• National Novel Writing Month is weer begonnen!

    Het doel van NaNoWriMo is om in één maand 50.000 woorden te schrijven. Je krijgt peptalks gestuurd om het vol te houden en het is natuurlijk een hele leuke ervaring. Vooral als je de 50.000 haalt.


    En deze quizletters doen daar dit jaar aan mee (met het erna genoemde verhaal):

    Utlapa (GreyWolfMoon) - William 50K | Zoete wraak, zoute tranen
    Austen(JanaAusten) - Anikita's laatste kans 50K | Flatline 50K
    Lilium (LadyMoirae) - Kiss from a rose 50K
    Frodo (Philyra) - Zomerhitte
    Rosings (Peyrac) - The last bolt hole 50K
    Vivaldi (Swanroad) - Phase Zero
    BlueRiver (Aprodithe) -
    Emrys (Taraluis) - Long road home 50K
    Assassin (Niksel) - A sailor's grave
    WillNotLearn (WillNotLearn) -
    Cumberbitch (Nolanverse) - The Headquarters 50K
    Lovelydemon (Adoratax) - For better or worse
    Barnabas (BarnabasCollins) -
    MissStylesx (UnderTheStarsx) -
    Yule (Nemhain) - Perfect enemy
    Mylintis (Demesio) - The first snowflakes 50K
    Scharry (Scharry) -
    Seelisch (Seelisch) - Writersblock
    Buttzville (EllenQuizlet) - Don't wake me up
    Danelaw (Ancient) - Hunting the predator
    CyberLord (Hipio) - The legend of Austin
    Amused (Amused_) - I'll be with you, soon
    AllyaRose (SuperJelena) - Dakota Crimson - The tale of the hunter


    Doe jij ook mee? Meld het even dan zet ik je erbij. (Als je wil, vermeld ook je username op NaNoWriMo en de titel van je verhaal.)

    Hier kan je je aanmelden voor Camp NaNoWriMo!

    In dit topic kan je over Camp NaNoWriMo praten en elkaar tips geven etc. En misschien is het ook wel leuk om je verhaal en je vooruitgang neer te zetten.

    Succes iedereen!


    Q-wordwars: (elke dag)
    1) 13:00-14:00
    2) 15:00-16:00
    3) 16:30-17:30
    4) 20:00-21:00
    5) 21:30-22:30

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 22:47 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik kom je leerkrachten persoonlijk vermoorden als ze dat wel doen :Y)

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 20:16 ]


    Ex astris, sciencia

    Je komt er wel! ;D


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Nou, je weet wat ik al zei over je leerkrachten he?
    Jij moet kunnen schrijven, jullie moeten allemaal kunnen schrijven. Jullie gaan het gewoon die hard halen! - tot zover de peptalk.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ah ja graag. Ze zijn al een week lang bezig met grote bergen huiswerk opgeven. Een van de redenen samen met mijn luiheid dat ik zo ontzettend veel achterloop. Dus nu moet ik elke dag om zes uur op gaan staan zodat ik s'ochtends nog lekker veel kan gaan schrijven. En aangezien ik morgen eerste uur uitval heb en dan dus heel lang heb zou ik toch makkelijk aan drie K moeten kunnen komen op een ochtend en dan hoe ik nog maar twee derde

    Kijk als dat nou wiskunde was dan stond ik nu al een tien niet ;D


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Dank je, Rosings!
    Als we inderdaad eens zo hard bezig zouden zijn aan ons huiswerk.. Dan hadden we allemaal gemiddeld een 9, minstens!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Dank je voor de peptalk! Gewoon allemaal 10'en. Zonder twijfel.
    Meh, ik denk dat ik Jason eens wat goed in de schoot ga werpen, in plaats van alle slechte dingen.


    Ex astris, sciencia

    Minstens! :'D Dan waren we allemaal geweldige leerlingen.


    comfort in c h a o s

    Voorbeeldige, geweldige, perfecte leerlingen! ;D
    Goed idee, geef je hoofdpersoon eens wat goeds! Word je zelf ook vrolijk van, of althans, dat heb ik. (:
    Ben je al bij de 100K, Austen? Ö


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Nog niet. ;3 Ik ben ondertussen mijn pyjama gaan aantrekken en god, wat is tumblr interessant, maar ik ben aan het schrijven. Nog 500 wooren te gaan.


    comfort in c h a o s

    Even mijn geweldige awesomeness van dit moment aan jullie vertellen,
    ik heb nu precies 40111 woorden dus dat zijn er nog maar 9889 te gaan en dat is een geweldig getal en alleen daarvoor wil ik het al gaan halen *kuech*
    Maar weet je jullie halen het allemaal en daarna gaan we al onze tijd die we nu aan de NaNo besteden aan school besteden zodat we allemaal 10en halen.
    Ik ga dit wel echt missen trouwens als het afgelopen is.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Good job! :3 Je komt er vast nog wel! Dat is eigenlijk wel mijn doel voor dit schooljaar, betere punten halen - vooral voor Frans - dus als ik ook maar een vierde van mijn tijd die ik aan nano besteed heb aan school geef is het denk ik al veel. Oh, god, ik ga dit ook enorm missen.


    comfort in c h a o s

    Ik ga het ook ontzettend missen! O:
    Ik heb 46,198 woorden op dit moment btw, dus 1621 woorden geschreven. (: En dus nog 3,802 te gaan ö

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 21:13 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Stiekem heel stiekem moeten we gewoon doen alsof alles verder gaat (nerd)
    Maar Ik moet dus ook voldoendes gaan halen zodat ik in de kerstvakantie naar Rosings mag gaan =3

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 21:13 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Goede motivatie! Ik ga mijn best doen om volgend jaar in Schotland te kunnen gaan studeren! ;D


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    You bet you have to. (cat)

    Zijn er eigenlijk mensen die ook in November mee ga doen?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.