• Dus ik wou zonet even wat vastlijmen en dat tubetje lijm lekte en ineens zaten mijn vingers dus onder het lijm. Dus ik afspoelen, maarja dit is geen gewone lijm. (cat) Dus het wou er niet af hehe.. Nog steeds niet trouwens :'D Nagellakremover helpt ook niet..

    Meh.


    -

    El oh el. Zitten je vingers nu aan elkaar?


    Pretty is just a pretty word.

    Terpentine?


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Hak je vingers af(cat)

    Heb ik zo vaak gehad met nagellijm, maar die was ook uitermate sterk en ik wachtte gewoon af tot het vanzelf weer weg ging.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Helaas, er zit niets anders op, je vingers moeten eraf. En als je dan toch bezig bent hak dan ook maar direct je hele hand eraf, dan kunnen je vingers lekker niet meer aan elkaar vast plakken. Wil je een bijl van me lenen? Ik heb nog een hele schrepe, is je hand er in één keer af. Dat doet minder pijn.

    Je kan het ook laten opdrogen en dan het er af krabben. Bij mij werkt dat.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Helpt nagellakremover ook niet als je het langer in laat trekken? Gewoon met je vingers in een schaaltje, misschien weekt het dan los?


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Aceton, en het schijnt dat lijm niet goed tegen vet kan, dus iets vettigs erop smeren ofzo


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ga het eraf vijlen :Y) Dan is het al stukken minder.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Heb ik zo vaak gehad met nagellijm, maar die was ook uitermate sterk en ik wachtte gewoon af tot het vanzelf weer weg ging.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Heb ik ook gehad. Mijn handen werden er wit van :'(
    Maar na een paar dagen was het helemaal weg.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Oh God vergeef me alsjeblieft...
    HAHAHAHAHAHAHA.
    Oké nee, dat wordt amputeren. (krul)


    Has no one told you she's not breathing?

    Heb ik ook gehad. Het enige wat bij mij hielp was heeeeel hard schrobben en daarna is het gewoon wachten. Duurden een paar dagen voordat het eraf was.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.