• Jaja, zoveelste 1D RPG maar bij alle RPG's is al veel bezet dus ik dacht: laat ik er een maken!

    Nou, gewoon het leven van de boys ;p

    Rollen:


    De jongens

    Niall - xOneNiall
    Harry - MrsMushroom
    Zayn - Cionegreen
    Louis - Lamebrain
    Liam - Y0L0

    De zusjes en broertjes van de jongens

    - Neytiri Sydney Malik - MyDreamStory
    - Savannah Rose Tomlinson - Wonderwatch
    - Jalia Mikayla Payne - xMHoran
    - Aileen Megan Horan - IrishStar
    - Mary-Lynn Styles - lluvia
    - Brian Jaden Tomlinson - xOneNiall

    De vriendinnen van de jongens

    - Melody Serena Lockwood - Louis' vriendin - IrishStar
    - Zamyraia Sascha Montriago - Liam's vriendin - MyDreamStory
    - Marilyn "Mary/Lyn" Jessica Colver - Harry's vriendin - Naomia
    - Sonny Mabel Puckerman - Zayn's vriendin - Lamebrain
    - Steffie, Stephanie Illiana Greenways - Niall's vriendin - Fidelius

    Beste vrienden van de jongens

    - Chay Roseline Montez - Wonderwatch
    - Ashton Daniël Greenways - Fidelius

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 22:51 ]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Harry Styles

    "Yup," zei mini.
    "Eh, nee, nee, nee," las ik haar de las.
    "Ik wel Niall. Mary-Lynn, daar wordt je dom van," zei ik tegen haar.
    "Dan heb jij toch vroeger wel veel bier gedronken," zei ze vrolijk. En Niall en Marilyn lachtten. Ik zette mijn gezicht op onweer en ze stopten onmiddelijk. Die truc werkte altijd.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Marilyn "Mary/Lyn" Jessica Colver

    'Pak maar wat.' zeg ik dan en glimlach. En kijk dan naar Mary-Lynn en glimlach even naar haar.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Niall

    Als Harry zijn gezicht op onweer zet, pak ik een kussen en smijt die naar zijn hoofd. Grinnikend loop ik de keuken in en haal een breezer voor Marilyn, een glas ice tea voor baby-styles en een biertje voor Harry en mij. Ik looo terug en zet de dingen op de tafel. Ik open mijn blikje en neem een slok.


    Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.

    Harry Styles

    "Mary, ze is zeven. Laat dat toch niet toe!" zei ik bezorgd.
    "Ik weet nu al dat ze het niet zal lusten." fluisterde ze me toe. ze gaf mijn blikje aan haar en nam een klein slokje. Zeslikte het snel door en ging nogal snel over op ice-tea. We proestten het uit.
    "Lekker he," lachte ik

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 1:09 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Marilyn "Mary/Lyn" Jessica Colver

    Ik kijk hem met opgetrokken wenkbrauwen aan. 'Wat doe ik? Ik heb haar niks gegeven.' zeg ik dan en zucht weer en begin aan mijn drankje en kijk de kamer rond.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik ga slapen denk ik...
    Goodnight!!:Y)]


    Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.

    Harry Styles

    Ik rolde met mijn ogen en zuchtte. Laat ook maar, dacht ik in mezelf. Ik keek wat rond. Tot ik opschrikte door de bel.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Ik ga slapen doei....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Kom er nu pas achter dat er al een topic is >.< Wat kan ik doen met Chay of Savannah?]


    El Diablo.

    [Kom er nu pas achter dat er al een topic is]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson
    Met mijn voeten languit op de salontafel en de game controller in mijn handen schoot ik de zoveelste zombie neer. Ik hield van the walking dead, maar het begon me nu toch wel te vervelen. Ik zette het spel op pauze en trok de zak ships die naast me
    Lag open. Dit ging een saaie dag worden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Neytiri Sydney Malik

    Vrolijk zat ik aan Zayn's haar, waarna ie allemaal gemene dingen zei. Ik keek bang en rende naar de keuken. 'Neytiri eten!' gilde ik giechelend. Vrolijk probeerde ik op het aanrecht te klimmen, waarna ik natuurlijk viel. Ik schaterlachte omdat ik viel en bleef zo op de grond liggen lachen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zayn Malik

    Harry en de twee Marylynns kwamen binnen en Neytiri ging aan mijn haar zitten. Kwaad vloekte ik en zette Neytiri van de bank af waarna ze naar de keuken rende. 'Neytiri eten!' gilde ze giechelend. Daarna viel ze toen ze probeerde op het aanrecht te klimmen, en schaterlachte alleen maar toen ze lag. 'Dat kind spoort niet' mompelde ik en ik liep naar Neytiri. Ik hurkte en moest automatisch meelachen omdat haar schaterlachje zo aanstekelijk was. 'Neytiri, kom nou' grinnikte ik en ze bleef maar lachen. Toen tilde ik d'r maar op en zette haar naast me op de bank waar ze door ging met lachen.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    [Ik moet toegeven, Brooke, hoe jij Neytiri speelt is wel cute. En Mary-Lynn is ook cute! Een meisje van 5 en een meisje van 7 was wel een leuk idee. Ohja, xOneNiall je hebt broertje van Louis ;)]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    [Wat heb ik allemaal gemist? ]