• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309

    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK


    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx

    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK


    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi

    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309


    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner

    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi


    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv

    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;.


    Rollentopic


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    JokerBaby schreef:
    Nala
    Ik open mijn ogen en kijk verward om me heen. Waar was ik?
    Verschrikkelijke beelden flitsen voor mijn ogen. Waren die dingen echt gebeurd? Ik maakte een geschrokken geluidje toen ik de wonden op mijn armen zag, die bewezen dat het waar was. Maar de rest, was dat allemaal waar?
    Zat ik hier echt vast? Werden de enigen waar ik ooit was van houden -na mijn moeder- echt steeds gestraft?
    Ik had het gevoel dat ik doordraaide en kromp trillend nog meer in elkaar.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Amy Michels

    Ik knik en laat hem los. 'Sorry,' mompel ik haast onhoorbaar. Ik loop naar de deur en open die langzaam. Als ik de gang in kijk is die weer verlaten. Ik stap de gang op en wacht op Luke. Ik besluit gewoon de gang te volgen. Luke zal wel zeggen als ik verkeerd loop. bovendien was ik een keer eerder in deze gang geweest.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Luke Moore

    We liepen de gang door zonder ook maar 1 persoon meer tegen te komen. Ik liet Amy stoppen voor de deur en deed hem open.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Naomi Micheal
    Ik grinnik. 'Nog niet gezien, maar ik vroeg het me gewoon af.' zeg ik dan lachend en kijk Ian en leg dan mijn hoofd weer op zijn schouder en ga weer dicht tegen hem aanliggen en hoor dan de deur oengaan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Nu kan je ook met Ian spelen :Y) en Naomi doe mee!)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Amy Michels

    'Waarom gaan we eigenlijk naar ze toe,' vraag ik me hardop af. Ik kijk hem even aan, maar hij deed de deur al open. Aarzelend liep ik naar binnen. Ik zag daar twee mensen op het bed liggen en ik herkende ze vrij wel gelijk. Naomi en Ian dus. het stelletje en de jongen die het eten heeft gehaald. meer had ik niet over ze meegekregen. Ik kijk naar Naomi. Ze ziet er verschrikkelijk uit. bond en blauw. Dan zie ik de jongen. Minder, maar ook hij zit onder de blauwe plek. Ik kijk ze even aan en dan naar Luke. Wat deden we hier eigenlijk?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Luke Moore

    "Hallo, opnieuw." zei ik tegen hen. Amy had zich achter me verscholen. Blijkbaar had ze nog steeds schrik. Ik keek over mijn ontbloote schouder naar haar, want ja ik had nog steeds geen shirt aan.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    {Niemand voor Nala??? -zielig pruillipje-}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ian Silvas

    Ik grinnik en hoor de deur opengaan. Ik sluit mijn ogen geïrriteerd. Wat moesten die mannen nou weer? Als ik mijn ogen open zie ik Luke en een meisje van wie ik de naam niet ken. Verbaasd kijk ik ze even aan. 'Hoi,' begroet ik ze nog even verbaasd. Wat kwamen zij nou weer doen?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    JokerBaby schreef:
    {Niemand voor Nala??? -zielig pruillipje-}
    [Waar ben je precies?]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Naomi Micheal
    'Hoi.' zeg ik dan en glimlach even kort en zie dan een meisje staan achte Luke, ik hd haar wel al gezien, maar nog niet met haar gesproken. 'Hoiu, ik ben Naomi.' zeg ik dan tegen haar en ga wat rechter zitten met moeite en pijn, maar lach uiteindelijk toch vriendelijk naar haar.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    IIlumination schreef:
    (...)[Waar ben je precies?]

    {in de slaapzaal, helemaal in de war}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Amy Michels

    'Hoi,' begroet ik ze terug. 'Amy,' stel ik mezelf voor en kijk even de kamer rond. Het was hier minder kil dan de slaapzaal, maar de spullen die er lagen bevielen me ook niet allemaal. Ik kijk naar de twee op het bed en dan nar Luke. Ik ga naast hem staan en frummel even aan een armbandje. Dan kijk ik nog een keer om me heen en bijt even op mijn lip. En nu? Gingen we nu gezellig kletsen ofzo?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Luke Moore

    Ik schoof Amy naar voren net als een vader dat zou doen. Ian keek me nogal geïrriteerd aan. Ik besloot met hem een gesprek aan te gaan. Ik voelde hoe Amy's ogen op mijn rug bleven plakken, vast op het brandmerk.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    JokerBaby schreef:
    (...)
    {in de slaapzaal, helemaal in de war}

    (oh we zijn net helemaal van de slaapzaal naar de ziekenzaal gesloepen xD ^^]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque