• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309

    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK


    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx

    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK


    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi

    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309


    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner

    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi


    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv

    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;.


    Rollentopic


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    JokerBaby schreef:
    (...)
    {Nou... Nala is dertien... misschien een beetje jong voor mijn idee, maar dat maakt het nog dramatischer...
    wat dacht je van een ongewenste tienerzwangerschap?}
    [Hmmhmm]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Nala
    Ik haal even beverig adem om mezelf te kalmeren. Ik verplicht mijn vingers 1 voor 1 te ontspannen en zijn shirt los te laten.
    "S-sorry." stamelde ik, terwijl ik me terug trok uit zijn armen. "Ik was in de war... Ik wist niet meer waar ik was." ik keek triest om me heen. Iedere plek was beter dan hier... behalve thuis dan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ze trekt zich terug. 'Het geeft niets Nala,' zeg ik zacht. 'Ik koos er zelf voor om naar je toe te komen. Je kan altijd wel even in de war zijn. Dat heeft iedereen wel eens.' ik ben naast haar gaan zitten. Ik wrijf voorzichtig een paar tranen die zijn ontsnapt van haar wangen weg.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Ik kijk haar aan en knik begrijpend. 'Ik weet het.' zeg ik dan zacht, het is vreselijk om zoiets mee te maken en het is mij ook al meerdere keren gebeurt. Dan kijk ik weer naar Luke. 'Oke, gelukkig, met mij, tja.' zeg ik dan zuchtend.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Nala
    "Bedankt." zuchtte ik. Ik legde mijn hand op mijn maag, toen ik hem hoorde knorren.
    "Hmm, is hier ergens eten?" vroeg ik zacht. Ik vond het vreemd om de sfeer op deze manier te verbreken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Luke Moore

    "Maar daarvoor zijn we niet hier." zei ik. Amy, Ian en Naomie keken me raar aan. Hallo ik ben raar.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Naomi Micheal
    'Waarom dan?' vraag ik dan met opgetrokken wenkbrauwen, ik vroeg me al af waarom ze hier waren, want echt gezellig is het hier ook weer niet, niet dat dat ergens hier wel het geval is.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Luke moore

    "Denk is na. Ik blijf niet zitten in deze hel en niets doen. Gewoon wachten op straf." zei ik zonder ook maar een keer et zeggen waarvoor ik echt kwam. Als ze het nu nog niet weten.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Sam Jason Night
    Ze heeft honger. Ik kijk naar haar, 'Je hebt niets ontbeten bij het ontbijt?' raad ik dan. Ik ben vanmorgen niet tot het eind van het ontbijt gebleven aangezien ik toen gestraft werd met Naomi. 'Ian heeft hier chocolade, daar mag jij zeker weten iets van.' en ik sta op. Het doet pijn. Alles.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    "Nee, niet echt." mompelde ik en toen klaarde mijn blik op.
    "Chocolaaaaa?" vroeg ik blij, maar toen zag ik de pijn op zijn gezicht.
    "W-wat is er?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ik glimlach geruststellend, ze hoeft zich geen zorgen te maken. 'Er zat gewoon even een spiertje verkeerd in mijn been, herkenbaar?' zeg ik dan. 'En er is chocolade. Kom.' ik leid af van het onderwerp pijn en loop zo normaal mogelijk naar de voorraad van Ian.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik glimlach terug en volg hem naar de chocolade.
    "Waar is Ian eigenlijk?" vroeg ik plots


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Wat is zijn idee? Ontsnappen of wat.. :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Naomia schreef:
    [Wat is zijn idee? Ontsnappen of wat.. :Y)]
    [Yeah wt d8 je dan?]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Naomi Micheal
    Ik kijk hem aan en rol met mijn ogen. 'Hoe wil je dat doen en aan mij heb je toch niet veel.' zeg ik dan zuchtend. 'Je weet dat je het goede moment uit moet zoeken en we met meer moeten zijn.' zeg ik an en kijk hem aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp