyrac) - The last bolt hole 50K
    Vivaldi (Swanroad) - Phase Zero
    BlueRiver (Aprodithe) -
    Emrys (Taraluis) - Long road home 50K
    Assassin (Niksel) - A sailor's grave
    WillNotLearn (WillNotLearn) -
    Cumberbitch (Nolanverse) - The Headquarters 50K
    Lovelydemon (Adoratax) - For better or worse
    Barnabas (BarnabasCollins) -
    MissStylesx (UnderTheStarsx) -
    Yule (Nemhain) - Perfect enemy
    Mylintis (Demesio) - The first snowflakes 50K
    Scharry (Scharry) -
    Seelisch (Seelisch) - Writersblock
    Buttzville (EllenQuizlet) - Don't wake me up
    Danelaw (Ancient) - Hunting the predator
    CyberLord (Hipio) - The legend of Austin
    Amused (Amused_) - I'll be with you, soon
    AllyaRose (SuperJelena) - Dakota Crimson - The tale of the hunter


    Doe jij ook mee? Meld het even dan zet ik je erbij. (Als je wil, vermeld ook je username op NaNoWriMo en de titel van je verhaal.)

    Hier kan je je aanmelden voor Camp NaNoWriMo!

    In dit topic kan je over Camp NaNoWriMo praten en elkaar tips geven etc. En misschien is het ook wel leuk om je verhaal en je vooruitgang neer te zetten.

    Succes iedereen!


    Q-wordwars: (elke dag)
    1) 13:00-14:00
    2) 15:00-16:00
    3) 16:30-17:30
    4) 20:00-21:00
    5) 21:30-22:30

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 22:47 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.


    Ex astris, sciencia

    Huh?
    Het is inderdaad heftig, maar ook wel goed en gemakkelijk, ergens.


    comfort in c h a o s

    Jason is voor het moment goed aan het freaken, dat zijn de stukjes die ik het liefst schrijf, hoewel ik mezelf dan een soort van sadist ga vinden aangezien ik het leuk vind om te schrijven dat Jason dat helemaal panisch is en verdrietig is.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 21:09 ]


    Ex astris, sciencia

    Ik vond het geweldig om mijn vrouwelijke hoofdpersoon, Lily, met een andere vriend te schrijven dan haar eerste vriend, mijn andere hoofdpersoon, Nick. Wij schrijvers zijn gewoon sadistisch. :Y)


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Oh, absolutely! [: Ik vermoord veel personen. :Y)


    comfort in c h a o s

    Austen schreef:
    Oh, absolutely! [: Ik vermoord veel personen. :Y)


    haha, me too :Y)
    Drama, lots of it.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Iets zegt me dat onze hoofdpersonages maar blij moeten zijn dat ze niet echt zijn


    Ex astris, sciencia

    Iemand die me wakker wilt komen maken vannacht rond drie uur zodat ik nog vier uurtjes kan schrijven morgen ;D


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Dan sta je vroeg op om te schrijven, wat doe je niet, schrijven. >.<


    comfort in c h a o s

    O, this sounds amazing. Jammer genoeg kom ik hier nu pas achter. ^^


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Meh, Jason is me aan het dwarsbomen D:


    Ex astris, sciencia

    Artistique schreef:
    O, this sounds amazing. Jammer genoeg kom ik hier nu pas achter. ^^


    In november kan je ook meedoen!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    méh, ik heb vandaag nog geen woord opgeschreven


    Ex astris, sciencia

    Ik wel gelukkig,
    Dus als Dagobert een eend was en in zijn geld kon zwemmen maakte dat hem dus een rijke eend met veel blauwe plekken en theezakjes waar niet zulk geweldige thee meer uit zou komen. Als het echt waar was tenminste dat hij theezakjes minstens tien keer gebruikte voor hij ze weggooide. Hij zou ook gelijk een hele pot kunnen maken want dat bespaarde weer elektriciteit van de waterkoker omdat je meer in een keer maakte en dan hoefde je het zakje ook minder te gebruiken dus droogt hij niet zo heel erg uit en blijft hij dus ietsjes lekkerder. Ook al dacht ik nog steeds dat het niet lekker zou zijn als je een theezakje tien keer zou gebruiken.

    Maar aangezien dit de gemiddelde kwaliteit is van mijn schrijfkwaliteit gaat het toch niet zo heel geweldig. Maar ach.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Writersblock kicked in, I'm afraid. Nét op het einde, grr.

    Wat ik heb voor hoofdstuk zeven, deel één :
    Hoewel Jason die volgende vrijdag het liefst per direct naar het kerkhof ging, was er nog iets wat hij eerst moest doen van zijn ouders: naar school gaan. Hij was in de voorbije dagen wel meer dan eens panisch geworden, meer dan eens was hij zo hard doorgedraaid dat de kamer eraan moest geloven. Niet dat hij nooit hulp kreeg bij het opruimen, hij had de rommel gemaakt en hij mocht het opruimen. Daar had Jason vaak zo lang aan gezeten, dat hij 's avonds gewoon moe op zijn bed ging liggen en vergat te eten. Niet dat hij tijdens zijn paniekepisodes veel at. Het viel meer dan eens voor dat zijn ouders een bord halfvol terug uit zijn kamer haalden, waardoor ze wel vaker bezorgd waren over Jason. Niet dat zijn moeder geen keer of vijf wilde opstaan om Jason naar het kerkhof te brengen, vooral wanneer Jason weer midden in de nacht wakker werd en begon te schreeuwen.
    Not amused.


    Ex astris, sciencia