• ik heb vandaag The sims 2 appartementsleven gekocht.Ik was super blij enzo, want ik kon een tijdje geen sims 2 spelen,omdat ik die cd perongluk kapot had gemaakt x'D, dus ik was super blij.
    maar nu, ik was een familie aan het maken en bij elke klik die ik te snel klik, loopt het spel vast en moet ik alles weer afsluiten en opnieuw opstarten. toen ik eindelijk een familie had gemaakt zonder vast te lopen, en ik moest even wachten voor dat dat geladen was [voor in een huis intetrekken] zit ik daar een half uur te wachten en dan loopt alles weer vast ! --'

    erg vervelend dus. en ik was zo blij dat ik eht spel eindelijk had. Ligt dit misschien aan dat ik zo veel afbeeldingen heb staan op min pc ?!of zou der een andere reden zijn ?! Vertel me als je dit probleem ook hebt meegemaakt en wat je hier aangedaan hebt want ik vind dit echt niet leuk.

    x


    And all the girls in the front row scream your name.

    Het ligt aan je pc >.<
    By my op de pc ging hy ook heéééél traag en liep hy telkens vast, maar nu speel ik het op de laptop en gaat hy vééééééél sneller xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Het ligt aan je pc >.<
    By my op de pc ging hy ook heéééél traag en liep hy telkens vast, maar nu speel ik het op de laptop en gaat hy vééééééél sneller xD


    ik speel het ook op men laptop en die is nog geen jaar oud :[


    And all the girls in the front row scream your name.

    weet echt niemand wat ik meot doen ?! :[


    And all the girls in the front row scream your name.

    bel anders eens na de makers ofzo?
    in het boekje dat bij je spel zit staat er altijd een telefoon nummer dat je kunt bellen bij problemen


    I need you like a heart needs a beat

    bel anders eens na de makers ofzo?
    in het boekje dat bij je spel zit staat er altijd een telefoon nummer dat je kunt bellen bij problemen


    jaah dat ga ik even doen (:

    danke x


    And all the girls in the front row scream your name.

    (...)

    jaah dat ga ik even doen (:

    danke x


    Graag gedaan!

    <3


    I need you like a heart needs a beat

    misschien te weinig hardeschijfruimte ofzo?


    Nvt