• Jaja, zoveelste 1D RPG maar bij alle RPG's is al veel bezet dus ik dacht: laat ik er een maken!

    Nou, gewoon het leven van de boys ;p

    Rollen:


    De jongens

    Niall - xOneNiall
    Harry - MrsMushroom
    Zayn - Cionegreen
    Louis - Lamebrain
    Liam - Y0L0

    De zusjes en broertjes van de jongens

    - Neytiri Sydney Malik - MyDreamStory
    - Savannah Rose Tomlinson - Wonderwatch
    - Jalia Mikayla Payne - xMHoran
    - Aileen Megan Horan - IrishStar
    - Mary-Lynn Styles - lluvia
    - Brian Jaden Tomlinson - xOneNiall

    De vriendinnen van de jongens

    - Melody Serena Lockwood - Louis' vriendin - IrishStar
    - Zamyraia Sascha Montriago - Liam's vriendin - MyDreamStory
    - Marilyn "Mary/Lyn" Jessica Colver - Harry's vriendin - Naomia
    - Sonny Mabel Puckerman - Zayn's vriendin - Lamebrain
    - Steffie, Stephanie Illiana Greenways - Niall's vriendin - Fidelius

    Beste vrienden van de jongens

    - Chay Roseline Montez - Wonderwatch
    - Ashton Daniël Greenways - Fidelius

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 22:51 ]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Aileen Megan Horan

    Ik ren achter hem aan en probeer het snoep weer af te pakken. Iets wat moeilijker is dan gedacht. 'Mhm, nergens staat jou naam dus ze zijn niet alleen van jou' zeg ik lachend. 'Trouwens wat kan ik eraan doen dat ik die eet verslaving van je overneem?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall

    Ik schrik even op uit mijn gedachten als Aileen begint te praten. Langzaam dringen haar woorden tot me door. 'Oh, haha,' grinnik ik terwijl ik de laatste snicker er nog even uit vis. 'Je mag het hebben, mijn bffje Chay heeft nog snicker's.' ik gooi de zak met mars, twix enz. naar Aileen, pak mijn iphone en laat me van het klimrek glijden. Ik loop naar Chay en plof naast haar neer. 'Mag ik please, please, please, please, pleasee een snicker?' vraag ik met een pruillipje.


    Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.

    Chay

    'Ik krijg niet eens meer een knuffel' zeg ik nep-beledigd.
    Ik kijk hem aan, en grijns lichtjes..


    El Diablo.

    Aileen Megan Horan

    Verbaasd kijk ik van Niall naar de zak snoep die ik indertussen al in mijn handen heb. 'Het is en blijft vreemd' mompel ik en zoek erna in de zak naar iets om te eten. Het bleef raar dat ik de eet gewoontes van Niall overneem, maar ja na al die tijd is het eigenlijk gewoon normaal geworden.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Kan Marilyn iets doen?? :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Niall

    Ik glimlach en geef haar een knuffel. Ik gris snel de zak snicker's van het bankje en ren gillend naar het klimrek waarna ik mezelf weer op hijs. Ik steek grijnzend mijn tong uit. Pas dan merk ik dat een paar meiden ons lachend staan te filmen. Shit, als ze die knuffel maar niet gefilmd hebben.


    Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.

    [Uhm, met Niall of iemand anders praten?]


    Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.

    Chay

    Ik grinnik, en loop naar het klimrek.
    'Ik wil er ook een, Horan!' grijns ik....


    El Diablo.

    Marilyn "Mary/Lyn" Jessica Colver

    'Horan, wel delen!' roep ik dan en lach en kijk hem aan en klim dan naast hem op het klimrek wat met veel moeite gaan. 'Hey.' zeg ik dan grijnzend.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis William Tomlinson
    Ik grijns en schud mijn hoofd. 'het lijkt wel of ik hier in mijn eentje woon, zo saai is het.' ik loop naar de woonkamer, waar de tafel Vol staat met flessen, shipszakken, games en films. Ik verontschuldig me er niet eens meer voor dat het zo'n troep is. Ze zou het onderhand wel gewent zijn. 'Maar, jij hebt vast wel een idee over wat we kunnen doen.' grijn sik en ik sla mijn armen rond haar middel.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [kan Sonny iets doen?]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Niall

    Ik grijns. 'Oké, eentje...' ik pak een snicker en werp die met een sierlijke boog naar Chay. Ik gluur even naar de meiden, die harder staan te lachen dan ooit. Negeren Niall, hou ik mezelf voor. Maar het gaat moelijk als die meiden zo door gaan.


    Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.

    Chay

    Ik neem een hap van de snicker, en kijk even naar de meiden.
    Ik zucht, en rol even met mijn ogen.
    Ik klim het klimrek in, en plof naast Niall neer..


    El Diablo.

    Marilyn zit er nu ook bij, bij Niall en Chay. :Y) Heb niks te doen dus...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Niall

    Ik grijns als Chay naast me komt zitten en neem een hap van de snicker.
    'Weetje,' zeg ik terwijl ik de hap doorslik. 'Ik heb best wel zin om weer een optreden te geven.'


    Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.