• Al die MBO scholen, ze lijken me wel niet te willen hebben op de één of andere manier. De school waar ik op zat was echt door en door slecht, elk minpuntje dat je kan bedenken hadden ze. Uiteindelijk ben ik gewoon gestopt omdat het mijn persoonlijke toestand helemaal geen goed deed, het verergerde alleen maar. Nu ben ik al sinds eind februari bezig om op een andere school te komen, dezelfde opleiding. Aangezien ik al 3 jaar op de andere school zat, hoefde ik alleen maar het laatste jaar te doen. Er werd alleen zo moeilijk gedaan omdat die school zo slecht was dat ik erg achter zou lopen, ook omdat ik niet kan bewijzen dat ik bepaalde hoofdstukken heb afgesloten omdat wij daar geen toetsen over kregen. Uiteindelijk hoorde ik maar niets meer van die school, ik heb zelfs contact gehad met het Jeugdloket die me zou helpen. Ik heb me gewoon ingeschreven, pas nadat de vakantie begonnen was kreeg ik een uitnodiging voor een intake-toets. Die heb ik gemaakt en ik kon een brief verwachten voor het einde van de vakantie. Dat is morgen en ik heb nog niets ontvangen. Vorige week was ik op vakantie dus ik kon verder niets regelen, nu moet ik dat morgen nog gaan doen omdat ze gewoon niets lijken te doen. D: En die school zou dan beter zijn dan mijn vorige, nou ik merk er niets van.


    Your make-up is terrible

    Jezus, wat vervelend (cat)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik weet alles van slechte scholen. Volgens mij zijn MBO scholen echt vreselijk, want als je het vergelijkt met de hogescholen is er zelden wat mis mee. Ik heb chronische rugpijn, en dat weten ze. Toch hebben ze me bij de leerplicht gemeld en moet ik een zomertaak doen, terwijl mijn cijfers allemaal boven de 7 liggen. Erg fijn dus :')
    Maar wel een klote situatie, zijn er geen andere scholen die dezelfde opleiding geven?


    To infinity and beyond •

    Ora schreef:
    Ik weet alles van slechte scholen. Volgens mij zijn MBO scholen echt vreselijk, want als je het vergelijkt met de hogescholen is er zelden wat mis mee. Ik heb chronische rugpijn, en dat weten ze. Toch hebben ze me bij de leerplicht gemeld en moet ik een zomertaak doen, terwijl mijn cijfers allemaal boven de 7 liggen. Erg fijn dus :')
    Maar wel een klote situatie, zijn er geen andere scholen die dezelfde opleiding geven?


    Jeetje, dat is echt lullig. Hogescholen zijn ook niet geweldig maar wel beter dan het MBO ja. Daar is echt alles mis.
    Er zijn wel andere scholen, maar deze zou erg goed zijn en van de twee anderen in de buurt is er sowieso één die nog veeeel slechter is. Die andere zal ik ongeveer een uur tot anderhalf uur reistijd hebben, terwijl het nog niet eens zover weg is. D:


    Your make-up is terrible

    Haaaaaatelijk D: 'k Heb altijd zo'n hekel aan al dat geregel en word er zo onzeker door x)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Assassin schreef:
    (...)

    Jeetje, dat is echt lullig. Hogescholen zijn ook niet geweldig maar wel beter dan het MBO ja. Daar is echt alles mis.
    Er zijn wel andere scholen, maar deze zou erg goed zijn en van de twee anderen in de buurt is er sowieso één die nog veeeel slechter is. Die andere zal ik ongeveer een uur tot anderhalf uur reistijd hebben, terwijl het nog niet eens zover weg is. D:


    Hmm. :/ Dan zou ik morgen gewoon langsgaan! Want dit is gewoon asociaal! Ik bedoel, het gaat wel gewoon om een opleiding, dan vind ik niet dat ze er zo makkelijk mee om moeten gaan ..


    To infinity and beyond •

    Ik begon de eerste drie jaar op het gymnasium, maar wil dit jaar aan een mbo opleiding beginnen omdat ik school gewoon helemaal zat ben en wat meer beroepsgericht wil leren, maar jeeeeeeetje, wat een zeikstralen zijn die scholen zeg. School begint woensdag en ik heb nog steeds niet gehoord of ik aangenomen ben of niet. Laat mij gewoon m'n IBS doen |:
    Noorderpoort? Oh wacht, ik nam aan dat je in het noorden woonde ivm dat je school nog niet begonnen was, maar nvm :')

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 13:00 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Meh, ik snap dat dat echt niet fijn is!
    Ik ga nu naar een mbo wat toch wel een van de betere mbo's van nederland schijnt te zijn, maarja, eerst zien dan geloven.
    Maar wel rot zeg, ik hoop dat je wel een goede vindt nog


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ze beweren dat mijn school een van de beste MBO's van Nederland is, maar wat een kutschool is het. Morgen heb ik kennismakingskamp, maar mijn gegevens zijn niet overgezet (ben vorig jaar blijven zitten, doe nu andere opleiding) dus waarschijnlijk ga ik voor jan lul naar dat kamp, omdat de docenten niet weten wie ik ben. :') Ik zit op 't Drenthe College, pfff.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Dat is zo kut voor je...
    Maar ik vind dat alle scholen tegenwoordig jaar bezig zijn. Een vriendin van me ging ook naar Mbo en die had er ook alleen maar problemen mee.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Meh dat is kut ja. Als je er langs gaat weet je wel meteen hoe het zit.
    De enige MBO-school die ik ken met ervaring is het Koning Willem I College in Den Bosch, omdat mijn broer daarop zit. Dat is wel een goede school.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Volgens mij falen alle scholen zowat met die shit. Ook de mijne. Moet je een stageopdracht doen, niemand weet wat de eisen zijn voor die hele opdracht omdat ze ons dat niet hebben uitgelegd vorig jaar terwijl stage morgen start. Nu maakt het mij geen zak uit omdat ik de minor ga doen - ook zoiets leuks met dat gekut op school.
    Naja als die fuckers niet meewerken neem ik 't heft in eigen hand.
    Gewoon dat loket opbellen, stalk ze dood desnoods. Jammer dan als ze 't opdringerig vinden, dat zou mij echt geen zak uitmaken :'].


    No growth of the heart is ever a waste

    Lancaster schreef:
    Jezus, wat vervelend (cat)


    Life is full of fake people

    Lancaster schreef:
    Jezus, wat vervelend (cat)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Dat is vervelend, ik zit nu ook op een mbo maar ik kreeg alles vrij snel binnen. Misschien even langs gaan of ze stalken via de telefoon?


    Physics is awesome